آخرین مطالب

چرا ایران مراسم نیوز؟ مصاحبه، گزارش و یادداشت

چرا ایران مراسم نیوز؟

  بزرگنمایی:

ایران مراسم نیوز: در عصر کنونی که سرعت ارتباطات و فناوری اطلاعات جهان را در برگرفته است اهمیت اطلاع‌رسانی به شیوه‌ای که هم این سرعت را شامل شود و هم صحت و کیفیت موردانتظار را داشته باشد بر هیچ کسی پوشیده نیست.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، طبق آمارها در ایران سالانه هزاران رویداد شامل همایش، سمینار، کنفرانس، نمایشگاه و... برگزار می‌شود. رویدادهایی که هر کدام در پی پاسخ به حل یک معضل، انتخاب راهکار مناسب، تجزیه و تحلیل مسائل روز، کسب درآمد، ایجاد ارتباطاتی وسیع‌تر و در نهایت رسیدن به چشم‌اندازی روشن برای برگزاری دوباره آن رویداد شکل می‌گیرند. اما تاکنون به این فکر کرده‌اید که در میان همه‌ی این رخدادها چه جایی برای اطلاع‌رسانی و جریان‌سازی این رویدادها در عصر ارتباطات در نظر گرفته شده است؟

زمانی‌که یک فرد یا مجموعه‌ای تصمیم می‌گیرد رویدادی با اهداف تعیین شده برگزار کند این اهداف تنها با صرف هزینه و برگزاری رویداد به نتیجه نمی‌رسد بلکه مخاطبان این رویداد نقش مهمی در این بین ایفا می‌کنند. اینکه به چه میزان ما مخاطب خود را از برگزاری این رویداد آگاه کرده‌ایم، مخاطب چقدر به اهمیت و جزییات آن پی برده است و چگونه توانسته‌ایم افکار جامعه هدف خود را با رویداد خود همسو کنیم از جمله مواردی است که کمتر به آن توجه شده است. نتیجه‌ی این غفلت صرف هزینه‌های هنگفت بدون برگشت درآمد مورد انتظار، عدم حضور چشم‌گیرمخطبان، برگزاری بی‌سرو صدای رویداد و نارضایتی همگانی است.

اگر بخواهیم یک مثال واضح برای روشن‌تر شدن این موضوع بزنیم می‌توانیم به برگزاری نمایشگاه‌ها در نمایشگاه بین‌المللی تهران بپردازیم. هزینه برگزاری این نمایشگاه‌ها با موضوعات تخصصی چقدر است؟ میزان شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه‌ها در سال‌های اخیر رضایت‌بخش بوده است؟ بازخورد برگزاری این نمایشگاه‌ها چگونه است؟

زمانی‌که به سراغ برگزارکنندگان نمایشگاه‌ها می‌رویم از عدم حضور رضایت‌بخش شرکت‌کنندگان در نمایشگاه‌هایی که هر کدام با محوریت موضوعی خاص و صرف هزینه‌های هنگفت و با اهداف فردی و ملی برگزار می‌شوند، ابراز نارضایتی می‌کنند. این برگزارکنندگان معتقدند اطلاع‌رسانی درستی به مخاطبان صورت نمی‌گیرد و این نمایشگاه‌ها در سکوت خبری برگزار می‌شوند. اگر مخاطب به درستی از وجود چنین نمایشگاه‌هایی اطلاع یابد و اهمیت و فواید آن را درک کند دلیلی برای شرکت نکردن وجود ندارد.

چرا هنگامی که مراسمی با حضور یکی از مسئولان بلندپایه کشوری برگزار می‌شود تمام خبرگزاری‌ها و رسانه‌های مکتوب و غیرمکتوب مهم کشور آن مراسم را به طور کامل پوشش می‌دهند ولی هیچ‌کسی به فکر دغدغه‌های برگزارکنندگان نمایشگاه‌ها، مشکلات غرفه‌داران و بی‌اطلاعی مخاطبان نیست؟ آیا عصر ارتباطات تنها در مراسمات مسئولان کشوری خلاصه می‌شود؟

در این میان همیشه افرادی هستند که معضلات را به خوبی شناسایی می‌کنند افرادی که خود این معضلات را حس کرده و برای حل آن سال‌ها چاره‌جویی کرده‌اند. پایگاه خبری تحلیلی ایران مراسم نیوز برای حل معضل شرح داده شده شکل گرفت.

تحلیل و خبرسازی رویدادها، پرداختن به مشکلات برگزارکنندگان، دغدغه‌های شرکت‌کنندگان و همسو کردن اهداف در جهت رسیدن به چشم‌اندازی روشن برای فرد و جامعه از جمله اقدامات پایگاه خبری ایران مراسم نیوز است.

این پایگاه خبری تحلیلی با تولید، نشر اخبار، گزارش و پوشش نمایشگاه‌های داخلی و بین المللی، همایش ها و سمینارها، کارگاه‌های آموزشی، رویدادهای تجاری، مجامع و گردهمایی ها، کنگره ها، کنفرانس ها، سمپوزیم ها، جشنواره ها و مسابقات و مراسم های درون سازمانی  تلاش می‌کند در مسیر رفع معضلات موجود این صنعت گام بردارد.

جریان‌سازی رسانه‌ای تدبیری است که این مجموعه به کار می‌برد تا مخاطب را با خود همراه کند. با تاکید بر این امر که اولویت این جریان‌سازی سازندگی است./ لیماحسنی


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

lastnews

شروع ثبت نام سومین کنفرانس و نمایشگاه بین المللی صنعت نمایشگاهی

پنجمین نمایشگاه بین المللی مدیریت پسماند و بازیافت افتتاح شد

50 هنرمند ایرانی در نمایشگاه هنر جهانی دبی حضور دارند

ایثارگران و جانبازان سرافراز سرمایه واقعی شرکت هستند

اقدامات شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سال 1399

1400؛ سال شکوفایی صنعت نمایشگاهی

شرط اعتلای صنعت نمایشگاهی در سال 1400

افزایش کمی و کیفی فعالیت‌های معاونت فنی و مهندسی در سال 99

ضرورت پوست‌اندازی صنعت نمایشگاهی ایران در سال 1400

برگزاری بزرگترین نمایشگاه مجازی ایران

ایران‌شناسی و جذب سرمایه‌گذاران بین‌المللی هدف استراتژیک پاویون ایران در اکسپو 2020

اهداف و عملکرد شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران در سال 99

ساخت نمایشگاه جدید اصفهان مهمترین رخداد اقتصادی سال 99 بود

ضرر 14 میلیارد تومانی نمایشگاه بین‌المللی تبریز از کرونا

برگزاری یک نمایشگاه در ساختمان مجلس

دهمین اجلاس کمیسیون مشترک ایران و اتریش به صورت مجازی برگزار شد

تغییر در زمان برگزاری نمایشگاه اختصاصی ایران در اربیل

بزرگترین نقطه ضعف ایران در رویدادهای خارجی

جای خالی نقشه راهبردی صنعت نمایشگاهی

حضور دکتر زمانی درنشست صمیمی فعالان صنعت نمایشگاهی

برگزاری دومین نشست بانوان تعاونگر و کارآفرین از ایران و آفریقای جنوب

دومین وبینار آموزشی جایکا در اتاق تعاون ایران برگزار شد

محل کار را اجاره کنید

3300 نفر ساعت آموزش مجازی در قشم برگزار شد

نمایشگاه عکس کیوسک 99 در آخرین روزهای سال برگزار می‌شود

نمایشگاه مشاغل خانگی و دستی در بندرعباس آغاز به کار کرد

اولین نمایشگاه ایران و سوریه، خردادماه 1400 برگزار می‌شود

ریشه چالش‌های اقتصاد و صنعت نمایشگاهی کشور

نشست هم‌اندیشی فعالان صنعت نمایشگاهی ایران برگزار می‌شود

گره 14 ساله نمایشگاه کهگیلویه و بویراحمد باز شد

برگزاری اولین نمایشگاه هنرهای سنتی و دستی بانوان ناشنوا

تشکیل شوراهای راهبردی با هدف تسهیل سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد هشت‌گانه کشور

12 مزرعه استخراج ارز دیجیتال در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی فعال و یا در حال ساخت هستند

مهم‌ترین نمایشگاه گردشگری جهان بدون سوغاتی!

زمان برگزاری سومین نمایشگاه ملی فولاد اعلام شد

تأسیس مرکز تجاری ایران در سلیمانیه عراق

اکسپو دوبی، محلی برای تغییر نگاه ایران‌هراسی دنیا

تشریح سیره نبوی در سمینار زندگی اسلامی و جهان معاصر در پیشاور پاکستان

جزئیات طرح‌های برگزیده در رویداد نانواستارت‌آپ

تنها نمایشگاه بین‌المللی دارویی خاورمیانه در ایران

مراکش در نمایشگاه گردشگری در اراضی اشغالی شرکت می‌کند

برگزاری نمایشگاه دستاوردهای فناورانه کرونا در شیراز

نخبگان و برگزیدگان نخستین رویداد ملی شاهد تجلیل شدند

نمایشگاه «موج رنگ» در تهران افتتاح شد

5 مشکل مشابه برای استارت آپ‌ها

نمایشگاه آثار جشنواره مد و لباس در بیرجند برپا شد

نخستین پارک توانبخشی دانش آموزان استثنایی در ایلام ایجاد می‌شود

نمایشگاه گردشگری برلین با حضور ایران گشایش یافت

پیام صلح و دوستی ایران برای همه جهانیان در اکسپو 2020 دوبی

حضور هئیت‌های خارجی در هفدهمین نمایشگاه کشاورزی شیراز

نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب
یسنا همایش
سیویلیکا
دورهای مجازی مرکز تجارت بین الملل
وزارت صنعت، معدن و تجارت
ufi
انجمن صنفی غرفه سازان
انجمن صنفی برگزارکنندگان
کاربرند؛ کلینیک کارآفرینی، خلاقیت و تجربه
انجمن تولیدکنندگان مستربچ و کامپاند ایران
اهدای عضو
بانک صادرات ایران
سایت نمایشگاهی ایران مال
بانک ایران زمین
سامانه ورود و خروج آنلاین دینگ
پست بانک
بانک پارسیان
شرکت نمایشگاهی تانا
بانک ملی
انتشارات بلخ مجری کتاب نمایشگاه
شرکت سامع پاد نوین

ایران مراسم نیوز؛ رسانه مرجع صنعت همایش و نمایشگاهی کشور

ایران مراسم نیوز؛ رسانه مرجع صنعت همایش و نمایشگاهی کشور