آخرین مطالب

مرکز فابا

جزییات برگزاری نمایشگاه تراکنش استانبول

ایران مراسم نیوز: مرکز فابا با همکاری شرکای ترک در راستای گسترش فعالیت‌های خود در عرصه بین‌المللی تصمیم به برگزاری نمایشگاه تراکنش استانبول گرفت.

تعویق نمایشگاه تراکنش استانبول تا خرداد ۱۴۰۰

ایراتعویق نمایشگاه تراکنش استانبول تا خرداد ۱۴۰۰ن مراسم نیوز: نخستین نمایشگاه تراکنش استانبول، با توجه به هشدارهای مطرح‌شده در مورد احتمال تداوم مشکلات و خطرات ناشی از ویروس کرونا تا پایان شهریور ماه سال جاری، به تعویق افتاد و در خرداد ماه سال ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

خاموشی صنعت استخراج رمز ارزها همسو با منافع ملی نیست/ محرومیت کشور از درآمدهای ارزی ماینینگ؛ با تصمیم‌گیری اشتباه وزارت نیرو

ایران مراسم نیوز: سخنرانان نشست «صنعت ماینینگ؛ فرصت‌ها و تهدیدها»، از نبود موضع یکسان در مورد استخراج رمز ارزها در بخش‌های مختلف حاکمیتی انتقاد و تاکید کردند که وزارت نیرو با تصمیمات نادرست در مورد تعرفه برق ماینرها، خود و کشور را از منافع و درآمدهای بسیاری محروم کرده است.

ایران دیگر بهشت ماینرها نیست/ دولت دست از دخالت در امور اقتصادی بردارد

ایران مراسم نیوز: سخنرانان نشست «صنعت ماینینگ؛ فرصت‌ها و تهدیدها»، بر لزوم خودداری دولت از مداخله در امور جاری اقتصادی، به ویژه در حوزه رمز ارزها و استخراج آنها تاکید کردند و نرخ تعیین شده برای تعرفه برق مصرفی ماینرها را غیرمنطقی دانستند.

برگزاری ۳ کارگاه آموزشی توسط نمایندگی مرکز فابا در البرز

ایران مراسم نیوز: نمایندگی مرکز فابا در استان البرز در راستای وظایف فرهنگی و مسئولیت اجتماعی که بر عهده دارد، سه کارگاه آموزشی را با نام‌های «کوچینگ و برندسازی شخصی»، «توسعه توانمندی‌های فردی» و «حقوق شهروندی در نظام اداری ایران» در این استان برگزار کرد.

دفتر نمایندگی مرکز فابا در اصفهان، فروردین ماه ۹۹ افتتاح می‌شود

ایران مراسم نیوز: مدیرعامل شرکت آیریک تجارت نصف جهان، با اشاره به افتتاح دفتر نمایندگی مرکز فابا در استان اصفهان در اواخر فرودین ماه سال ۱۳۹۹، گفت: این دفتر تلاش می‌کند خلا وجود مرکزی برای ارائه آموزش‌های تخصصی حوزه بانکداری و پرداخت و شبکه‌سازی استارتاپ‌ها را در استان اصفهان و استان‌های همجوار پر کند.

لزوم شکل‌گیری اجماع در مورد بلاک‌چین و کاربردهای آن در کشور/ فرار سرمایه از اکوسیستم بلاتکلیف

ایران مراسم نیوز: سخنرانان نشست تخصصی «رمز ارزها و بلاک‌چین؛ از فناوری تا رگولاتوری»، با اشاره به بلاتکلیفی اکوسیستم بلاک‌چینی در کشور، خواستار به رسمیت شناخته شدن آن از سوی نهادهای رگولاتوری و سازمان‌ها شدند و تاکید کردند بدون شکل‌گیری اجماع در این حوزه، سرمایه‌گذار خارجی به ایران نمی‌آید.

بروشور نخستین نمایشگاه تراکنش استانبول منتشر شد

ایران مراسم نیوز: بروشور نخستین نمایشگاه تراکنش استانبول (ITE ۲۰۲۰)، برای آشنایی بیشتر فعالان صنعت بانکداری، پرداخت و فناوری‌های مالی با این رویداد و چگونگی برگزاری آن منتشر شد.

ایده دور زدن تحریم‌ها با رمز ارز ملی به شوخی می‌ماند/ ضعف شتاب‌دهنده‌ها در حمایت از ایده‌های بلاک‌چینی

ایران مراسم نیوز: سخنرانان نشست تخصصی «رمز ارزها و بلاک‌چین؛ از فناوری تا رگولاتوری»، ضمن تاکید بر لزوم تلاش بیشتر بخش خصوصی و شتاب‌دهنده‌ها در اکوسیستم بلاک‌چین کشور، به سوءتفاهم‌ها در مورد رمز ارز ملی در ایران، اشاره و تاکید کردند نمی‌توان از طریق آن تحریم‌ها را دور زد.

دغدغه بانک مرکزی در مورد تبدیل رمز ارزها به ابزار پرداخت/ بیانیه ممنوعیت معامله بیت‌کوین شتابزده تدوین شد

ایران مراسم نیوز: سخنرانان نشست تخصصی «رمزارزها و بلاک‌چین؛ از فناوری تا رگولاتوری»، از دغدغه‌های بانک مرکزی در مورد تضعیف ریال در صورت تبدیل رمز ارزها به ابزار پرداخت سخن گفتند و بر سر در گمی فعالان این حوزه میان رگولاتورهای مختلف تاکید کردند.

گذر از سقف شیشه‌ای با کمک پدرخوانده‌ها/ استارتاپ‌ها شیوه تعامل را بیاموزند

ایران مراسم نیوز: سخنرانان نشست «استارتاپ‌ها در گرداب پدرخوانده‌ها»، حضور این شخصیت‌ها را در اکوسیستم استارتاپی کشور، اجتناب‌ناپذیر دانستند و تاکید کردند استارتاپ‌ها باید چگونگی تعامل و ارتباط با آنها را آموخته باشند تا بتوانند از فواید حضور پدرخوانده‌ها، بهره‌مند شوند.

بسیاری از شرکت‌های دانش‌بنیان، نوآور نیستند/ فعالیت حدود ۷۰ شرکت فین‌تک دانش‌بنیان

ایران مراسم نیوز: سخنرانان نشست تخصصی «متر و معیار دانش‌بنیان بودن»، بر توجه به نوآوری در کنار موضوع فناوری، در سنجش دانش‌بنیان بودن کسب و کارها تاکید کردند و خواهان اصلاح در رویکرد قانون حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان شدند.

ضرورت فراهم‌سازی زمینه‌های رشد شرکت‌های فناوری‌محور، به جای الصاق عنوان دانش‌بنیانی به برخی از آنها

ایران مراسم نیوز: سخنرانان نشست تخصصی «متر و معیار دانش‌بنیان بودن»، بر ضرورت توجه به حقوق مالکیت فکری برای گسترش این مفهوم در کشور تاکید کردند و خواهان فراهم شدن شرایط، برای فعالیت‌ همه شرکت‌های فناوری‌محور به جای الصاق عنوان دانش‌بنیانی به برخی از آنها، شدند.

طرح نوآفرین؛ ابزاری برای رخنه در سد نفوذناپذیر تامین اجتماعی/ نگرانی از مشخص نبودن ساز و کار تزریق پول به اکوسیستم استارتاپی

ایران مراسم نیوز: سخنرانان نشست تخصصی «نقد و ارزیابی طرح نوآفرین»، این طرح را ابزاری برای رخنه در سد نفوذ ناپذیر تامین اجتماعی دانستند و نسبت به مشخص نبودن ساز و کار تقسیم سرمایه در صندوق مورد نظر آیین‌نامه حمایت از کسب و کارهای نوپا و چگونگی تزریق پول آن، به اکوسیستم استارتاپی، ابزار نگرانی کردند.

بهره‌گیری وزارت ارتباطات از ظرفیت‌های موجود برای حمایت از کسب و کارهای نوپا

ایران مراسم نیوز: سخنرانان نشست تخصصی «نقد و ارزیابی طرح نوآفرین»، یکی از شش نشست جانبی در جشنواره‌‌های استارتاپی نمایشگاه تراکنش ایران، ضمن اشاره به اهداف و امتیازات این طرح، انتقاداتی را به آن وارد دانستند؛ از جمله، نداشتن ضمانت اجرا، فریبکاری در انتخاب عنوان حمایت از کسب و کارهای نوپا و ناتوانی برای حمایت از استارتاپ‌ها در حوزه بیمه و مالیات. ​

ضرورت وجود نوعی شورای راهبری برای ادغام/ مهاجرت تدریجی بانک‌‌های ادغامی به کربنکینگ بانک سپه

ایران مراسم نیوز: سخنرانان سمینار «ادغام بانک‌ها؛ بیم‌ها و امیدها» که در پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران برگزار شد، ضمن تاکید بر ضرورت وجود نوعی شورای راهبری در بحث ادغام و همچنین، ارزیابی بخش‌ها و محصولات بانک‌های ادغام‌شونده و انتخاب بهترین آنها، به تعیین تکلیف سهامداران باقی‌مانده بعد از ارزیابی دارایی‌ها و بدهی‌های این بانک‌ها، اشاره کردند.

ضرورت افزایش کفایت سرمایه در ابربانک سپه/ حکم شورای سران قوا، خلا قانونی را بر طرف کرد

ایران مراسم نیوز: سخنرانان سمینار «ادغام بانک‌ها؛ بیم‌ها و امیدها» که در پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران برگزار شد، با اشاره به بهره‌گیری از حکم شورای سران قوا برای پر کردن خلاءهای قانونی موجود در بحث ادغام، بررسی شرایط موجود در هر بخش از بانک، یکپارچه‌سازی فرهنگ سازمانی، افزایش کفایت سرمایه، ایجاد بانکی با هویت جدید و مستندسازی دقیق را از جمله مهم‌ترین مباحث در پروژه ادغام دانستند.

ادغام؛ راه‌حل بانک‌های دنیا برای ادامه حیات/ بانک جدید سودآور نباشد، پروژه شکست خورده است

ایران مراسم نیوز: سخنرانان سمینار «ادغام بانک‌ها؛ بیم‌ها و امیدها» که در پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران برگزار شد، «تملک و ادغام شرکتی» را راه‌حل بانک‌های دنیا، برای ادامه حیات خود دانستند، بر اهمیت «نتایج» پروژه ادغام تاکید کردند و یادآور شدند که اگر بانک جدید برای سهامداران ثروت خلق نکند، سودآوری نداشته باشد و بر توسعه اقتصادی کشور، تاثیر مثبت نگذارد، پروژه موفق نبوده است.

بیات: شرکت خدمات، منشا تحولات مثبت در صنعت بانکداری و پرداخت است

ایران مراسم نیوز: مراسم اهدای جوایز شرکت خدمات انفورماتیک و آی‌فینک به برگزیدگان جشنواره‌های استارتاپی نمایشگاه تراکنش ایران روز گذشته در محل کارخانه نوآوری برگزار شد.

ضروت توجه به خرد، فلسه و تاریخچه شهر در پروژه‌های هوشمندسازی/ هوشمندی پایانی ندارد

ایران مراسم نیوز: سخنرانان سمینار «شهر هوشمند و صنعت پرداخت؛ از جدایی تا همگرایی»، که در پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران برگزار شد، توجه به خرد، فلسه و تاریخچه شهر را در تدوین برنامه‌های هوشمندسازی الزامی دانستند و بر ضرورت دوری از مفاهیم انتزاعی و توجه به امور عینی در این حوزه تاکید کردند. ​

شکل‌گیری شهرهوشمند به ایجاد جریان داده نیاز دارد/ ضرورت مداخله حداقلی رگولاتوری در امور نوآوری

ایران مراسم نیوز: سخنرانان سمینار «شهر هوشمند و صنعت پرداخت؛ از جدایی تا همگرایی»، که در پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران برگزار شد، شکل‌گیری شهر هوشمند را در گرو ایجاد جریان داده دانستند و ضمن تاکید بر نقش‌آفرینی رگولاتور در نوآوری به منظور حمایت از حقوق شهروندان، خواستار مداخله حداقلی نهاد قانون‌گذار در تنظیم بازار شدند. ​

سرعت و آفلاین بودن؛ ۲ ویژگی مهم پرداخت هوشمند/ در هوشمندسازی الزامی برای دیجیتالی شدن نیست

ایران مراسم نیوز: سخنرانان سمینار «شهر هوشمند و صنعت پرداخت؛ از جدایی تا همگرایی»، که در پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران برگزار شد، بر لزوم به کار بردن شیوه‌های بومی در هوشمندسازی تاکید کردند و سرعت و آفلاین بودن را ​دو ویژگی مهم پرداخت هوشمند دانستند.

آخرین مطالب

شروع ثبت نام سومین کنفرانس و نمایشگاه بین المللی صنعت نمایشگاهی

پنجمین نمایشگاه بین المللی مدیریت پسماند و بازیافت افتتاح شد

50 هنرمند ایرانی در نمایشگاه هنر جهانی دبی حضور دارند

ایثارگران و جانبازان سرافراز سرمایه واقعی شرکت هستند

اقدامات شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سال 1399

1400؛ سال شکوفایی صنعت نمایشگاهی

شرط اعتلای صنعت نمایشگاهی در سال 1400

افزایش کمی و کیفی فعالیت‌های معاونت فنی و مهندسی در سال 99

ضرورت پوست‌اندازی صنعت نمایشگاهی ایران در سال 1400

برگزاری بزرگترین نمایشگاه مجازی ایران

ایران‌شناسی و جذب سرمایه‌گذاران بین‌المللی هدف استراتژیک پاویون ایران در اکسپو 2020

اهداف و عملکرد شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران در سال 99

ساخت نمایشگاه جدید اصفهان مهمترین رخداد اقتصادی سال 99 بود

ضرر 14 میلیارد تومانی نمایشگاه بین‌المللی تبریز از کرونا

برگزاری یک نمایشگاه در ساختمان مجلس

دهمین اجلاس کمیسیون مشترک ایران و اتریش به صورت مجازی برگزار شد

تغییر در زمان برگزاری نمایشگاه اختصاصی ایران در اربیل

بزرگترین نقطه ضعف ایران در رویدادهای خارجی

جای خالی نقشه راهبردی صنعت نمایشگاهی

حضور دکتر زمانی درنشست صمیمی فعالان صنعت نمایشگاهی

برگزاری دومین نشست بانوان تعاونگر و کارآفرین از ایران و آفریقای جنوب

دومین وبینار آموزشی جایکا در اتاق تعاون ایران برگزار شد

محل کار را اجاره کنید

3300 نفر ساعت آموزش مجازی در قشم برگزار شد

نمایشگاه عکس کیوسک 99 در آخرین روزهای سال برگزار می‌شود

نمایشگاه مشاغل خانگی و دستی در بندرعباس آغاز به کار کرد

اولین نمایشگاه ایران و سوریه، خردادماه 1400 برگزار می‌شود

ریشه چالش‌های اقتصاد و صنعت نمایشگاهی کشور

نشست هم‌اندیشی فعالان صنعت نمایشگاهی ایران برگزار می‌شود

گره 14 ساله نمایشگاه کهگیلویه و بویراحمد باز شد

نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب
یسنا همایش
سیویلیکا
دورهای مجازی مرکز تجارت بین الملل
وزارت صنعت، معدن و تجارت
ufi
انجمن صنفی غرفه سازان
انجمن صنفی برگزارکنندگان
کاربرند؛ کلینیک کارآفرینی، خلاقیت و تجربه
انجمن تولیدکنندگان مستربچ و کامپاند ایران
اهدای عضو
بانک صادرات ایران
سایت نمایشگاهی ایران مال
بانک ایران زمین
سامانه ورود و خروج آنلاین دینگ
پست بانک
بانک پارسیان
شرکت نمایشگاهی تانا
بانک ملی
انتشارات بلخ مجری کتاب نمایشگاه
شرکت سامع پاد نوین

ایران مراسم نیوز؛ رسانه مرجع صنعت همایش و نمایشگاهی کشور

ایران مراسم نیوز؛ رسانه مرجع صنعت همایش و نمایشگاهی کشور