آخرین مطالب

اخبار انجمن های صنعت همایش و نمایشگاهی

راهکاری برای رفع تمام چالش‌های صنعت نمایشگاهی

ایران مراسم نیوز: علی یارمحمدیان گفت: ما در انجمن نمایشگاهی ایران به دنبال این هستیم که تقویم ۵ ساله ای را مشخص ‌کنیم تا صنعت نمایشگاهی ایران بتواند برنامه ریزی منظم ۵ ساله ای را برای حضور مشارکت کنندگان خارجی و داخلی داشته باشد.

زنگ خطر ورشکستگی نمایشگاه‌های کشور

ایران مراسم نیوز: عضو هیات رئیسه انجمن نمایشگاه‌های بین‌المللی کشور با اشاره به احتمال ورشکستگی نمایشگاه‌های کشور به دلیل کرونا اظهار داشت: به دلیل تعطیلی‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا چند سایت نمایشگاهی در استان‌ها در آستانه تعطیلی قرار گرفته‌اند.

رویدادی بزرگ در راستای اعتلای صنعت کشاورزی

ایران مراسم نیوز: صدرزاده گفت: هر چه بتوانیم در زمینه استفاده بهینه از آب و افزایش راندمان کشاورزی اقدامات لازم را انجام دهیم به نفع کشور خواهد بود.

درگذشت یک پیشکسوت صنعت نمایشگاهی

ایران مراسم نیوز: حسین افشار، مدیرعامل پیشین نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان صبح امروز دار فانی را وداع گفت.

تشکیل فراکسیون زیرساخت‌های فرهنگی، سیاحتی، گردشگری و نمایشگاهی در مجلس شورای اسلامی

ایران مراسم نیوز: نایب رییس انجمن نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران خبر داد: به منظور اجرایی نمودن بند (دهم) سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی مبنی بر حمایت همه‌جانبه‌ی هدفمند از صادرات کالاها و خدمات، موضوع شناسایی فعالیت‌های نمایشگاهی به عنوان صنعت، "لزوم حمایت قاطع از صنعت نمایشگاهی کشور" در کمیسیون‌های مرتبط مجلس شورای اسلامی ایران، مطرح و پس از بررسی، فراکسیون زیرساخت‌های فرهنگی، سیاحتی، گردشگردی و نمایشگاهی در مجلس شورای اسلامی تشکیل شد.

صنعت نمایشگاهی ۶۸ درصد کوچکتر شد

ایران مراسم نیوز: براساس آمار وارقام جدید منتشر شده توسط یوفی، صنعت نمایشگاهی به دلیل تاثیر ویروس کرونا نسبت به سال ۲۰۱۹ میلادی ۶۸ درصد کوچکتر شد.

چالشی بزرگ برگزاری رویدادهای مجازی

ایران مراسم نیوز: برگزارکننده نمایشگاهی گفت: امروزه بحث برگزاری مجازی نمایشگاه‌ها، وبینارها و مواردی از این قبیل در حال بحث و تبادل نظر است. به عقیده من سال ها قبل باید به این موضوع پرداخته می‌ شد.

آغاز به کار دومین نمایشگاه خانه‌ی ایرانی کالای ایرانی در کرمانشاه

ایران مراسم نیوز: حامد وفاپور مدیر روابط عمومی نمایشگاه‌های بین المللی کرمانشاه با بیان اینکه نمایشگاه خانه‌ی ایرانی کالای ایرانی در ۶۰ غرفه و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برپا می‌شود گفت : برای برپایی این نمایشگاه فضایی بیش از ۲ هزار متر مربع اختصاص یافته است.

آغاز به کار دومین نمایشگاه خانه‌ی ایرانی کالای ایرانی در کرمانشاه

ایران مراسم نیوز: حامد وفاپور مدیر روابط عمومی نمایشگاه‌های بین المللی کرمانشاه با بیان اینکه نمایشگاه خانه‌ی ایرانی کالای ایرانی در ۶۰ غرفه و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برپا می‌شود گفت : برای برپایی این نمایشگاه فضایی بیش از ۲ هزار متر مربع اختصاص یافته است.

داپ اَپ، حامی دومین نمایشگاه ایران ریتیل شو

ایران مراسم نیوز: صنعت خرده فروشی یکی از بخش‌های مهم در زنجیره تأمین کالا‌ها است که به عرصه رقابت تنگاتنگ میان فروشگاه‌های سنتی، فروشگاه‌های آنلاین و مراکز خرید تبدیل شده است. در نتیجه این رقابت کسب و کار‌هایی پیروز می‌شوند که ضمن افزایش کیفیت کالا‌ها و خدمات عرضه شده، به صورت مستقیم و ملموس برای مشتریان ارزش آفرینی کنند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی گلستان: مجوز برپایی ۴ نمایشگاه تخصصی اقتصادی در گلستان صادر شد

ایران مراسم نیوز: مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی گلستان گفت که به تازگی مجوز برپایی چهار نمایشگاه تخصصی در حوزه‌های مختلف برای سه ماه پایانی سال از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت با رعایت شیوه‌ نامه‌های بهداشتی پیشگیری از شیوع ویروس کرونا با هدف جهش تولید استان صادر شد.

نمایشگاه صنعت ساختمان خوزستان برگزار می شود

ایران مراسم نیوز: بیست و یکمین نمایشگاه صنعت ساختمان، آسانسور و پله برقی از ۳ لغایت ۶ دیماه ۹۹ برگزار خواهد شد. این رویداد از ساعت ۱۴ تا ۲۰ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی خوزستان میزبان متخصصان این حوزه خواهد بود.

برگزاری نشست مشترک در سازمان سرمایه گذاری برای استفاده مطلوب از ظرفیت های موجود در اکسپو ۲۰۲۰

ایران مراسم نیوز: دکتر موسوی معاون وزیر و رئیس کل سازمان سرمایه گذاری، دکتر میرزائی معاون سازمان، دکتر کوده ئی مدیرکل سرمایه گذاری، دکتر زمانی مشاور وزیر و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی و مدیران شرکت نمایشگاه ها در خصوص برگزاری اکسپو ۲۰۲۰ دوبی نشست مشترکی برگزار کردند.

استارت‌آپ‌های برنده الکام‌استارز، وام سرمایه‌گذاری می‌گیرند

ایران مراسم نیوز: درحالی که نمایشگاه الکامپ به دلیل شیوع کرونا لغو شده، الکام‌استارز به‌صورت آنلاین برگزار می‌شود و رئیس سازمان فناوری اطلاعات نیز برای ترغیب استارت‌آپ‌ها به تامین مالی از طریق سرمایه‌گذاری به جای وام، از ارائه جایزه به استارت‌آپ‌های برنده الکام‌استارز به‌صورت وام سرمایه‌گذاری خطرپذیر خبر داد.

نخستین نمایشگاه ملی مجازی صنایع‌دستی گشایش یافت

ایران مراسم نیوز: خشایار نیکزادفر با تشریح جزئیات نخستین نمایشگاه ملی صنایع دستی کشور، گفت:این نمایشگاه با حضور پویا محمودیان معاون صنایع‌دستی کشور، احمد شهریاری معاون منابع مالی و سرمایه انسانی سازمان صدا و سیما، اردشیر زابلی‌زاده مدیر شبکه ایران کالا، محمدرضا جعفری جلوه مدیر شبکه دو، رمضانعلی سبحانی‌فر معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ملی پست ایران و جمعی دیگر از مدیران و مسئولان در محل سازمان صدا و سیما به صورت رسمی عصر دوشنبه به صورت رسمی کار خود را آغاز کرد.

قدم‌های نهایی برای راه اندازی نمایشگاه بین المللی در البرز

ایران مراسم نیوز: معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز، در جریان بازدید ازنمایشگاه عکس یلدای کارآفرینی که به منظور نمایش توانمندی‌های بخش‌های صنعتی، بازرگانی و کشاورزی البرز در محل اتاق بازرگانی استان برگزار شد، گفت: امسال، سال جهش تولید است و باید با توجه به منویات مقام معظم رهبری، در این راستا گام برداریم.

نمایشگاه کشاورزی و صنایع وابسته در قزوین برگزار می شود

ایران مراسم نیوز: فاطمه خمسه با بیان اینکه نمایشگاه کشاورزی و صنایع وابسته در استان قزوین برگزار می‌شود، اظهار کرد: این نمایشگاه از ۹ لغایت ۱۲ دی ماه به مدت چهار روز با رعایت شیوه و دستوالعمل های بهداشتی ستاد ملی کرونا با حضور بیش از ۸۰ مشارکت کننده در فضایی به مساحت ۲۵۰۰ متر مربع برگزار می‌شود.

آمادگی کیش برای ایجاد نمایشگاه دائمی کشورهای عضو اکو

ایران مراسم نیوز: رئیس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد کیش در نخستین جلسه کارگروه برگزاری نشست اکو ضمن تشکر از مدیران و کارشناسان دبیرخانه اکو، دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد، معاونت سرمایه گذاری و کمک های فنی و اقتصادی، وزارت خارجه و دیگر اعضای حاضر در جلسه گفت: در دو سال گذشته، در جزیره کیش شاهد اتفاقات مهمی در خصوص کمک به پیمان مهم و منطقه ای اکو بودیم که از آن جمله می توان به برگزاری رویداد اقتصادی کشورهای عضو اکو در آذر سال گذشته و نیز ایجاد دبیرخانه دائمی اکو در کیش اشاره کرد.

اختصاص تسهیلات ۲۰ میلیاردی برای خرید از نمایشگاه ساخت داخل

ایران مراسم نیوز: معاون تسهیلات و تجاری‌سازی صندوق نوآوری و شکوفایی در مورد حمایت از فروش محصولات دانش بنیان در قالب تسهیلات لیزینگ برای نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران‌ساخت گفت: صندوق نوآوری و شکوفایی برای خریداران محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان حاضر در نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران‌ساخت تسهیلات لیزینگ ۹ درصدی در نظر گرفته است که توسط خط اعتباری ۲۰ میلیارد تومانی اختصاص یافته به صندوق توسعه فناوری نانو پرداخت می‌شود.

آخرین مطالب

شروع ثبت نام سومین کنفرانس و نمایشگاه بین المللی صنعت نمایشگاهی

پنجمین نمایشگاه بین المللی مدیریت پسماند و بازیافت افتتاح شد

50 هنرمند ایرانی در نمایشگاه هنر جهانی دبی حضور دارند

ایثارگران و جانبازان سرافراز سرمایه واقعی شرکت هستند

اقدامات شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سال 1399

1400؛ سال شکوفایی صنعت نمایشگاهی

شرط اعتلای صنعت نمایشگاهی در سال 1400

افزایش کمی و کیفی فعالیت‌های معاونت فنی و مهندسی در سال 99

ضرورت پوست‌اندازی صنعت نمایشگاهی ایران در سال 1400

برگزاری بزرگترین نمایشگاه مجازی ایران

ایران‌شناسی و جذب سرمایه‌گذاران بین‌المللی هدف استراتژیک پاویون ایران در اکسپو 2020

اهداف و عملکرد شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران در سال 99

ساخت نمایشگاه جدید اصفهان مهمترین رخداد اقتصادی سال 99 بود

ضرر 14 میلیارد تومانی نمایشگاه بین‌المللی تبریز از کرونا

برگزاری یک نمایشگاه در ساختمان مجلس

دهمین اجلاس کمیسیون مشترک ایران و اتریش به صورت مجازی برگزار شد

تغییر در زمان برگزاری نمایشگاه اختصاصی ایران در اربیل

بزرگترین نقطه ضعف ایران در رویدادهای خارجی

جای خالی نقشه راهبردی صنعت نمایشگاهی

حضور دکتر زمانی درنشست صمیمی فعالان صنعت نمایشگاهی

برگزاری دومین نشست بانوان تعاونگر و کارآفرین از ایران و آفریقای جنوب

دومین وبینار آموزشی جایکا در اتاق تعاون ایران برگزار شد

محل کار را اجاره کنید

3300 نفر ساعت آموزش مجازی در قشم برگزار شد

نمایشگاه عکس کیوسک 99 در آخرین روزهای سال برگزار می‌شود

نمایشگاه مشاغل خانگی و دستی در بندرعباس آغاز به کار کرد

اولین نمایشگاه ایران و سوریه، خردادماه 1400 برگزار می‌شود

ریشه چالش‌های اقتصاد و صنعت نمایشگاهی کشور

نشست هم‌اندیشی فعالان صنعت نمایشگاهی ایران برگزار می‌شود

گره 14 ساله نمایشگاه کهگیلویه و بویراحمد باز شد

نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب
یسنا همایش
سیویلیکا
دورهای مجازی مرکز تجارت بین الملل
وزارت صنعت، معدن و تجارت
ufi
انجمن صنفی غرفه سازان
انجمن صنفی برگزارکنندگان
کاربرند؛ کلینیک کارآفرینی، خلاقیت و تجربه
انجمن تولیدکنندگان مستربچ و کامپاند ایران
اهدای عضو
بانک صادرات ایران
سایت نمایشگاهی ایران مال
بانک ایران زمین
سامانه ورود و خروج آنلاین دینگ
پست بانک
بانک پارسیان
شرکت نمایشگاهی تانا
بانک ملی
انتشارات بلخ مجری کتاب نمایشگاه
شرکت سامع پاد نوین

ایران مراسم نیوز؛ رسانه مرجع صنعت همایش و نمایشگاهی کشور

ایران مراسم نیوز؛ رسانه مرجع صنعت همایش و نمایشگاهی کشور