آخرین مطالب

نگاهی به پانزدهمین نمایشگاه تبلیغات

نمایشگاهی که جنس همکاری دولتی وخصوصی داشت مصاحبه، گزارش و یادداشت

نمایشگاهی که جنس همکاری دولتی وخصوصی داشت

  بزرگنمایی:

ایران مراسم نیوز/گروه گزارش: پانزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته پس از چهار روز کاری، عصر شنبه به کار خود پایان داد که دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حمایت معنوی از نمایشگاه، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با برنامه توسعه زیست بوم شرکت های خلاق، انجمن صنفی شرکت های تبلیغاتی استان های خراسان، یزد، مرکزی، قم، فارس و مازندران برای هم افزایی و تبادل تجارب و اطلاعات و سازمان زیباسازی شهرداری تهران با اجرای برنامه های مرتبط در این دوره از نمایشگاه مشارکت داشتند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، در این دوره از نمایشگاه، شرکت های داخلی در گروه های کالایی، موسسات و شرکت های تبلیغاتی کنار صنایع وابسته در حوزه چاپ، بسته بندی، خدمات، تبلیغات، هدایای تبلیغاتی، سالنامه و سررسید، استندهای تبلیغاتی شرکت کردند.
کارگاه رایگان کاربرد اینفوگرافیک در تبلیغات و بازاریابی و نقش سواد بصری در تبلیغات و کارگاه های استارتاپ در این نمایشگاه به طور رایگان برای بازدیدکنندگان برگزار شد. نمایشگاه تبلیغات امسال تلاش کرد فضای تبلیغات کشور را به نفع تحقق این سیاست ها تنوع بخشیده و موجب شکل گیری، جریان سازی، نزدیکی و تعامل بیشتر صاحبان صنایع و صنعت تبلیغات کشور شود.
پیوند تبلیغات با دانش های نوین
رییس پانزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته درباره نمایشگاه پانزدهم گفت: تلاش شد تازه‌ترین دستاوردهای داخلی و خارجی، فناوری‌های روز و خلاقیت های دیجیتال در حوزه کسب و کارهای تبلیغات، کانون‏های آگهی و تبلیغاتی، ارائه‏کنندگان خدمات و تولیدکنندگان کالاهای تبلیغاتی، فعالان حوزه تولید و بازاریابی کالاها، خدمات و تبلیغات، شرکت‌های تبلیغاتی خارجی و نیز تشکل‏های صنفی استان‌ها و زیرمجموعه‌هایی از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری‌ها دراین نمایشگاه حضور یابند.
سیدعلی اعتدالی افزود: تخصصی تر شدن این نمایشگاه، بهبود فرآیند اطلاع‌رسانی، تعامل نزدیک تر با متولیان دولتی وغیر دولتی و نهادهای صنفی در این حوزه و نیز ایجاد فضاهای گفت گو محور و برپایی کارگاه های آموزشی از جمله نکات برجسته دوره ی اخیر نمایشگاه است.
وی با اشاره به اینکه سیاست‌ها و برنامه‌های اقتصادی نوین دولت برای تقویت بخش تبلیغات کشور که در قالب واسپاری امور غیرحاکمیتی به بخش خصوصی و کاهش تصدی گری دولت نمایان شده است، گفت: امیدواری و انگیزه قوی و جدی در فعالان این حوزه ایجاد کرده است که امیدواریم ما نیز برای تداوم این نمایشگاه به طور کامل از این فرصت بهره بگیریم.
اعتدالی ادامه داد: اگرچه تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیادی وجود دارد اما خوشبختانه این نمایشگاه با حمایت ها و همیاری های صورت گرفته، بسیار خوب برپا شده است و امیدواریم در این مسیر بتوانیم در برندسازی محصولات داخلی در شرایط کنونی اثرگذار باشیم.
ضرورت اعتماد سازی جریان دسترسی آزاد به اطلاعات درتبلیغات
معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هم با اشاره به اینکه نیازمند اعتماد سازی جریان دسترسی آزاد به اطلاعات درعرصه تبلیغات به عنوان یک ضرورت دارای اهمیت هستیم، گفت: دسترسی آزاد به اطلاعات در عرصه تبلیغاتی اهمیت ویژه ای دارد و اگر در این جریان، اعتماد مردم از دست برود تشکیلات تبلیغاتی هم از بین رفته و نبود اطلاعات درست تبلیغاتی به تمام صنعت تبلیغات خدشه وارد می‌کند.
محمد سلطانی فر افزود: در حوزه اطلاع رسانی تبلیغات، اصل صداقت و صحت موثر است نه تبلیغات کاذب و دروغین، به گونه ای که امروز اثر بخشی برخی تبلیغات 60 ساله را می بینیم که هنوز هم با همان بسته بندی و پکیج قدیمی ادامه دار هستند. رمز موفقیت این تبلیغات صداقت و صحت است و با این عنوان هویت دار شده اند.
سلطانی فر با بیان اینکه عرصه تبلیغات درکشورنیازمند پوست اندازی است، اضافه کرد: بسیاری از نگاه های ما در کانون های تبلیغاتی معطوف به گذشته و تبلیغات سنتی است. دنیا به سرعت از این مرحله عبور کرده و بر تبلیغات مبتنی بر وب، شبکه های اجتماعی و دیجیتال متمرکز شده است. اگر در این فضا رشد و پیشرفت نکنیم در فضای بیرون و داخل باخته ایم.
 نگاه انگیزشی شرکت‌های تبلیغاتی
مدیر فروش هنر و فناوری آوازه ایرانیان در حاشیه این رویداد بزرگ تبلیغات و اطلاع رسانی، درباره کم و کیف حضور شرکت در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته، ‌گفت: چهارسال است که در حوزه فروش صنایع دستی و دست‌سازه‌های هنری، شروع به فعالیت کرده‌ایم که در ابتدا به صورت آفلاین و سپس به صورت فروش سازمانی آن را ادامه دادیم و در 2-3 سال اخیر هم با جذب سرمایه‌گذار، کار را در حوزه فروش آنلاین دنبال کردیم.
سینا ساعی افزود: در این حوزه دو شعار را برای عرضه محصولات، طراحی کرده‌ایم؛ «دریچه‌ای رو به میراث ایران» برای متولیان سازمانیِ صنایع دستی و میراث فرهنگی، و «سبک هنری تو» برای مشتریان نهایی این محصولات.
این فعال حوزه عرضه و فروش آنلاین صنایع دستی که اولین دوره حضور شرکتش را در نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی تجربه می‌کند، هدف از این حضور را نمایش توانمندی‌های این مجموعه به شبکه‌های سازمانی فعال در حوزه صنایع دستی و برقراری پیوندهای رو در رو با مشتریان و علاقه‌مندان به این صنایع عنوان می‌کند و می‌گوید: با توجه به بازخوردی که از مخاطبان در هر دو بخش گرفتیم، از حضور در نمایشگاه راضی هستیم و به هدف هایمان نیز رسیده‌ایم.
تبلیغات؛ گام اول موفقیت شرکت ها
حمید زالی، مدیر شرکت نگاران نیز که از سال 1377 با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به حوزه ساخت، واردات و توزیع استندهای نمایشگاه ورود کرده است، در این باره به ایرنا گفت: غرفه‌داران در نمایشگاه‌های مختلف، برگزارکنندگان نمایشگاه‌ها، نمایندگی‌های فروش برندهای بزرگ و شعب بانک‌ها، بیمه‌ها و ...، مشتریان اصلی استندهای تولیدی و وارداتی این شرکت هستند که با حضوردر این نمایشگاه، امکان ارتباط مستقیم با مشتریان مان فراهم شده است.
وی افزود: اگرچه وضعیت کار در حوزه فروش استندهای نمایشگاهی مطلوب نیست، اما در حال حاضر با حضور در نمایشگاه، تعدادی از ارگان‌ها برای سفارش و تهیه استندهای نمایشگاهی مراجعه کرده اند.
 تبلیغات و چاپ و بسته‌بندی اعضای یک پیکر
علی هوشیار مدیر فروش شرکت رکورد که تجربه 4 سال واردات ماشین آلات چاپ دیجیتال و برش حکاکی ید می کشد و محصولاتش را در صنایعی مانند نساجی و تابلوسازی ارائه می‌کند، نیز گفت: امسال نیز با همه ی ظرفیت به نمایشگاه تبلیغات آمدیم تا به رغم مشکلات موجود، کاهش حجم نقدینگی در گردش و پائین آمدن آمار فروش که آسیب جدی به حوزه صنعت تبلیغات وارد کرده است، به هر میزان هم که شود از بازدیدکنندگان نمایشگاه تبلیغات بهره مند شویم.


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

lastnews

شروع ثبت نام سومین کنفرانس و نمایشگاه بین المللی صنعت نمایشگاهی

پنجمین نمایشگاه بین المللی مدیریت پسماند و بازیافت افتتاح شد

50 هنرمند ایرانی در نمایشگاه هنر جهانی دبی حضور دارند

ایثارگران و جانبازان سرافراز سرمایه واقعی شرکت هستند

اقدامات شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سال 1399

1400؛ سال شکوفایی صنعت نمایشگاهی

شرط اعتلای صنعت نمایشگاهی در سال 1400

افزایش کمی و کیفی فعالیت‌های معاونت فنی و مهندسی در سال 99

ضرورت پوست‌اندازی صنعت نمایشگاهی ایران در سال 1400

برگزاری بزرگترین نمایشگاه مجازی ایران

ایران‌شناسی و جذب سرمایه‌گذاران بین‌المللی هدف استراتژیک پاویون ایران در اکسپو 2020

اهداف و عملکرد شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران در سال 99

ساخت نمایشگاه جدید اصفهان مهمترین رخداد اقتصادی سال 99 بود

ضرر 14 میلیارد تومانی نمایشگاه بین‌المللی تبریز از کرونا

برگزاری یک نمایشگاه در ساختمان مجلس

دهمین اجلاس کمیسیون مشترک ایران و اتریش به صورت مجازی برگزار شد

تغییر در زمان برگزاری نمایشگاه اختصاصی ایران در اربیل

بزرگترین نقطه ضعف ایران در رویدادهای خارجی

جای خالی نقشه راهبردی صنعت نمایشگاهی

حضور دکتر زمانی درنشست صمیمی فعالان صنعت نمایشگاهی

برگزاری دومین نشست بانوان تعاونگر و کارآفرین از ایران و آفریقای جنوب

دومین وبینار آموزشی جایکا در اتاق تعاون ایران برگزار شد

محل کار را اجاره کنید

3300 نفر ساعت آموزش مجازی در قشم برگزار شد

نمایشگاه عکس کیوسک 99 در آخرین روزهای سال برگزار می‌شود

نمایشگاه مشاغل خانگی و دستی در بندرعباس آغاز به کار کرد

اولین نمایشگاه ایران و سوریه، خردادماه 1400 برگزار می‌شود

ریشه چالش‌های اقتصاد و صنعت نمایشگاهی کشور

نشست هم‌اندیشی فعالان صنعت نمایشگاهی ایران برگزار می‌شود

گره 14 ساله نمایشگاه کهگیلویه و بویراحمد باز شد

برگزاری اولین نمایشگاه هنرهای سنتی و دستی بانوان ناشنوا

تشکیل شوراهای راهبردی با هدف تسهیل سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد هشت‌گانه کشور

12 مزرعه استخراج ارز دیجیتال در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی فعال و یا در حال ساخت هستند

مهم‌ترین نمایشگاه گردشگری جهان بدون سوغاتی!

زمان برگزاری سومین نمایشگاه ملی فولاد اعلام شد

تأسیس مرکز تجاری ایران در سلیمانیه عراق

اکسپو دوبی، محلی برای تغییر نگاه ایران‌هراسی دنیا

تشریح سیره نبوی در سمینار زندگی اسلامی و جهان معاصر در پیشاور پاکستان

جزئیات طرح‌های برگزیده در رویداد نانواستارت‌آپ

تنها نمایشگاه بین‌المللی دارویی خاورمیانه در ایران

مراکش در نمایشگاه گردشگری در اراضی اشغالی شرکت می‌کند

برگزاری نمایشگاه دستاوردهای فناورانه کرونا در شیراز

نخبگان و برگزیدگان نخستین رویداد ملی شاهد تجلیل شدند

نمایشگاه «موج رنگ» در تهران افتتاح شد

5 مشکل مشابه برای استارت آپ‌ها

نمایشگاه آثار جشنواره مد و لباس در بیرجند برپا شد

نخستین پارک توانبخشی دانش آموزان استثنایی در ایلام ایجاد می‌شود

نمایشگاه گردشگری برلین با حضور ایران گشایش یافت

پیام صلح و دوستی ایران برای همه جهانیان در اکسپو 2020 دوبی

حضور هئیت‌های خارجی در هفدهمین نمایشگاه کشاورزی شیراز

نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب
یسنا همایش
سیویلیکا
دورهای مجازی مرکز تجارت بین الملل
وزارت صنعت، معدن و تجارت
ufi
انجمن صنفی غرفه سازان
انجمن صنفی برگزارکنندگان
کاربرند؛ کلینیک کارآفرینی، خلاقیت و تجربه
انجمن تولیدکنندگان مستربچ و کامپاند ایران
اهدای عضو
بانک صادرات ایران
سایت نمایشگاهی ایران مال
بانک ایران زمین
سامانه ورود و خروج آنلاین دینگ
پست بانک
بانک پارسیان
شرکت نمایشگاهی تانا
بانک ملی
انتشارات بلخ مجری کتاب نمایشگاه
شرکت سامع پاد نوین

ایران مراسم نیوز؛ رسانه مرجع صنعت همایش و نمایشگاهی کشور

ایران مراسم نیوز؛ رسانه مرجع صنعت همایش و نمایشگاهی کشور