آخرین مطالب

انتشار اهداف انجمن طراحان و تولیدکنندگان پوشاک مدارس ایران رویدادهای استارتاپی و تجاری

انتشار اهداف انجمن طراحان و تولیدکنندگان پوشاک مدارس ایران

  بزرگنمایی:

ایران مراسم نیوز: اهداف و مأموریت‌های انجمن فرهنگی هنری طراحان و تولیدکنندگان پوشاک مدارس ایران منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، انجمن پوشاک مدارس ایران با انتشار فراخوان عضویت در بخش‌های مختلف شامل طراحان، تولیدکنندگان پوشاک، بافندگان پارچه و نخ، تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان ملزومات و خرج کار پوشاک مدارس، فرهنگیان، دانشگاه‌ها، مؤسسات و آموزشگاه‌های مد و لباس، اتحادیه و عضو افتخاری، فعالیت خود را به شکل رسمی آغاز کرده و از بدو شکل‌گیری، اهداف و مأموریت‌های مشخصی را در مسیر راه خود تبیین کرده 
اهداف و مأموریت‌های کلان انجمن فرهنگی هنری طراحان و تولیدکنندگان پوشاک مدارس ایران مندرج در سایت انجمن به نشانی https://www.iranmodeschool.com/ در این مطلب بازنشر می‌شود تا مخاطبان با آگاهی از ظرفیت‌های این مجموعه در مسیر همراهی با این تشکل، گام‌های مؤثر را بردارند.

1. استعدادیابی، ساماندهی و ارتقاء سطح آموزش و مهارت‌های تخصصی اعضا در حوزه پوشاک مدارس
2. برنامه‌ریزی و پیگیری در جهت توانمندسازی و افزایش ظرفیت‌های تولید و انتقال نوآوری و تکنولوژی
3. جمع‌آوری مستمر آمار و اطلاعات صنفی و تجزیه‌وتحلیل آن جهت بررسی و تحقیق درباره مشکلات و شناخت نیازها و اولویت‌های اعضا و تأمین نیروی انسانی موردنیاز با ایجاد بانک اطلاعاتی در رسانه‌های مجازی و مکتوب برای تمام عوامل حوزه پوشاک مدارس
4. بررسی و تحقیق درباره مشکلات و نارسایی‌های اقتصادی، شغلی و مهارتی در جهت افزایش بهره‌وری و سطح کیفی خدمات و ارائه پیشنهاد اصلاحی، علمی و عملی به اعضا، مدیران و مسئولان مربوط
5. حمایت از منافع صنفی و حرفه‌ای اعضا و استیفای حقوق و خواست‌های مشروع و قانونی آن‌ها از طریق ارائه پیشنهاد و ایجاد زمینه مناسب و جلب پشتیبانی مراجع و سازمان‌های دولتی و ملی
6. ارائه خدمات مشورتی و اجرایی در حوزه تخصصی انجمن به اشخاص حقیقی و حقوقی
7. ارائه خدمات حقوقی صنفی و حرفه‌ای به اعضا
8. پذیرش امر داوری اعم از تعیین داور در چارچوب فعالیت انجمن
9. همکاری و مشارکت با سازمان‌های دولتی و غیردولتی ازجمله وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش‌وپرورش، شهرداری، اتحادیه‌ها وسایرارگان ها جهت برگزاری جشنواره‌ها، کارگاه‌های آموزشی، همایش‌های تخصصی و...
10. همکاری با سایر تشکل‌های صنفی و انجام سایر وظایف و اختیاراتی که به‌موجب مقررات قانونی بر عهده انجمن قرارداده شده یا خواهد شد.
11. برقراری ارتباط میان طراحان و تولیدکنندگان و معرفی طراحان و تولیدکنندگان برترازطریق جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های ویژه لباس مدرسه به مدیران مدارس
12. برگزاری مسابقات طراحی لباس فرم مدرسه با مشارکت آموزش‌وپرورش در مدارس کشور و به‌کارگیری ایده‌ها و طرح‌های برگزیده دانش‌آموزی برای تقویت حس مشارکت دانش آموزان در انتخاب لباس فرم آن‌ها
13. آموزش طراحان به‌صورت تخصصی با توجه به همه معیارهای روانشناسی طرح و رنگ و آشنایی آن‌ها با مظاهر تهاجم فرهنگی غرب
14. مشاوره و آموزش در زمینه بازاریابی، طراحی، تولید و روش‌های متنوع توزیع و مشتری مداری
15. تحقیق و پژوهش در زمینه آناتومی اندام کودکان و نوجوانان ایرانی و تلاش برای تهیه جدول سایزبندی کودکان و نوجوانان ویژه لباس فرم مدارس
16. تعامل با فعالان صنعت نساجی برای پژوهش و تحقیق در مورد ارائه طرح‌ها و جنس‌های متنوع پارچه با الیاف طبیعی متناسب با نیاز دانش آموزان و معرفی آن به تولیدکنندگان و مدیران مدارس
17. حمایت از تولیدکنندگان برتر و تشویق آن‌ها برای ایجاد رقابت سالم در مسیر توسعه و رونق تولید و استفاده از طرح‌های دارنده کد شیما و ترغیب آن‌ها در به‌کارگیری طراحان پارچه و لباس
18. به‌کارگیری ظرفیت‌های متنوع لباس‌های اقوام هر منطقه، برای طراحی لباس فرم مدارس بر اساس شرایط جغرافیایی
19. ایجاد سامانه نظرسنجی در فضای مجازی و معرفی طرح‌های پرکاربرد در سطح کشور
20. آشنایی ذائقه کودکان با طرح‌ها و مدل‌های برگرفته از المان‌های فرهنگی و بومی از طریق لباس فرم مدرسه برای جریان سازی در حوزه مد و لباس ایرانی- اسلامی از دوره مهدکودک و دبستان
21. توسعه و تعمیق آگاهی برای جایگاه لباس فرم مدرسه به‌عنوان کالای فرهنگی و کاربردی برای کاهش هزینه پوشاک خانوار و جلوگیری از تهاجم فرهنگی غرب و ترویج مدگرایی کاذب در پوشش و آرایش
22. معرفی ویژگی لباس مناسب و تأثیر آن در نحوه یادگیری، ضریب هوشی و آرامش روحی و ایجاد محدوده آسایش دانش آموزان در فضای مدرسه
23. معرفی نماینده انجمن فرهنگی و هنری طراحان تولیدکنندگان پوشاک مدارس ایران برای شرکت در جلسات و نشست‌های کارگروه ساماندهی مد و لباس با آموزش‌وپرورش و ارائه راهکار جهت تهیه و تبیین هرچه بهتر دستورالعمل‌های اجرایی برای تحقق اهداف مندرج در بند (ب) ماده 7 آیین‌نامه اجرایی قانون ساماندهی مد و لباس ایرانی – اسلامی و به‌کارگیری تمام ظرفیت‌های حوزه پوشاک کشور در زمینه لباس فرم مدارس
24. ایجاد نمایندگی و آموزشگاه‌های علمی- کاربردی انجمن در سطح کشور برای ارائه کلیه خدمات آموزشی و فنی به‌صورت فراگیر در همه نقاط کشور.


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

lastnews

یسنا همایش؛ مجری و کارگزار برگزاری دومین رویداد ملی باور

مروری بر چالش ها و فرصت های پیش روی طرح ملی ترویج کارآفرینی برای دانشجویان

طرح ملی ترویج کارآفرینی کلید انتقال مهارت های کسب و کار است

یسنا همایش؛ مجری و کارگزار برگزاری چهاردهمین همایش ملی نخبگان شد

ثبت نام بنیاد ملی نخبگان آغاز شد

شروع ثبت نام سومین کنفرانس و نمایشگاه بین المللی صنعت نمایشگاهی

پنجمین نمایشگاه بین المللی مدیریت پسماند و بازیافت افتتاح شد

50 هنرمند ایرانی در نمایشگاه هنر جهانی دبی حضور دارند

ایثارگران و جانبازان سرافراز سرمایه واقعی شرکت هستند

اقدامات شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سال 1399

1400؛ سال شکوفایی صنعت نمایشگاهی

شرط اعتلای صنعت نمایشگاهی در سال 1400

افزایش کمی و کیفی فعالیت‌های معاونت فنی و مهندسی در سال 99

ضرورت پوست‌اندازی صنعت نمایشگاهی ایران در سال 1400

برگزاری بزرگترین نمایشگاه مجازی ایران

ایران‌شناسی و جذب سرمایه‌گذاران بین‌المللی هدف استراتژیک پاویون ایران در اکسپو 2020

اهداف و عملکرد شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران در سال 99

ساخت نمایشگاه جدید اصفهان مهمترین رخداد اقتصادی سال 99 بود

ضرر 14 میلیارد تومانی نمایشگاه بین‌المللی تبریز از کرونا

برگزاری یک نمایشگاه در ساختمان مجلس

دهمین اجلاس کمیسیون مشترک ایران و اتریش به صورت مجازی برگزار شد

تغییر در زمان برگزاری نمایشگاه اختصاصی ایران در اربیل

بزرگترین نقطه ضعف ایران در رویدادهای خارجی

جای خالی نقشه راهبردی صنعت نمایشگاهی

حضور دکتر زمانی درنشست صمیمی فعالان صنعت نمایشگاهی

برگزاری دومین نشست بانوان تعاونگر و کارآفرین از ایران و آفریقای جنوب

دومین وبینار آموزشی جایکا در اتاق تعاون ایران برگزار شد

محل کار را اجاره کنید

3300 نفر ساعت آموزش مجازی در قشم برگزار شد

نمایشگاه عکس کیوسک 99 در آخرین روزهای سال برگزار می‌شود

نمایشگاه مشاغل خانگی و دستی در بندرعباس آغاز به کار کرد

اولین نمایشگاه ایران و سوریه، خردادماه 1400 برگزار می‌شود

ریشه چالش‌های اقتصاد و صنعت نمایشگاهی کشور

نشست هم‌اندیشی فعالان صنعت نمایشگاهی ایران برگزار می‌شود

گره 14 ساله نمایشگاه کهگیلویه و بویراحمد باز شد

برگزاری اولین نمایشگاه هنرهای سنتی و دستی بانوان ناشنوا

تشکیل شوراهای راهبردی با هدف تسهیل سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد هشت‌گانه کشور

12 مزرعه استخراج ارز دیجیتال در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی فعال و یا در حال ساخت هستند

مهم‌ترین نمایشگاه گردشگری جهان بدون سوغاتی!

زمان برگزاری سومین نمایشگاه ملی فولاد اعلام شد

تأسیس مرکز تجاری ایران در سلیمانیه عراق

اکسپو دوبی، محلی برای تغییر نگاه ایران‌هراسی دنیا

تشریح سیره نبوی در سمینار زندگی اسلامی و جهان معاصر در پیشاور پاکستان

جزئیات طرح‌های برگزیده در رویداد نانواستارت‌آپ

تنها نمایشگاه بین‌المللی دارویی خاورمیانه در ایران

مراکش در نمایشگاه گردشگری در اراضی اشغالی شرکت می‌کند

برگزاری نمایشگاه دستاوردهای فناورانه کرونا در شیراز

نخبگان و برگزیدگان نخستین رویداد ملی شاهد تجلیل شدند

نمایشگاه «موج رنگ» در تهران افتتاح شد

5 مشکل مشابه برای استارت آپ‌ها

نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب
یسنا همایش
سیویلیکا
دورهای مجازی مرکز تجارت بین الملل
وزارت صنعت، معدن و تجارت
ufi
انجمن صنفی غرفه سازان
انجمن صنفی برگزارکنندگان
کاربرند؛ کلینیک کارآفرینی، خلاقیت و تجربه
انجمن تولیدکنندگان مستربچ و کامپاند ایران
اهدای عضو
بانک صادرات ایران
سایت نمایشگاهی ایران مال
بانک ایران زمین
سامانه ورود و خروج آنلاین دینگ
پست بانک
بانک پارسیان
شرکت نمایشگاهی تانا
بانک ملی
انتشارات بلخ مجری کتاب نمایشگاه
شرکت سامع پاد نوین

ایران مراسم نیوز؛ رسانه مرجع صنعت همایش و نمایشگاهی کشور

ایران مراسم نیوز؛ رسانه مرجع صنعت همایش و نمایشگاهی کشور