تحریم ها هم مانع حضور خارجی ها در ایران نشدند
حضور 20 شرکت خارجی فعال نمایشگاه بین المللی رنگ تهران
اخبار نمایشگاه
بزرگنمایی:
ایران مراسم نیوز: اهمیت هجدهمین نمایشگاه بینالمللی رنگ و رزین و پوشش های صنعتی،مواد کامپوزیت و صنعت آبکاری تهران موجب شده است تا با وجود تحریم ها، بیش از بیست کشور از جای جای جهان در این نمایشگاه حضور یابند، نمایشگاهی که از 3 تا 6 بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزارمی شود.
به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، این نمایشگاه بزرگترین رویداد سالیانه حوزه صنعت رنگ و رزین در منطقه خاورمیانه محسوب می شود ودر آن اکثر شرکت ها و برندهای مطرح و صادراتی داخلی و خارجی حضور پر رنگی خواهند داشت.
در هجدهمین نمایشگاه بینالمللی رنگ و رزین 220 تولید کننده داخلی و 60 شرکت خارجی از کشور های فرانسه، چین، هند، اسپانیا، آلمان، هلند- تایوان، کره، قبرس، روسیه، انگلیس، دانمارک، ایتالیا، سوئد، مالزی، امارات، ژاپن، ترکیه، سوییس-، بلژیک ، بلاروس و...... حضور دارند.
این نمایشگاه با مجوز رسمی از سازمان توسعه تجارت ایران و شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران و به همت مجموعه بانیان امید در فضایی بالغ بر 22 هزار مترمربع برپا شده و شرکت کنندگان در آن، جدیدترین توانمندهای خود را در معرض دید عموم قرار داده و با یکدیگر به رقابت می پردازند.
برگزاری کارگاه های آموزشی و گردهمایی صنفی جهت تبادل نظر مدیران بلند پایه مشارکت کنندگان و سمینار پروفسور بروک مسئول کمیته علمی فدراسیون اتحادیه های تخصصی رنگ کشورهای اروپایی FATIPEC از دیگر برنامه های نمایشگاه امسال است.
هجدهمین نمایشگاه بینالمللی رنگ و رزین و پوشش های صنعتی،مواد کامپوزیت و صنعت آبکاری از 3 تا 6 بهمن ماه به مدت 4 روز از ساعت 9 تا 17 در محل دائمی نمایشگاههای بینالمللی تهران آماده بازدید علاقمندان خواهد بود./3
- نمایشگاه , همایش و سمینار , کنفرانس و کنگره و سمپوزیوم , وبینار و رویدادهای آنلاین , رویدادهای استارتاپی و تجاری , جشنواره و مسابقات , کارگاه آموزشی , مجامع , گردهمایی و بزرگداشت , رویدادهای جهان , رویدادهای استان ها , سازمان توسعه تجارت ایران , شرکت نمایشگاههای بین المللی , ایران مراسم نیوز؛ رسانه مرجع صنعت همایش و نمایشگاهی , یسنا همایش؛ طراح و برگزارکننده همایش و نمایشگاه , کلینیک کاربرند؛کارآفرینی , خلاقیت , آموزش و برندینگ