بزرگنمایی:
ایران مراسم نیوز: برند یا برندینگ امروزه یکی از راههای موفقیت برگزاری یک رویداد یا فروش کالا است و داشتن آن برای نمایشگاه ها با توجه به کارکردها و ماهیت کار یک ضرورت محسوب می شود.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، برند بیانگرهویت یک مجموع است و ارتباط مستقیم با اهداف سازمان برای بازاریابی، ارتباط با مشتریان و فروش محصول یا خدمات دارد. بازاریابی از مهمترین کارکردها و وظایف نمایشگاه ها است از این رو همه شاخص های رسیدن به بازارهای پایدار برای فروش محصولات باید مورد توجه قرار گیرد. بالا بردن کیفیت و ارائه محصولات با کیفیت از جمله راه های رسیدن به بازار و فروش محصولات است در حالی که در این بازار، تبلیغ مناسب، به موقع و درست نباید فراموش شود. نمایشگاه های برندینگ با مشتریان ارتباط موثری دارند تا بتوانند محصولات و خدمات خود را به آنان ارائه کنند. خدمات برندینگ در واقع انتخاب نشان تجاری مناسب و بازاریابی برنامه ریزی شده است و خیلی از مشتریان نیز براساس همین برندینگ به خرید این کالاها و محصولات اقدام می کنند. برندینگ با برتری دادن به یک برند باعث ارتقای اعتبار و شهرت آن برند در نزد مشتریان می شود و همین ویژگی، ایجاد رقابت در بازار را فراهم می کند. به عبارتی این شهرت یک برند است که فروش بیشتر کالا و خدمات را با قیمت بیشتر فراهم می کند. برندسازی در واقع یک شیوه هوشمندانه و حرفه ای برای تجارت و تولید ثروت است و از طریق کشورهای پیشرفته و توسعه یافته به رونق اقتصادی خود پرداخته اند. با اهمیتی که برند و برندینگ در بازاریابی، رقابت، تجارت و فروش محصولات دارد روی آوری نمایشگاه های داخلی برای کسب آن یک ضرورت محسوب می شود. برند و برندینگ می تواند هر چه بیشتر محصولات و تولیدات داخلی را در جهان و بازارهای بین المللی به جایگاه شایسته نزدیک کند از این رو نمایشگاه های داخلی برای رونق بیشتر باید به سمت کسب این برند حرکت کنند تا در بازاربین المللی باقی بمانند. برندینگ در واقع با بازاریابی و فروش، به رونق کسب و کارها و فعالان بخش های خدمات، صنعت و کشاورزی کمک می کند بنابراین حرکت نمایشگاه ها به این سمت با منافع و سرمایه های پایداری همراه خواهد بود.
در برند و برندینگ باید به موضوعات تبلیغات، روابط عمومی، پیشبرد فروش، بازاریابی مستقیم، فروش شخصی، بسته بندی و خدمات مشتری توجه کرد. ایجاد نمایشگاه های برندینگ در بخشهای مختلف اقتصادی و صنعتی که در زیر بخشهای مربوطه دارای مزیتهای رقابتی و نسبی هستند از ضروریات جامعه است و به همیل دلیل برای بازاریابی و دسترسی به بازارهای جدید بین المللی جهت فروش کالاها و محصولات، ایجاد نمایشگاه های برندینگ از نیازهای این بخش است.
- نمایشگاه , همایش و سمینار , کنفرانس و کنگره و سمپوزیوم , وبینار و رویدادهای آنلاین , رویدادهای استارتاپی و تجاری , جشنواره و مسابقات , کارگاه آموزشی , مجامع , گردهمایی و بزرگداشت , رویدادهای جهان , رویدادهای استان ها , سازمان توسعه تجارت ایران , شرکت نمایشگاههای بین المللی , ایران مراسم نیوز؛ رسانه مرجع صنعت همایش و نمایشگاهی , یسنا همایش؛ طراح و برگزارکننده همایش و نمایشگاه , کلینیک کاربرند؛کارآفرینی , خلاقیت , آموزش و برندینگ