وزیر صنعت، معدن و تجارت:
بزرگنمایی:
ایران مراسم نیوز: وزیر صنعت، معدن و تجارت بیان کرد: در حوزه معدن 63 ماده معدنی در کشور داریم که شامل 37 میلیارد تن منابع شناسایی شده است.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، علیرضا رزم حسینی در بازدید از سه نمایشگاه (رنگ و رزین، قطعات خودرو و ایران کان مین1399) در جمع خبرنگاران، افزود: پیش بینیها حاکی از ان آست که با اکتشافات جدید انجام شده این مقدار به 60 میلیارد تن خواهد رسید.
وی اضافه کرد: با در نظر گرفتن این شرایط، کشورمان علاوه بر اینکه کشوری نفتی است، یک کشور معدنی نیز محسوب می شود.
وزیرصمت با تاکید بر اهمیت انجام سرمایه گذاریهای جدید در حوزه معادن، گفت: معدن میتواند پا به پای نفت پیشرفت کرده و ارز آوری و اشتغال مناسبی ایجاد کند.
رزم حسینی در ادامه با اشاره به بازدیدهایی که از سه نمایشگاه (رنگ و رزین، قطعات خودرو و ایران کان مین1399) داشته است، گفت: اغلب کارخانههایی که تا به امروز بازدید کردم به صورت 3 شیفت در حال فعالیت هستند.
وی همچنین با اشاره به افزایش تولید در 29 رشته صنعتی، اضافه کرد: در حوزه صادرات نیز موفقیت های بسیار خوبی به دست آوردیم و ابلاغیه های جدید صادراتی ستاد اقتصادی دولت به این فضا کمک کرد.
وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به هماهنگی و هم افزایی میان تمام دستگاهها برای حمایت از تولید، ادامه داد: فضای امیدوارکنندهای به رغم همه تحریمها وجود دارد و رسانه ها و صدا و سیما نیز به امید آفرینی در این فضا کمک کند.
تعهدات دو خودرو ساز به خوبی در حال عملی شدن است
رزم حسینی ادامه داد: در زمینه خودرو ما پیشرفتهای خوبی داشتیم و تعهدات دو خودرو ساز به خوبی در حال عملی شدن است.
وزیر صمت همچنین افزایش تولید در حوزه خودرو و رنگ و رزین را قابل افتخار توصیف کرد و افزود: این موفقیت ها در شرایطی که تحت تحریم ها ظالمانه قرار داشته ایم، محقق شده است.
- نمایشگاه , همایش و سمینار , کنفرانس و کنگره و سمپوزیوم , وبینار و رویدادهای آنلاین , رویدادهای استارتاپی و تجاری , جشنواره و مسابقات , کارگاه آموزشی , مجامع , گردهمایی و بزرگداشت , رویدادهای جهان , رویدادهای استان ها , سازمان توسعه تجارت ایران , شرکت نمایشگاههای بین المللی , ایران مراسم نیوز؛ رسانه مرجع صنعت همایش و نمایشگاهی , یسنا همایش؛ طراح و برگزارکننده همایش و نمایشگاه , کلینیک کاربرند؛کارآفرینی , خلاقیت , آموزش و برندینگ