کدام استارتآپها در هفتمین رویداد جذب سرمایه در حوزه ورزش حضور داشتند؟
رویدادهای استارتاپی و تجاری
بزرگنمایی:
ایران مراسم نیوز: رویداد آنلاین «دوشنبههای استارتآپی» با هدف جذب سرمایه در حوزه ورزش با حضور هفت استارتاپ «سینرمی»، «کفپوش تعاملی ورزش»، «توپ شوت کن»، «با مربی»، «آسانرو»، «برنا تلنت» و «هیدرو واک» برگزار شد که طی آن این استارتآپها ویژگیهای محصول و مدل کسب و کار و نیازهای سرمایهگذاری خود را به سرمایهگذاران حاضر و وبیناری رویداد ارائه کردند.استارتآپ «سینرمی» اولین تیم متقاضی سرمایه در رویداد جذب سرمایه در حوزه ورزش بود که محصول خود را با عنوان دستگاه قابل حمل شبیهساز تمرین در ارتفاع معرفی کرد. سرمایه مورد تقاضای این استارتآپ 1.5 میلیارد تومان در ازای 25 درصد از سهام برای توسعه محصول، بازاریابی و نیروی انسانی است.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز،این استارتآپ در حال حاضر 18 میلیون تومان فروش دارد. ویژگی منحصربهفرد این محصول افزایش توان بدنی ورزشکاران و ایجاد توانمندی برای ثبت رکوردهای بینالمللی است.
استارتآپ «کفپوش تعاملی ورزش» دومین تیم متقاضی سرمایه در رویداد جذب سرمایه در حوزه ورزش بود که برای تولید کفپوش هوشمند و تعاملی باشگاههای ورزشی، محصول خود را معرفی کرد. سرمایه مورد تقاضای این استارتآپ 7.5 میلیارد تومان در ازای 10 درصد از سهام برای توسعه محصول، بازاریابی و نیروی انسانی است.
این استارتآپ در حال حاضر مستقر در مرکز ملی نوآوری فناوریهای ورزشی به عنوان واحد فناور است و در نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری شرکت و رتبه 8 نمایشگاه TRL را کسب کرده است و از پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی نیز تائیدیه علمی دارد. ویژگی منحصربهفرد این محصول نصب رایگان و خدمات پس از فروش، افزایش سطح عملکردی باشگاه ورزشی، جذب مشتری بیشتر، ارائه خدمات توانبخشی و توانیابی است.
استارتآپ «توپ شوت کن» سومین تیم متقاضی سرمایه در رویداد جذب سرمایه در حوزه ورزش بود که برای دستگاه توپ شوت کن فوتبال در ایران، محصول خود را معرفی کرد. سرمایه مورد تقاضای این استارتآپ یک میلیارد تومان در ازای 20 درصد از سهام برای توسعه محصول، بازاریابی و نیروی انسانی است.
این استارتآپ در حال حاضر دارای گواهی ثبت اختراع دستگاه توپ شوت کن فوتبال و تنیس روی میز است. ویژگی منحصربهفرد این محصول مناسب بودن قیمت دستگاه نسبت به نمونه خارجی آن، کاربری آسان و راحت، گارانتی یک ساله و ارائه خدمات مادامالعمر، سبک و قابل انتقال به نقاط مختلف زمین است.
استارتآپ «با مربی» چهارمین تیم متقاضی سرمایه در رویداد جذب سرمایه در حوزه ورزش بود که برای سامانه آنلاین برای جستجوی مربیان رسمی و فعال ورزشی کشور در تمامی شاخههای ورزشی و در تمامی نقاط کشور، محصول خود را معرفی کرد. سرمایه مورد تقاضای این استارتآپ 2 میلیارد تومان برای توسعه محصول، بازاریابی و نیروی انسانی است.
این استارتآپ توانسته است 792 مربی، 40 باشگاه ورزشی و حدود هزار کاربر جذب کند و رتبه 7 نمایشگاه TRL سال 98 را به خود اختصاص دهد. این استارت آپ هماکنون عضو پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی است. ویژگی منحصربهفرد این محصول دسترسی سریع و آسان، صرفهجویی در هزینهها، ایجاد قدرت انتخاب برای ورزشکاران و مربیان و تولید محتوای تخصصی است.
استارتآپ «آسانرو» پنجمین تیم متقاضی سرمایه در رویداد جذب سرمایه در حوزه ورزش بود که برای دستگاه کمک به معلولین ضایعه نخایی، محصول خود را معرفی کرد. سرمایه مورد تقاضای این استارتآپ 2 میلیارد تومان برای توسعه محصول، بازاریابی و نیروی انسانی است.
این استارتآپ در حال حاضر دارای گواهی ثبت اختراع، تاییدیه بهزیستی استان اصفهان و تاییدیه مرکز کارآفرینی آرمان بوده و حائز رتبه در جشنواره اختراعات کوهرنگ است. فروش این استارتآپ 220 میلیون تومان است. ویژگی منحصربهفرد این محصول استفاده از مفصل در قسمت مچ پا و لگن، حرکت آسانتر دستگاه و نیاز به نیروی کمتر برای حرکت است.
استارتآپ «برنا تلنت» ششمین تیم متقاضی سرمایه در رویداد جذب سرمایه در حوزه ورزش بود که برای استعدادیابی ورزشی و پایش تندرستی محصول خود را معرفی کرد. سرمایه مورد تقاضای این استارتآپ یک میلیارد تومان در ازای 20 درصد سهام برای توسعه محصول، بازاریابی و نیروی انسانی است.
این استارتآپ 500 کودک و نوجوان را طی سه سال گذشته استعدادیابی کرده که همگی در آزمونهای ورزشی استانی مدال کسب کردهاند. این استارت آپ بیش از 50 رشته ورزشی را پوشش میدهد، اما به هر کودک و نوجوان سه رشته معرفی میشود. ویژگی منحصربهفرد این محصول جذابیت و بکر بودن بازار استعدادیابی ورزشی، بکارگیری متخصصان مرتبط، تیمسازی حرفهای، آزمون و خطای انجام شده و بازارسازی عنوان شده است.
استارتآپ «هیدرو واک» هفتمین تیم متقاضی سرمایه در رویداد جذب سرمایه در حوزه ورزش بود که برای دستگاه پیادهروی بر سطح آب، محصول خود را معرفی کرد. سرمایه مورد تقاضای این استارتآپ 2.3 میلیارد تومان برای توسعه محصول، بازاریابی و نیروی انسانی است.
این استارتآپ در حال حاضر فروش 420 میلیون تومانی دارد و دارای گواهی ثبت اختراع و تاییدیههای مربوبطه است. ویژگی منحصربهفرد این محصول ایجاد هیجان راه رفتن بر روی سطح آب، عدم وجود محدودیت سنی و پزشکی برای استفاده کننده، عملکرد دو منظوره هم در خشکی و هم روی سطح آب، قابلیت ماهیگیری در تالابها و دریاچههای کم عمق و استفاده از جلیقههای نجات در مواقع ضروری است.
- نمایشگاه , همایش و سمینار , کنفرانس و کنگره و سمپوزیوم , وبینار و رویدادهای آنلاین , رویدادهای استارتاپی و تجاری , جشنواره و مسابقات , کارگاه آموزشی , مجامع , گردهمایی و بزرگداشت , رویدادهای جهان , رویدادهای استان ها , سازمان توسعه تجارت ایران , شرکت نمایشگاههای بین المللی , ایران مراسم نیوز؛ رسانه مرجع صنعت همایش و نمایشگاهی , یسنا همایش؛ طراح و برگزارکننده همایش و نمایشگاه , کلینیک کاربرند؛کارآفرینی , خلاقیت , آموزش و برندینگ