وبینار آموزش نگارش و تدوین راهنمای خرید و نقد و بررسی محصول برگزار می شود
وبینار و رویدادهای آنلاین
بزرگنمایی:
ایران مراسم نیوز: وبینار آموزش نگارش و تدوین راهنمای خرید و نقد و بررسی محصول 29 تا 31 تیرماه سالجاری برگزار می شود.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز،همه ما دوست داریم در ازای هزینه پرداختی بهترین خرید را داشته باشیم و کالایی دریافت کنیم که بیشترین ارزش ممکن را داشته باشد. به همین دلیل معمولا در انتخاب مدل مناسب دچار سردرگمی و وسواس میشویم و نمیتوانیم تصمیم بگیریم کدام گزینه برای ما بهتر است. اینجاست که به یک راهنمای دقیق و تخصصی نیاز داریم.
در این مرحله یک محتوای راهنمای خرید یا یک نقد و بررسی تخصصی و صادقانه که توسط کارشناسان، متخصصان و صاحبان کسبوکار انجام شده باشد، با محدود کردن گزینهها، بهترین پیشنهاد را روی میز میگذارد!
محتوای آموزشی در جریان سفر مشتری و کمک به او در تصمیمگیری و نهاییکردن خرید، سهم زیادی دارد. البته این نوع محتوا به جز ارائه دهنده محصولات و خدمات، میتواند مزایای دیگری هم داشته باشد.
به همین دلیل قصد داریم برای اولین بار در یک وبینار دو قسمتی (در مجموع 4 ساعت) به صورت کاربردی و عملیاتی نحوه خلق راهنمای خرید و نقد و بررسی محصول را به شما آموزش دهیم.
درباره مدرس
حامی غفاری هستم؛ مدیر محتوای وب 24. عاشق مطالعه و خلق محتوا در حوزههای تکنولوژی، خودرو، دیجیتال مارکتینگ و ورزش. همیشه از آگاهی دادن و ارائه محتوای کاربردی به دیگران لذت میبرم. همواره دنبال یادگیری هستم، از انتقال تجربیاتم به دیگران خوشحال میشم و تلاش میکنم یه بازاریاب محتوایی واقعی باشم.
تو 10 سالی که به صورت مستمر و تخصصی در حوزه محتوای متنی و بازاریابی محتوایی فعالیت کردم، سابقه همکاری مستقیم و غیرمستقیم با مجموعههای بزرگی چون وب24، زومیت، شیپور، درجه، پدال، فرادرس، واژهبان، کیلید و... رو داشتم.
سرفصلهای وبینار
جلسه اول
راهنمای خرید چیست؟
مزایای راهنمای خرید
بخشهای راهنمای خرید
چطور بهترین راهنمای خرید را خلق کنیم؟
نکات کلیدی و طلایی
بررسی موردی
تمرین عملی
جلسه دوم
نقد و بررسی محصول چیست؟
مزایای نقد و بررسی محصول
بخشهای نقد و بررسی محصول
چطور بهترین نقد و بررسی را برای محصولات خلق کنیم؟
نکات کلیدی و طلایی
بررسی موردی
مخاطبین
- کلیه بازاریابان محتوایی
- مدیران فروشگاههای اینترنتی
- کپیرایترها
- دیجیتال مارکترها
- مسئولین شبکههای اجتماعی فروشگاههای اینترنتی
- نمایشگاه , همایش و سمینار , کنفرانس و کنگره و سمپوزیوم , وبینار و رویدادهای آنلاین , رویدادهای استارتاپی و تجاری , جشنواره و مسابقات , کارگاه آموزشی , مجامع , گردهمایی و بزرگداشت , رویدادهای جهان , رویدادهای استان ها , سازمان توسعه تجارت ایران , شرکت نمایشگاههای بین المللی , ایران مراسم نیوز؛ رسانه مرجع صنعت همایش و نمایشگاهی , یسنا همایش؛ طراح و برگزارکننده همایش و نمایشگاه , کلینیک کاربرند؛کارآفرینی , خلاقیت , آموزش و برندینگ