عزم مرکز نمایشگاهی بازار بزرگ ایران برای پیروزی در عرصه رقابت خدمت رسانی به ایران و ایرانی
مرکز نمایشگاهی ایران مال
بزرگنمایی:
ایران مراسم نیوز: مدیر مرکز دائمی نمایشگاههای بینالمللی و رویدادهای تجاری بازار بزرگ ایران(ایران مال) در حاشیه مراسم اختتامیه دومین نمایشگاه تخصصی بینالمللی برندهای برتر کفش، کیف، کالای ورزشی عنوان کرد: مرکز نمایشگاهی ایران مال در تلاش است تا ضمن حرکت در مسیر توسعه پایدار، اولاً مقدمات و بسترهای مناسب را برای نمایش محصولات تولیدکنندگان داخلی فراهم کند و ثانیاً نسبت ایجاد پایگاه و پایانههای صادراتی جهت عرضه تولیدات فاخر و قابل رقابت در عرصه بینالمللی گام بردارد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، به نقل از مرکز نمایشگاهی بازار بزرگ ایران، رامین سمیع زاده افزود: بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه "امروز در کشور، رقابت مشروع و مقبول از نظر مردم و ما، فقط رقابت براى خدمت کردن به مردم است"، مرکز نمایشگاهی بازار بزرگ ایران نیز به عنوان یکی از مجموعههای شاخص بخش خصوصی کشور، ضمن ایجاد بستر مناسب برای ارائه توانمندیهای تولیدکنندگان داخلی در نمایش قدرت و اقتدار در عرصه تولید ملی و خدمت رسانی به ایران و ایرانی از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.
وی ادامه داد: امروزکه با افتخار درکشورمان فعالیت میکنیم، میبایست با برنامهریزیهای جامع و هدفمند و نیز اقدامات عملی ضمن ادای وظایف و مسئولیتهای اجتماعی خود، به پرچم کشور ادای احترام کرده و در عرصه رقابت در حیطه خدمت رسانی از پا ننشینیم، بر همین اساس مرکز نمایشگاهی بازار بزرگ ایران پا به پای سایر ارکان کشور اعم از دولت، مجلس، ارگانها، سازمانها وکلیه نهادها و افرادی که عرق ملی دارند و در عرصههای مختلف در حال تلاش برای رشد و بالندگی کشور هستند، با تمام قوا و عزمی راسخ در مسیر خدمت رسانی و رضایت ذینفعان حرکت خواهدکرد.
رامین سمیع زاده تصریح کرد: مرکز نمایشگاهی ایران مال در قالب ماموریتهای خود کلید واژههای اساسی همچون خدمت، احترام، آبرو، غیرت و غرور ملی را در راس امور خود قرار داده و امیدوار است که با جلب حداکثری نظر ذینفعان خود که شامل ارکان حاکمیت، دولت، بنگاههای صنعتی و اقتصادی، تشکلها، دانشگاهها و مردم است، رسالت و مسئولیت خود را به بهترین شکل ممکن ایفا نماید.
مدیر مرکز دائمی نمایشگاههای بینالمللی ایران مال در ادامه تشریح کرد: در اصول حسابداری سرفصلی به نام هزینه فرصتهای از دست رفته وجود دارد، بر اساس این سرفصل مهم، میتوان مشخص کرد فرصتهای از دست رفته چه هزینههایی را در حوزه تخصصی و ملی، در پی داشته است که متاسفانه با وجود اهمیت فراوان، این سرفصل در بسیاری از عرصهها مورد بررسی، اندازه گیری، توجه و تحلیل قرار نمیگیرد.
وی با بیان این مهم که فشار ناشی از تحریمها با وجود ایجاد برخی محدودیتها زمینه تجلی فرصتهای داخلی را نیز به همراه داشته است، افزود: نکته حائز اهمیت این است که در بحث رونق اقتصادی با وجود پتانسیلها و فرصتهای ناشی از تحریمها، متاسفانه شاهد از دست رفتن بسیاری از فرصتها درحوزه اشتغالزایی، رونق در تولید، اقتصاد و حتی صنعت نمایشگاهی هستیم و همه ما متناسب با حوزه مسئولیتی خود در برابر از دست رفتن این فرصتها و هزینههای مادی و معنوی مترتب بر آن مسئول بوده و میبایست پاسخگو باشیم.
- نمایشگاه , همایش و سمینار , کنفرانس و کنگره و سمپوزیوم , وبینار و رویدادهای آنلاین , رویدادهای استارتاپی و تجاری , جشنواره و مسابقات , کارگاه آموزشی , مجامع , گردهمایی و بزرگداشت , رویدادهای جهان , رویدادهای استان ها , سازمان توسعه تجارت ایران , شرکت نمایشگاههای بین المللی , ایران مراسم نیوز؛ رسانه مرجع صنعت همایش و نمایشگاهی , یسنا همایش؛ طراح و برگزارکننده همایش و نمایشگاه , کلینیک کاربرند؛کارآفرینی , خلاقیت , آموزش و برندینگ