گفتوگوی اختصاصی ایران مراسم نیوز با مجری برگزاری دومین نمایشگاه بینالمللی شیشه و تجهیزات وابسته؛
نمایشگاه تنها عامل تحول تکنولوژی
اخبار نمایشگاه
بزرگنمایی:
ایران مراسم نیوز: رئیس هیئتمدیره شرکت آوای موفق ایرانیان گفت: نمایشگاه تنها عامل تحول تکنولوژی است به همین علت در شرایط کنونی بیش از پیش به حمایت دولت، وزارت صنعت، معدن و تجارت، اصناف، انجمنها و تشکلهای ذیربط نیاز است. دولت با ارائه تسهیلات به شرکتها برای حضور در نمایشگاه میتواند از آنها حمایت کند.
ادریس مازندرانی در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار
پایگاه خبری- تحلیلی ایران مراسم نیوز افزود: شرایط اقتصادی کشور وخیم است.
زمان سختی است و کشور با یک سری چالشها مواجه است که موجب شده شرکتها برای تعیین
استراتژی و نحوه فعالیت با مشکل مواجه شوند. صنعت نمایشگاهی نیز متاثر از این
اوضاع و احوال است اما این شرایط باید حداقلها حفظ شود. برگزارکنندگان صنعت
نمایشگاهی در واقع خطشکنان توسعه صادرات کشور هستند و با از خودگذشتگی در این راه
قدم برمیدارند. هیچکسی حاضر نیست در حوزهای که ریسک سرمایهگذاری بالای 90 درصد
داشته باشد سرمایهگذاری کند اما برگزارکنندگان صنعت نمایشگاه با همین میزان ریسک
در حال فعالیت هستند.
وی ادامه داد: وضعیت نمایشگاهها این روزها
وضعیت مناسبی نیست و شرکتها تمایلی برای حضور در نمایشگاه ندارند.
در سالهایی که اثر تحریم کمتر بوده وضعیت برگزاری نمایشگاه نیز پررونق بوده است.
اما اکنون تحریم دست و پاگیر و کمرشکن است و استراتژی محکمی لازم است تا از آن
عبور کنیم. برگزارکنندگان صنعت نمایشگاهی به تلاش خود ادامه میدهند زیرا برگزاری
نمایشگاه بینالمللی تنها راه توسعه صادرات غیرنفتی است.
رئیس هیئتمدیره شرکت آوای موفق ایرانیان تاکید
کرد: در برگزاری نمایشگاهها بینالمللی دو عامل کمیت و کیفیت به یک میزان اهمیت
دارد. نمایشگاه بینالمللی تهران براساس شاخصهای کیفیت دنیا برگزار میشود. انجمنها
و تشکلها با میزان بروزرسانی دانش و فناوری خود سهم بازار بینالمللی را تعیین میکنند.
مازندرانی درخصوص برگزاری دومین نمایشگاه بینالمللی
شیشه و تجهیزات وابسته تصریح کرد: ما برای تولید شیشه در کشور یک وضعیت خاص داریم.
براساس مواد اولیه موجود میتوانیم در کشور شیشه تولید کنیم اما دستگاههای تولید
قدیمی است و مطابق با استانداردهای روز نیست. از این رو هدف از برگزاری این نمایشگاه ورود تکنولوژیهای
جدید به کشور است./2
- نمایشگاه , همایش و سمینار , کنفرانس و کنگره و سمپوزیوم , وبینار و رویدادهای آنلاین , رویدادهای استارتاپی و تجاری , جشنواره و مسابقات , کارگاه آموزشی , مجامع , گردهمایی و بزرگداشت , رویدادهای جهان , رویدادهای استان ها , سازمان توسعه تجارت ایران , شرکت نمایشگاههای بین المللی , ایران مراسم نیوز؛ رسانه مرجع صنعت همایش و نمایشگاهی , یسنا همایش؛ طراح و برگزارکننده همایش و نمایشگاه , کلینیک کاربرند؛کارآفرینی , خلاقیت , آموزش و برندینگ