آخرین مطالب

بانک دی؛

همایش دی در مسیر تعالی برگزار شد. اخبار بانکها و موسسات اعتباری

همایش دی در مسیر تعالی برگزار شد.

  بزرگنمایی:

ایران مراسم نیوز: همایش دی در مسیر تعالی با هدف ایجاد آمادگی و یکپارچگی بین واحدهای مختلف بانک دی برای شرکت در جایزه ملی تعالی سازمانی و هماهنگی در فرآیندها برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، این همایش که با حضور محمدرضا قربانی، مدیرعامل، رضا سهم دینی، رئیس هیئت مدیره، آذر محصصی، مدیر تعالی، تمامی مدیران ارشد بانک، تسهیلگران و اعضای تیم های تعالی برگزار شد، مهم ترین اقدامات و دستاوردهای تیم های تعالی برای شرکت در هفدهمین دوره جایزه ملی تعالی سازمانی ارائه و بررسی شد.

بر اساس این گزارش، در این همایش، قربانی، مدیرعامل بانک، ضمن قدردانی از تلاش های تمامی همکاران ذیربط در برگزاری همایش با بیان اهمیت استقرار مدل تعالی سازمانی در بانک دی گفت: حرکت در مسیر آموزه های مدل تعالی سازمانی به عنوان یک ابزار فراگیر ما را قادر می سازد تا با تغییر نگرش به رویکردها و برنامه های خود و شیوه های پیاده سازی آن، میزان موفقیت های خود را در اثربخشی فعالیت ها و اقدامات، مورد ارزیابی قرار دهیم و با استفاده از یک منطق روشن و موجه نقاط قوت و قابل بهبود خود را شناسائی و پروژه های مناسب تری  را برای حرکت به سمت سرآمدی تدوین کنیم.

وی با تاکید بر این که هدف از شرکت در جایزه تعالی سازمانی صرفا دریافت جایزه و تندیس نیست، افزود: ایجاد نگرشی واقع بینانه نسبت به کیفیت پیاده سازی رویکردها، مشخص کردن نقاط اصلی تمرکز بانک جهت بهبود و فراهم ساختن یک پایه مفهومی متقن و زبانی مشترک در بانک مهم ترین دلایل ما برای شرکت در این رویداد بزرگ ملی است که برگزاری همایش دی در مسیر تعالی گامی در این مسیر برای تحقق اهداف است.

قربانی با اشاره به لزوم تغییر نگرش مدیران و همکاران بانک به حوزه فعالیت های خود از دریچه منطق تعالی گفت: تعالی مبتنی بر 9 معیار است که با تأملی در این معیارها و نکات راهنمای آن به خوبی می توان دریافت که هدف بنیانگذاران این مدل با نگاهی جامع به تمامی جوانب یک سازمان، سوق دادن سازمان های ایرانی به سمت بهبود مستمر و متوزان و ایجاد تعادل میان سازمان، جامعه و گروه های ذینفع است که اگر این امر تحقق یابد اقتصاد ملی نیز در مسیر شکوفایی و رشد قرار می گیرد.

مدیرعامل بانک دی در پایان ضمن ابراز خرسندی از قرار گرفتن بانک در فرآیند ارزیابی تعالی سازمانی خاطر نشان کرد: هدف نهایی و بلند مدت ما از پیاده سازی تعالی سازمانی، تحقق چشم انداز بانک و قرار گرفتن در بین پنج بانک برتر خصوصی است و ایمان داریم این هدف جز با تعهد و پایبندی به روح و منطق حاکم بر تعالی سازمانی در سایه همدلی و همراهی تمامی واحدها میسر نخواهد شد و امیدواریم جایزه تعالی مقدمه ای برای   ارزش آفرینی هر چه بهتر و مستمر برای ذینفعان باشد.

در ادامه این همایش رضا سهم دینی، رئیس هیئت مدیره بانک دی با استقبال از برگزاری همایش دی در مسیر تعالی و لزوم شرکت در جایزه ملی تعالی سازمانی گفت: سازمان های متعالی، پایه های اصلی رشد و توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی یک کشور را تشکیل می دهند و با دستاوردهای ارزشمند خود ضمن الهام بخشی به دیگر سازمان ها موتور محرک جامعه به سمت بهره وری هستند.

وی با بیان اینکه سازمان ها در همه شرایط نیازمند گسترش فرهنگ تعالی هستند و این نیاز در شرایط فعلی اقتصاد کشور به یک ضرورت تبدیل شده است، ادامه داد: حضور فعال سازمان‌ها در مسیر تعالی سازمانی با هدف مقایسه خود با سایر سازمان های برتر، موجب ارتقاء یادگیری سازمانی، تبادل تجربیات، یافته‌ها و تبادل دانش با دیگران می شود که این مساله خود از پایه های محکم حرکت به سوی بهبود مستمر و کسب نتایج پایدار است.

رئیس هیئت مدیره بانک با تاکید بر لزوم به کارگیری دقیق مدل تعالی سازمانی در همه سطوح سازمانی در بانک دی تصریح کرد: مدل تعالی سازمانی در صورتی که به درستی به کار گرفته شود ابزار کارآمدی است که می تواند مفاهیم و ارزش های بنیادین مدل، اجرای صحیح برنامه های استراتژیک، یادگیری سازمانی و بهبود مداوم را در سازمان نهادینه کرده و حرکت در مسیر تحقق اهداف و رضایت ذینفعان کلیدی را تضمین کند.

سهم دینی با اشاره به اتفاق نظر و حمایت اعضای هیئت مدیره بانک برای شرکت در جایزه ملی تعالی سازمانی گفت: امید است پروژه تعالی سازمانی مقدمه ای برای گسترش فرهنگ تعالی و بهروه وری در میان تمامی همکاران باشد.

همچنین آذر محصصی، مدیر تعالی در این همایش ضمن تقدیر از حمایت مدیران ارشد بانک برای استقرار مدل تعالی در بانک گفت:پروژه تعالی سازمانی در سال جاری پس از دو سال تنفس با همت و حمایت مدیریت ارشد سازمان پروژه تعالی سازمانی آغاز شد و مصمم هستیم با برگزاری همایش هایی چون همایش دی در مسیر تعالی و ارائه آموزش های تخصصی به تسهیلگران و اعضای تیم ها در جهت کسب تندیس حرکت کنیم.

محصصی افزود: هدف از برگزاری این همایش ایجاد آمادگی و یکپارچگی بین واحدهای مختلف و آماده سازی تیم ها برای شرکت در جایزه ملی تعالی سازمانی و یکپارچه سازی فرآیندها است تا با ایجاد همسویی در تشریح اقدامات هر تیم در چارچوب منطق رادار شاهد پیاده سازی کامل منطق تعالی در برنامه ها و اقدامات باشیم.

مدیرکل تعالی با اشاره به لزوم آمادگی تمامی واحدها برای ارزیابی نهایی گفت: ارزیابی نهایی بانک توسط ارزیابان مرکز تعالی سازمانی سازمان مدیریت صنعتی در روزهای شانزدهم الی نوزدهم دی ماه سال جاری انجام می شود که امیدواریم در این مدت تمامی همکاران با تسلط به چشم انداز بانک، ارزش های سازمانی و ماموریت و استراتژی ها بتوانند پاسخگوی سوالات ارزیابان باشند.

در ادامه این همایش علی اصغر آزادی، مشاور بانک در امور تعالی سازمانی با اشاره به اهمیت به کارگیری نظام های مدیریت کیفیت در افزایش کارایی و بهره وری سازمان‌های ایرانی گفت: در سال‌های اخیر نوآوری و ارتقای مستمر کیفیت، ارتباطات بین‌المللی، ظهور شرکت‌های چابک و تغییرات فناوری انتظارات مشتریان و جامعه را بالا برده و رقابت را بیش از پیش دشوار کرده است به گونه ای که بخش‌های مختلف اقتصادی در کشورمان نیز برای حفظ و توسعه موقعیت خود ناگزیر از رقابت با رقبای قدرتمند داخلی و بین‌المللی خواهند بود که این مساله لزوم ارتقای کیفیت و رقابت ‌پذیری از طریق به کارگیری نظام‌های مدیریتی موثر را بیش از پیش مطرح کرده است.

وی افزود: در این راستا انتخاب بهترین نظام‌ها و رویکردها از میان انبوهی از روش‌ها و تکنیک‌های مدیریتی، اهمیت می‌یابد و از آنجا که الگوهای تعالی سازمانی، از مهم ترین ابزارهای ارتقای کارایی در نظام‌های مدیریتی است و در بیش از 80 کشور دنیا با موفقیت به کار بسته می‌شود، بهتر آن است که ما نیز از تجارب دیگران بهره برده و در مسیر تعالی حرکت کنیم.

آزادی در خصوص سابقه ی بانک دی در جایزه تعالی سازمانی گفت: در سال 1395 بانک دی با حضور در چهاردهمین دوره جایزه ملی تعالی سازمانی، موفق به دریافت جایزه ارزشمند تقدیرنامه چهار ستاره شد و امسال با بهره گیری از تجربیات سال های پیش و با تکیه بر دستاوردهای کسب شده نامزد شرکت در سطح تندیس جایزه ملی تعالی سازمانی هستیم.

گفتنی است در ادامه همایش 11 تیم استراتژی، کارکنان، سرمایه گذاری و امور شرکت‌ها، مالی، پشتیبانی، فناوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک، طراحی محصول و بازاریابی، ارائه محصول، فرآیندها، ارتباط با مشتری و مسئولیت اجتماعی و اعتبارات و وصول مطالبات به ارائه اقدامات انجام شده مطابق معیارهای مدل تعالی بر اساس منطق رادار پرداختند.

در پایان این مراسم محمدرضا قربانی، مدیرعامل بانک، با اعطای لوح تقدیر از تسهیلگران فعال در حوزه تعالی سازمانی تقدیر کرد. شایان ذکر است بانک دی که در سال جاری با هدف کسب تندیس بلورین در جایزه ملی تعالی سازمانی شرکت کرده است در سنوات گذشته نیز با حرکتی مستمر موفق شد در سال های 1393، 1391، 1394 و 1395 گواهی تعهد به تعالی، تقدیر نامه دو ستاره، تقدیرنامه سه ستاره و تقدیرنامه چهار ستاره تعالی را از آن خود نماید.


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

lastnews

یسنا همایش؛ مجری و کارگزار برگزاری دومین رویداد ملی باور

مروری بر چالش ها و فرصت های پیش روی طرح ملی ترویج کارآفرینی برای دانشجویان

طرح ملی ترویج کارآفرینی کلید انتقال مهارت های کسب و کار است

یسنا همایش؛ مجری و کارگزار برگزاری چهاردهمین همایش ملی نخبگان شد

ثبت نام بنیاد ملی نخبگان آغاز شد

شروع ثبت نام سومین کنفرانس و نمایشگاه بین المللی صنعت نمایشگاهی

پنجمین نمایشگاه بین المللی مدیریت پسماند و بازیافت افتتاح شد

50 هنرمند ایرانی در نمایشگاه هنر جهانی دبی حضور دارند

ایثارگران و جانبازان سرافراز سرمایه واقعی شرکت هستند

اقدامات شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سال 1399

1400؛ سال شکوفایی صنعت نمایشگاهی

شرط اعتلای صنعت نمایشگاهی در سال 1400

افزایش کمی و کیفی فعالیت‌های معاونت فنی و مهندسی در سال 99

ضرورت پوست‌اندازی صنعت نمایشگاهی ایران در سال 1400

برگزاری بزرگترین نمایشگاه مجازی ایران

ایران‌شناسی و جذب سرمایه‌گذاران بین‌المللی هدف استراتژیک پاویون ایران در اکسپو 2020

اهداف و عملکرد شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران در سال 99

ساخت نمایشگاه جدید اصفهان مهمترین رخداد اقتصادی سال 99 بود

ضرر 14 میلیارد تومانی نمایشگاه بین‌المللی تبریز از کرونا

برگزاری یک نمایشگاه در ساختمان مجلس

دهمین اجلاس کمیسیون مشترک ایران و اتریش به صورت مجازی برگزار شد

تغییر در زمان برگزاری نمایشگاه اختصاصی ایران در اربیل

بزرگترین نقطه ضعف ایران در رویدادهای خارجی

جای خالی نقشه راهبردی صنعت نمایشگاهی

حضور دکتر زمانی درنشست صمیمی فعالان صنعت نمایشگاهی

برگزاری دومین نشست بانوان تعاونگر و کارآفرین از ایران و آفریقای جنوب

دومین وبینار آموزشی جایکا در اتاق تعاون ایران برگزار شد

محل کار را اجاره کنید

3300 نفر ساعت آموزش مجازی در قشم برگزار شد

نمایشگاه عکس کیوسک 99 در آخرین روزهای سال برگزار می‌شود

نمایشگاه مشاغل خانگی و دستی در بندرعباس آغاز به کار کرد

اولین نمایشگاه ایران و سوریه، خردادماه 1400 برگزار می‌شود

ریشه چالش‌های اقتصاد و صنعت نمایشگاهی کشور

نشست هم‌اندیشی فعالان صنعت نمایشگاهی ایران برگزار می‌شود

گره 14 ساله نمایشگاه کهگیلویه و بویراحمد باز شد

برگزاری اولین نمایشگاه هنرهای سنتی و دستی بانوان ناشنوا

تشکیل شوراهای راهبردی با هدف تسهیل سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد هشت‌گانه کشور

12 مزرعه استخراج ارز دیجیتال در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی فعال و یا در حال ساخت هستند

مهم‌ترین نمایشگاه گردشگری جهان بدون سوغاتی!

زمان برگزاری سومین نمایشگاه ملی فولاد اعلام شد

تأسیس مرکز تجاری ایران در سلیمانیه عراق

اکسپو دوبی، محلی برای تغییر نگاه ایران‌هراسی دنیا

تشریح سیره نبوی در سمینار زندگی اسلامی و جهان معاصر در پیشاور پاکستان

جزئیات طرح‌های برگزیده در رویداد نانواستارت‌آپ

تنها نمایشگاه بین‌المللی دارویی خاورمیانه در ایران

مراکش در نمایشگاه گردشگری در اراضی اشغالی شرکت می‌کند

برگزاری نمایشگاه دستاوردهای فناورانه کرونا در شیراز

نخبگان و برگزیدگان نخستین رویداد ملی شاهد تجلیل شدند

نمایشگاه «موج رنگ» در تهران افتتاح شد

5 مشکل مشابه برای استارت آپ‌ها

نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب
یسنا همایش
سیویلیکا
دورهای مجازی مرکز تجارت بین الملل
وزارت صنعت، معدن و تجارت
ufi
انجمن صنفی غرفه سازان
انجمن صنفی برگزارکنندگان
کاربرند؛ کلینیک کارآفرینی، خلاقیت و تجربه
انجمن تولیدکنندگان مستربچ و کامپاند ایران
اهدای عضو
بانک صادرات ایران
سایت نمایشگاهی ایران مال
بانک ایران زمین
سامانه ورود و خروج آنلاین دینگ
پست بانک
بانک پارسیان
شرکت نمایشگاهی تانا
بانک ملی
انتشارات بلخ مجری کتاب نمایشگاه
شرکت سامع پاد نوین

ایران مراسم نیوز؛ رسانه مرجع صنعت همایش و نمایشگاهی کشور

ایران مراسم نیوز؛ رسانه مرجع صنعت همایش و نمایشگاهی کشور