آخرین مطالب

جشنواره؛

دانشگاه صنعتی شریف میزبان ششمین جشنواره برند محبوب جشنواره‌ و مسابقات

دانشگاه صنعتی شریف میزبان ششمین جشنواره برند محبوب

  بزرگنمایی:

ایران مراسم نیوز: در آیین اختتامیه ششمین جشنواره برند محبوب از 44 برند منتخب بر اساس نظر سنجی مردمی در سال 98 تقدیر شد.



به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، ششمین جشنواره برند محبوب توسط پژوهشکده سیاستگذاری علم، فناوری و صنعت دانشگاه صنعتی شریف عصر روز دوشنبه 22 مهرماه سال جاری و با حضور تولید کنندگان، شرکت‌ها و صنعتگران کشور برگزار شد.
در این مراسم ششمین جشنواره برند محبوب هادی اسدی رئیس کمیته اجرایی طی سخنانی گفت: ما قدرت خود را از مردم داریم و این بهترین مدل انتخابی است و این مردم هستند که می‌دانند محبوب مصرف کننده چیست.
وی گفت: جشنواره برند محبوب مصرف کنندگان در تلاش است تا با رویکرد علمی و مبتنی بر تحلیل مشتریان، به برندها در زمینه تقویت و توسعه این رابطه عاطفی کمک نماید.
اسدی افزود: ما در فضاهای عمومی جامعه شورای راهبردی برند را ایجاد نموده‌ایم و با فرایند علمی وارد کار شده‌ایم و در علمی‌ترین مرکز کشور یعنی دانشگاه صنعتی شریف اقدام به برگزاری برنامه کرده‌ایم.
وی گفت: خوشبختانه در جشنواره امسال 98 درصد برندهای منتخب ایرانی هستند.
در ادامه برنامه دکتر ملکی رئیس پژوهشکده سیاستگذاری علم، فناوری و صنعت دانشگاه صنعتی شریف طی سخنانی گفت: امیدواریم روزی با کمک تولیدکنندگان و صنعت گران ایرانی بتوانیم برندهای داخلی خود را در سطح بین‌المللی معرفی نماییم و علاوه بر اینکه در آن سوی مرزها ما را با تمدن و فرهنگ ایرانی می‌شناسند بلکه به کمک کالاهای با کیفیت ایرانی بتوانیم برند ایرانی را بین‌المللی کنیم.
در ادامه برنامه دکتر ناطق رئیس شورای سیاستگذاری جشنواره طی سخنانی ضمن تاکید بر توجه به برندینگ عاطفی و اهمیت آن نسبت به برندینگ عملکردی گفت: در این دوره جشنواره به منظور پوشش دادن به حوزه‌های مختلف کالا و خدمات مورد نیاز مصرف کنندگان، بیش از3600 برند در152 گروه کالا و خدمات در قالب گسترده‌ترین نظرسنجی برندینگ، در معرض انتخاب عموم مصرف کنندگان قرار گرفته‌اند.
مهندس فردیس عضو اتاق بازرگانی تهران نیز سخنانی با موضوع دیجیتال برندینگ ارائه داد و گفت: ما با نسل مولتی مدیا روبرو هستیم و بیشتر از اینکه این نسل پا به فروشگاه بگذارند نیاز خود را از طریق خرید در سایت‌ها برآورده می‌کنند.
وی در ادامه به موضوع هوشمندی رسانه و پایش و تحلیل رسانه‌ها نیز گذری کرد و افزود: امروزه رسانه‌ها عامل مهمی برای رشد یا تضعیف برندها در جامعه هستند.
در ادامه برنامه دکتر موحدی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه طی سخنانی به مقطع خاص تاریخی که کشور در آن قرار گرفته اشاره کرد و گفت: تحریم‌ها فشار و زحمت زیادی برای مصرف کنندگان در بر داشته اما فرصت خوبی برای تولید محصول ایرانی با کیفیت بالا برای تولید کنندگان است.
وی در پایان افزود: خوشحالیم که امروز دانشگاه صنعتی شریف به عنوان یک دانشگاه فنی میزبان جشنواره برندینگ شده و این در حالی است که دانشگاه صنعتی شریف خود به عنوان یک برند ملی و حتی بین‌المللی در سطح دنیا شناخته شده است و نام دانشگاه ما همواره با نوآوری همراه است.

گفتنی است؛ در ششمین دوره از جشنواره برند محبوب مردم از 15 اردیبهشت تا 15 شهریور فرصت شرکت در نظر سنجی داشتند و طی بازه 5 ماهه، نظرسنجی در خصوص 3600 برند انجام شد و در نهایت در مراسم اختتامیه‌ی این جشنواره از 44 برند محبوب بر اساس نظر سنجی مردمی در سال 98 تقدیر شد و تندیس برند محبوب زرین و سیمین به آنها اعطا گردید.

برندهای یک و یک، جانبو، مخابرات ایران، به پرداخت ملت، بهرامن، شیرین عسل، اکتیو، پارس خزر، فرش‌فرهی، افق کوروش، مولفیکس، هتل داریوش، راسان، اسنوا، تنو، دلپذیر، آقای فرش، هافمن، محسن، چرم مشهد، کاسپین، میهن، سافتلن، دیجی کالا، سام سرویس، گلستان، چین چین، اسنپ، عالیس، بیمه ایران، نامی نو، پچ پچ، دیوار، مای، دماوند، گوشتیران، باراکا، اکالا، هتل ترنج، گلنار و ایستک برخی از برندهای محبوب سال 1398 منتخب نظرسنجی مردمی هستند.


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

lastnews

یسنا همایش؛ مجری و کارگزار برگزاری دومین رویداد ملی باور

مروری بر چالش ها و فرصت های پیش روی طرح ملی ترویج کارآفرینی برای دانشجویان

طرح ملی ترویج کارآفرینی کلید انتقال مهارت های کسب و کار است

یسنا همایش؛ مجری و کارگزار برگزاری چهاردهمین همایش ملی نخبگان شد

ثبت نام بنیاد ملی نخبگان آغاز شد

شروع ثبت نام سومین کنفرانس و نمایشگاه بین المللی صنعت نمایشگاهی

پنجمین نمایشگاه بین المللی مدیریت پسماند و بازیافت افتتاح شد

50 هنرمند ایرانی در نمایشگاه هنر جهانی دبی حضور دارند

ایثارگران و جانبازان سرافراز سرمایه واقعی شرکت هستند

اقدامات شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سال 1399

1400؛ سال شکوفایی صنعت نمایشگاهی

شرط اعتلای صنعت نمایشگاهی در سال 1400

افزایش کمی و کیفی فعالیت‌های معاونت فنی و مهندسی در سال 99

ضرورت پوست‌اندازی صنعت نمایشگاهی ایران در سال 1400

برگزاری بزرگترین نمایشگاه مجازی ایران

ایران‌شناسی و جذب سرمایه‌گذاران بین‌المللی هدف استراتژیک پاویون ایران در اکسپو 2020

اهداف و عملکرد شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران در سال 99

ساخت نمایشگاه جدید اصفهان مهمترین رخداد اقتصادی سال 99 بود

ضرر 14 میلیارد تومانی نمایشگاه بین‌المللی تبریز از کرونا

برگزاری یک نمایشگاه در ساختمان مجلس

دهمین اجلاس کمیسیون مشترک ایران و اتریش به صورت مجازی برگزار شد

تغییر در زمان برگزاری نمایشگاه اختصاصی ایران در اربیل

بزرگترین نقطه ضعف ایران در رویدادهای خارجی

جای خالی نقشه راهبردی صنعت نمایشگاهی

حضور دکتر زمانی درنشست صمیمی فعالان صنعت نمایشگاهی

برگزاری دومین نشست بانوان تعاونگر و کارآفرین از ایران و آفریقای جنوب

دومین وبینار آموزشی جایکا در اتاق تعاون ایران برگزار شد

محل کار را اجاره کنید

3300 نفر ساعت آموزش مجازی در قشم برگزار شد

نمایشگاه عکس کیوسک 99 در آخرین روزهای سال برگزار می‌شود

نمایشگاه مشاغل خانگی و دستی در بندرعباس آغاز به کار کرد

اولین نمایشگاه ایران و سوریه، خردادماه 1400 برگزار می‌شود

ریشه چالش‌های اقتصاد و صنعت نمایشگاهی کشور

نشست هم‌اندیشی فعالان صنعت نمایشگاهی ایران برگزار می‌شود

گره 14 ساله نمایشگاه کهگیلویه و بویراحمد باز شد

برگزاری اولین نمایشگاه هنرهای سنتی و دستی بانوان ناشنوا

تشکیل شوراهای راهبردی با هدف تسهیل سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد هشت‌گانه کشور

12 مزرعه استخراج ارز دیجیتال در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی فعال و یا در حال ساخت هستند

مهم‌ترین نمایشگاه گردشگری جهان بدون سوغاتی!

زمان برگزاری سومین نمایشگاه ملی فولاد اعلام شد

تأسیس مرکز تجاری ایران در سلیمانیه عراق

اکسپو دوبی، محلی برای تغییر نگاه ایران‌هراسی دنیا

تشریح سیره نبوی در سمینار زندگی اسلامی و جهان معاصر در پیشاور پاکستان

جزئیات طرح‌های برگزیده در رویداد نانواستارت‌آپ

تنها نمایشگاه بین‌المللی دارویی خاورمیانه در ایران

مراکش در نمایشگاه گردشگری در اراضی اشغالی شرکت می‌کند

برگزاری نمایشگاه دستاوردهای فناورانه کرونا در شیراز

نخبگان و برگزیدگان نخستین رویداد ملی شاهد تجلیل شدند

نمایشگاه «موج رنگ» در تهران افتتاح شد

5 مشکل مشابه برای استارت آپ‌ها

نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب
یسنا همایش
سیویلیکا
دورهای مجازی مرکز تجارت بین الملل
وزارت صنعت، معدن و تجارت
ufi
انجمن صنفی غرفه سازان
انجمن صنفی برگزارکنندگان
کاربرند؛ کلینیک کارآفرینی، خلاقیت و تجربه
انجمن تولیدکنندگان مستربچ و کامپاند ایران
اهدای عضو
بانک صادرات ایران
سایت نمایشگاهی ایران مال
بانک ایران زمین
سامانه ورود و خروج آنلاین دینگ
پست بانک
بانک پارسیان
شرکت نمایشگاهی تانا
بانک ملی
انتشارات بلخ مجری کتاب نمایشگاه
شرکت سامع پاد نوین

ایران مراسم نیوز؛ رسانه مرجع صنعت همایش و نمایشگاهی کشور

ایران مراسم نیوز؛ رسانه مرجع صنعت همایش و نمایشگاهی کشور