مدیرعامل شرکت نمایشگاهی خورشید عنوان کرد:
بزرگنمایی:
ایران مراسم نیوز: مدیرعامل شرکت نمایشگاهی خورشید و برگزارکننده نمایشگاه آفرود، کمپینگ، اتوکمپینگ، ماجراجویی و صنایع وابسته گفت: اولین دوره نمایشگاه آفرود که سال گذشته برگزار شد به دلیل اینکه مشارکت کنندگان از قبل زمینه و آشنایی خاصی با این نمایشگاه نداشتند در در سطح حرفهای پایینتری شرکت کردند اما امسال از نظر نوع تجهیزات، خدمات و کالاهایی که ارائه میدهند بسیار حرفه ای تر و باتجربه تر هستند و همین امر موجب شده رضایت بازدیدکنندگان را به دست آورند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، علیرضا پیلهور در گفتوگوی اختصاصی با خبرنگار این پایگاه خبری در نمایشگاه آفرود، کمپینگ، اتوکمپینگ، ماجراجویی و صنایع وابسته در محل برج میلاد عنوان کرد: سه روز بسیار شلوغ و پرشور را در نمایشگاه پشت سر گذاشتیم و دومین دوره نمایشگاه با توجه به زمینه سازیهایی که از قبل در فضای مجازی و وبسایت های مربوط به نمایشگاه اطلاع رسانی کردیم تمام افراد میدانستند که منتظر چه نوع رویداد، خدمات و کالاهایی باشند از همین جهت این رویداد از قبل مخاطبین خود را جذب کرده و زمانی که اعلام برگزاری نمایشگاه انجام شد همه منتظر این رویداد بودند.
وی ادامه داد: این امر موجب شد اکثر بازدیدکنندگان افرادی باشند که خود در این صنعت و حرفه فعالیت می کنند هرچند که بازدیدکنندگان عمومی نیز داریم و افراد میتوانند با تجهیزات نوین آشنا شوند. برگزاری نمایشگاه در این سطح موجب دلگرمی مشارکت کنندگان شده است و در زمانی که شرایط اقتصادی خیلی مطلوبی نداریم میتواند راهگشا و محل اتکای خیلی از مشارکت کنندگان باشد.
مدیرعامل شرکت نمایشگاهی خورشید و برگزارکننده نمایشگاه آفرود، کمپینگ، اتوکمپینگ، ماجراجویی و صنایع وابسته در خصوص محل برگزاری نمایشگاه تصریح کرد: برج میلاد یک مکان توریستی و گردشگری محسوب میشود که نمایشگاه ما نیز نمایشگاهی با همین مضمون است. از این جهت این دو با همدیگر کاملا همسو هستند. از طرفی برج میلاد به دلیل دسترسی به 3 اتوبان اصلی تهران برای رفت و آمد مدعوین بسیار مناسب است و سالن های نمایشگاهی این جا نیز بسیار عالی است.
پیلهور گفت: ما در حوزه تجهیزات کاربردی سازی خودروهای دو دیفرانسیل و تجهیزات کمپینگ در سال های اخیر توانسته ایم تولیدکنندگان خوبی پرورش دهیم این تولیدکنندگان اکنون به مرحله ای رسیده اند که امکان صادرات را دارند به همین علت صحبت هایی شده که ما بتوانیم در کشورهای همسایه این نمایشگاه یا نمایشگاهی با این موضوع برگزار کنیم و از توان تولیدکنندگان داخلی استفاده کنیم./ لیماحسنی
- نمایشگاه , همایش و سمینار , کنفرانس و کنگره و سمپوزیوم , وبینار و رویدادهای آنلاین , رویدادهای استارتاپی و تجاری , جشنواره و مسابقات , کارگاه آموزشی , مجامع , گردهمایی و بزرگداشت , رویدادهای جهان , رویدادهای استان ها , سازمان توسعه تجارت ایران , شرکت نمایشگاههای بین المللی , ایران مراسم نیوز؛ رسانه مرجع صنعت همایش و نمایشگاهی , یسنا همایش؛ طراح و برگزارکننده همایش و نمایشگاه , کلینیک کاربرند؛کارآفرینی , خلاقیت , آموزش و برندینگ