بزرگنمایی:
ایران مراسم نیوز: نمایشگاه الکامپ سیام تیر ماه به پایان رسید اما نتایج آن برای برخی شرکتکنندگان که حضور گستردهای داشتند، میتواند بسیار موثر و چشمگیر باشد. در این میان یکتانت از جمله شرکتکنندگانی بود که با استقبال خوبی از سوی افراد و شرکتها مواجه شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، سینا مومنی، مدیر بازاریابی سازمانی یکتانت در گفتوگوی اختصاصی با خبرنگار این پایگاه خبری عنوان کرد: یکتانت یک پلتفرم تبلیغات آنلاین است که تبلیغات مجموعههای بزرگی همچون دیجی کالا، اسنپ، بانک آینده، ایرانسل و بیش از 7 هزار برند را در فضای برترین وب سایت های ایرانی نمایش میدهد و ما از این طریق به افزایش فروش کسب و کارها بسیار کمک میکنیم.
مومنی ادامه داد: یکتانت از نمایشگاه الکامپ سال گذشته تاکنون محصولات جدیدی مانند retargeting و تبلیغات مبتنی بر متن که افراد بر اساس جنسیت از هم تفکیک میشوند را ارائه داده است. در Retargeting نیز ما نرخ فروش کسب و کارها را 4 تا 7 برابر افزایش دادهایم.
مدیر بازاریابی سازمانی یکتانت تاکید کرد: الکامپ 2019 برای ما بسیار خوب بود. در نمایشگاه کارگاههای دیجیتال مارکتینگ با حضور برترین مدرس های این حوزه را به صورت رایگان برگزار کردیم و با استارت آپ ها نیز ارتباط خوبی برقرار شد./ لیماحسنی
عکس: ستاره بقائی
- نمایشگاه , همایش و سمینار , کنفرانس و کنگره و سمپوزیوم , وبینار و رویدادهای آنلاین , رویدادهای استارتاپی و تجاری , جشنواره و مسابقات , کارگاه آموزشی , مجامع , گردهمایی و بزرگداشت , رویدادهای جهان , رویدادهای استان ها , سازمان توسعه تجارت ایران , شرکت نمایشگاههای بین المللی , ایران مراسم نیوز؛ رسانه مرجع صنعت همایش و نمایشگاهی , یسنا همایش؛ طراح و برگزارکننده همایش و نمایشگاه , کلینیک کاربرند؛کارآفرینی , خلاقیت , آموزش و برندینگ