برنامههای معاونت جوانان در هفته ازدواج اعلام شد
همایش و سمینار
بزرگنمایی:
ایران مراسم نیوز: مدیرکل برنامهریزی و توسعه وزارت ورزش و جوانان برنامههای هفته ازدواج را تشریح کرد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، اعظم کریمی با بیان اینکه در شرایطی که بسیاری از آسیبها و خطرات متوجه کانون خانواده است، پاسداشت ازدواج بیش از پیش اهمیت دارد، گفت: گرامیداشت اول ذی حجه، سالروز پیوند آسمانی حضرت علی علیه السلام و حضرت فاطمه تلاشی برای احیا و نهادینه کردن فرهنگ ازدواج آسان و ترویج فرهنگ حسنه ازدواج در جامعه است که به همت وزارت ورزش و جوانان انجام میشود.
وی ضمن تشریح اهداف بزرگداشت هفته، بیان کرد: پاسداشت سالروز پیوند آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س)، تبلیغ، ترویج و اشاعه فرهنگ ازدواج آگاهانه در میان جوانان، معرفی الگوهای ازدواج آسان به عموم جامعه، معرفی الگوهای ازدواج موفق و پایدار، ارائه دستاوردها و تلاشهای وزارت ورزش و جوانان در حوزه ازدواج و خانواده در دولت تدبیر و امید، تقدیر از فعالین حوزه ازدواج و خانواده و زوجهای برتر، رونمایی از اپلیکیشن آموزشی با هدف بهبود روابط زناشویی، از جمله اهداف بزرگداشت این هفته است.
کریمی در ادامه با اشاره به برنامههای پیش بینی شده برای هفته ملی ازدواج نیز گفت: همایش روز ملی ازدواج، برگزاری جشنواره فیلم و ازدواج با همکاری بنیاد سینمایی فارابی، نمایشگاه ملزومات ازدواج، برگزاری جشنواره آئینهای ازدواج اقوام ایران زمین در استان گلستان، برنامههای مشترک با رسانه ملی با موضوع ازدواج، پخش تیزر از رسانه ملی شبکههای مجازی، ارائه مشاوره رایگان در ایام هفته ازدواج به شکل کمپین سراسری، رونمایی از تمبر روز ملی ازدواج در روز همایش با همکاری پست و برگزاری نشستهای تخصصی با حضور روانشناسان و جامعه شناسان با محوریت ازدواج بخشی از برنامههای پیش بینی شده در این هفته هستند.
- نمایشگاه , همایش و سمینار , کنفرانس و کنگره و سمپوزیوم , وبینار و رویدادهای آنلاین , رویدادهای استارتاپی و تجاری , جشنواره و مسابقات , کارگاه آموزشی , مجامع , گردهمایی و بزرگداشت , رویدادهای جهان , رویدادهای استان ها , سازمان توسعه تجارت ایران , شرکت نمایشگاههای بین المللی , ایران مراسم نیوز؛ رسانه مرجع صنعت همایش و نمایشگاهی , یسنا همایش؛ طراح و برگزارکننده همایش و نمایشگاه , کلینیک کاربرند؛کارآفرینی , خلاقیت , آموزش و برندینگ