طی مراسمی با حضور نمایندگان کانون بازنشستگان بانک؛
بزرگنمایی:
ایران مراسم نیوز: بانک صادرات ایران دانش، تجربه و تخصص بازنشستگان خود را در طرح «فرزانگان سپهر»، با رعایت مقررات و محدودیتها، دوباره به کار میگیرد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، به نقل از روابطعمومی بانک صادرات ایران، طرح «فرزانگان سپهر» به منظور استفاده از توان، تخصص و دانش همکاران بازنشسته خود در راستای توسعه فعالیتهای بازاریابی، بالا بردن سهم بازار بانک در تجهیز منابع و ارائه خدمات موثر در حوزه رونق تولید در اصفهان رونمایی شد.
در آیین رونمایی از این طرح که با حضور رئیس و عضو هیئتمدیره کانون بازنشستگان بانک، مدیریت شعب استان اصفهان، رئیس اداره کل بازاریابی و خدمات مشتریان، رئیس اداره کل روابطعمومی، برخی از روسای حوزه و شعب و کارشناسان بخشهای مختلف بانک همراه بود، عباس خرازیافرا، رئیس اداره کل بازاریابی و خدمات مشتریان این بانک با تاکید بر اینکه تجربه و تخصص نیروهای کارآمد بانک صادرات ایران از جمله بازنشستگان، همچنان به عنوان یک ظرفیت ارزشمند میتواند در خدمت تولید و اقتصاد کشور قرار گیرد، مزیتهای حاصل از اجرای این طرح را برشمرد و گفت: از این ظرفیت برای پیگیری درخواستها، مشاوره و ارائه راهکارها، درک بهتر نیاز مشتریان و پاسخگویی سریعتر، تسهیل ارتباطات و ارائه خدمات به مشتریان میتوان بهرههای فراوانی برد.
وی با تاکید بر اینکه این طرح در راستای احیای حسابهای راکد و تداوم خدمترسانی به مشتریان بانک صادرات ایران قابلیتهای گذشته بانک را دوباره به خدمت خواهد گرفت، تاکید کرد: در سال رونق تولید باید از تمامی ظرفیتها و تجربیات استفاده مطلوب کرد.
وی در این مراسم طرح «طراوت» و «همیاران سپهر» را نیز دو طرح مهم ارزیابی کرد که در سال جاری شرایط استفاده از آنها برای رونق بخشی به تولید کالاهای داخلی و استمرار تولید در بانک صادرات ایران فراهم شده است.
- نمایشگاه , همایش و سمینار , کنفرانس و کنگره و سمپوزیوم , وبینار و رویدادهای آنلاین , رویدادهای استارتاپی و تجاری , جشنواره و مسابقات , کارگاه آموزشی , مجامع , گردهمایی و بزرگداشت , رویدادهای جهان , رویدادهای استان ها , سازمان توسعه تجارت ایران , شرکت نمایشگاههای بین المللی , ایران مراسم نیوز؛ رسانه مرجع صنعت همایش و نمایشگاهی , یسنا همایش؛ طراح و برگزارکننده همایش و نمایشگاه , کلینیک کاربرند؛کارآفرینی , خلاقیت , آموزش و برندینگ