اجرای طرح «رنگینکمان» باشگاه مشتریان بانک صادرات ایران با دو میلیارد ریال جایزه
تازه های فناورانه، اقتصادی و اجتماعی
بزرگنمایی:
ایران مراسم نیوز: طرح «رنگین کمان» باشگاه مشتریان بانک صادرات ایران با رویکرد معرفی و آشنایی تمامی مشتریان حقیقی عضو باشگاه مشتریان این بانک با برند بانک صادرات ایران و بهرهبرداری از محصولات و خدمات الکترونیک آن، با تخصیص دو میلیارد ریال جوایز نقدی، در ٣مرحله ٤ماهه از یکم اسفندماه ١٣٩٧ آغاز و تا پایان بهمنماه سالجاری ادامه دارد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، تمامی مشتریان حقیقی بانک صادرات ایران در صورت عضویت در سامانه باشگاه مشتریان، مشمول مشارکت در طرح رنگینکمان هستند و میتوانند نسبت به فعالیت در بخشهای مختلف باشگاه مشتریان این بانک اقدام کنند.
نحوه احتساب و لحاظ امتیازهای کسب شده توسط مشمولین طرح برای هر شاخص منحصر به فرد بوده و بنا بر اقتضاء در طول مدت زمان اجرای طرح در بازههای زمانی ٤ماهه تعیینشده با توجه به اهمیت، ضرورت و اولویت شاخصهای موجود، متفاوت در نظر گرفته میشود.
همچنین امتیاز هر فعالیت در طرح رنگینکمان براساس جدول جامع امتیازی بخش بانکداری الکترونیکی مندرج در وبسایت باشگاه مشتریان به نشانی club.bsi.ir محاسبه شده و مشتریان میتوانند با مراجعه به سایت یادشده ضمن ثبت نام در باشگاه مشتریان، امتیاز مورد نظر از هر فعالیت در طرح رنگینکمان را مشاهده کنند و از جوایز دو میلیارد ریالی این طرح برخوردار شوند.
تمامی افراد فاقد حساب در بانک صادرات ایران نیز میتوانند با افتتاح حساب و سپس عضویت در سامانه باشگاه مشتریان این بانک در طرح رنگین کمان شرکت کنند.
- نمایشگاه , همایش و سمینار , کنفرانس و کنگره و سمپوزیوم , وبینار و رویدادهای آنلاین , رویدادهای استارتاپی و تجاری , جشنواره و مسابقات , کارگاه آموزشی , مجامع , گردهمایی و بزرگداشت , رویدادهای جهان , رویدادهای استان ها , سازمان توسعه تجارت ایران , شرکت نمایشگاههای بین المللی , ایران مراسم نیوز؛ رسانه مرجع صنعت همایش و نمایشگاهی , یسنا همایش؛ طراح و برگزارکننده همایش و نمایشگاه , کلینیک کاربرند؛کارآفرینی , خلاقیت , آموزش و برندینگ