رئیس سازمان توسعه تجارت ایران عنوان کرد:
نمایشگاه دائم صادرات مرکزی برای برندسازی و برند ملی/ظرفیت علمی به ظرفیت اجرایی تبدیل شده
مصاحبه، گزارش و یادداشت
بزرگنمایی:
ایران مراسم نیوز: رئیس سازمان توسعه تجارت ایران گفت: نمایشگاه دائم صادرات و فرصتهای سرمایهگذاری مبنایی است برای اینکه چنین نمونهای در همه جای کشور شکل گیرد و مرکزی برای برندسازی، برند و تولید ملی است.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، دکتر مودودی در بازدید از نمایشگاه دائم صادرات و فرصتهای سرمایهگذاری که امروز هجدهم اردیبهشت ماه انجام شد عنوان کرد: این مرکز مجموعه ای است که به استارت آپ ها کمک میکند تا حد زیادی با فضای کسب و کار آشنا شوند و همچنین در کنار آنها شرکت های
بزرگتر نیز در این راه مشارکت کنند. همچنین استارتآپها میتوانند آینده خودشان را در همین ابتدای کار ببینند و
مسیری که پیش رو دارند را پیش بینی کنند.
وی ادامه داد: اینجا مجموعه ای هست که ظرفیت
علمی را به ظرفیت اجرایی تبدیل کرده و این امر برای من بسیار ارزشمند است. بخش
عمده ای از فعالانی که در اینجا حضور دارند نسل جوانی هستند که می توانند آینده
سازان این کشور باشند.
رئیس سازمان توسعه تجارت ایران گفت: با توجه به پیش بینی هایی که در حوزه نام و نشان تجاری و ملی ایران
در عرصه بین المللی انجام شده که این امر پیش نیاز فروش و تبادل هر کالایی در بازار بین المللی است این مرکز میتواند بستر خیلی خوبی برای همگرایی و همدلی
در داخل کشور بین تولیدکننده، ایدهپردازان و فعالانی که دارای ظرفیت و پتانسیل بالایی هستند، باشد.
دکتر مودودی تصریح کرد: فعالان اقتصادی خارجی و داخلی میتوانند تصویر ایران را در مقیاسی کوچک در نمایشگاه دائم صادرات ببینند. ما نیز وظیفه داریم به عنوان سازمان توسعه تجارت کمک کنیم تصویری مطلوب از این مرکز که
قرار است تصویر ایران بزرگ را به نمایش گذارد، ارائه شود. همچنین بار علمی را نیز در این مرکز بیش از پیش کنیم.
عکس/ پوریا مرادی
- نمایشگاه , همایش و سمینار , کنفرانس و کنگره و سمپوزیوم , وبینار و رویدادهای آنلاین , رویدادهای استارتاپی و تجاری , جشنواره و مسابقات , کارگاه آموزشی , مجامع , گردهمایی و بزرگداشت , رویدادهای جهان , رویدادهای استان ها , سازمان توسعه تجارت ایران , شرکت نمایشگاههای بین المللی , ایران مراسم نیوز؛ رسانه مرجع صنعت همایش و نمایشگاهی , یسنا همایش؛ طراح و برگزارکننده همایش و نمایشگاه , کلینیک کاربرند؛کارآفرینی , خلاقیت , آموزش و برندینگ