رئیس هیئتمدیره گروه بینالمللی دانیان
ایدههای موجود در نمایشگاه دائم صادرات، ضعفهای صنایع داخلی را برطرف کرده است
مصاحبه، گزارش و یادداشت
بزرگنمایی:
ایران مراسم نیوز: رئیس هیئتمدیره گروه بینالمللی
دانیان در بازدید از نمایشگاه دائم صادرات و فرصتهای سرمایهگذاری ایران گفت:
همیشه برای من یک سوال بوده که چرا در ایران با وجود تواناییها و ظرفیتهای
بسیاری که داریم نتوانستهایم یک هاب نمایشگاهی برای کل منطقه ایجاد کنیم. زیرا
یکی از کم هزینه ترین راهکارهایی که می تواند به صنایع داخلی کمک کند تبدیل ایران
به یک هاب نمایشگاهی منطقه است.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، علی اکبر کشاورز تصریح کرد: ایجاد نمایشگاه دائم صادرات و فرصتهای سرمایهگذاری ایران، شروع بسیار خوبی است زیرا ما ظرفیتهایی داریم که می توانند در کل منطقه پیش رو باشند. به گونهای که میتوانیم از لحاظ اقتصادی دبی و ترکیه را پشت سر بگذاریم. چون تجارب من و برخورد نزدیک که بانحوه فعالیتتولیدکنندگان داخلی و خارجی به خصوص چین، آلمان و ترکیه داشته ام اطمینان دارم، استعدادهای خیلی بالاتری در کشور داریم که متاسفانه تاکنون به هدر رفته است.
وی ادامه داد: حدود دو نسل است که در حوزه کاغذ و بازیابی کاغذ، تولیدات مقوا و بستهبندی و 35 سال در زمینه ماشین سازی به صورت رسمی فعالیت داریم. در گذشته جهتگیریهایمان بیشتر بازار داخلی بوده و از چند سال قبل با مشارکت در چین این دامنه را گسترش دادیم. اکنون با شرایط جدید و با امکاناتی که در داخل داریم تصمیم گرفتیم فعالیت را توسعه دهیم. دیدگاهمان فراتر از بازار ایران و منطقه است زیرا با توجه به توانایی هایی که از خود نشان داده ایم و سابقه کاری که به جا گذاشته ایم و همکارانی که در اطراف کار خود فراهم آورده ایم، این توانایی را داریم که بتوانیم با برندهای مشابه صنعت خود با امتیازات بیشتر از لحاظ قیمت، کاربر پسندبودن، چابک بودن و هممین طور خدمات پس از فروش رقابت کنیم.
رئیس هیئتمدیره گروه بینالمللی دانیان گفت: در راستای اهدافی که در نظر گرفتهایم با نمایشگاه دائم صادرات آشنا شده و برای ما بسیار جالب بود زیرا پیش زمینه های این کار را در کشورهای دیگر مشاهده کرده بودیم. همین طور برای خودم بسیار جای سوال بود که چرا ایران نمی تواند یک هاب نماشگاهی برای کل منطقه باشد. زیرا تا این اتفاق رخ ندهد مسلما صنایع ایران نمی توانند به طور چشم گیر در منطقه فعال باشند.
- نمایشگاه , همایش و سمینار , کنفرانس و کنگره و سمپوزیوم , وبینار و رویدادهای آنلاین , رویدادهای استارتاپی و تجاری , جشنواره و مسابقات , کارگاه آموزشی , مجامع , گردهمایی و بزرگداشت , رویدادهای جهان , رویدادهای استان ها , سازمان توسعه تجارت ایران , شرکت نمایشگاههای بین المللی , ایران مراسم نیوز؛ رسانه مرجع صنعت همایش و نمایشگاهی , یسنا همایش؛ طراح و برگزارکننده همایش و نمایشگاه , کلینیک کاربرند؛کارآفرینی , خلاقیت , آموزش و برندینگ