سخنگوی نمایشگاه کتاب تهران خبر داد:
افزایش 50 درصدی بن خرید کتاب برای دانشجویان و طلاب
اخبار نمایشگاه
بزرگنمایی:
ایران مراسم نیوز: سخنگوی سی و دومین نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران از آغاز ثبت نام
دانشجویان و طلاب برای دریافت بن خرید کتاب در این دوره از نمایشگاه
بینالمللی کتاب تهران خبر داد و گفت: در این دوره از نمایشگاه کتاب تهران
بن خرید کتاب دانشجویان و طلاب 50 درصد افزایش یافته است.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، به نقل از ستاد خبری سی و دومین نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران، ایوب دهقانکار درباره آغاز زمان ثبتنام برای دریافت بن خرید کتاب گفت: ثبتنام دانشجویان و طلاب برای دریافت بن خرید کتاب از روز سهشنبه (20 فروردین ماه) آغاز خواهد شد و تا پایان روز شنبه (24 فروردین ماه) به مدت پنج روز ادامه خواهد داشت.
دهقانکار از افزایش 50 درصدی یارانه خرید کتاب در این دوره از نمایشگاه کتاب تهران خبر داد و اظهار کرد: با تلاشها و پیگیریهای صورت گرفته از سوی معاونت امور فرهنگی، مساعدت وزیر محترم و پیگیریهای معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یارانه خرید کتاب 50 درصد افزایش پیدا کرده است.
سخنگوی سی و دومین نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران ادامه داد: بن خرید کتاب برای دانشجویان و طلاب مبلغ 150 هزار تومان است که از این مقدار سهم مشارکت دانشجویان و طلاب 90 هزار تومان است و 60 هزار تومان را نیز معاونت امور فرهنگی تأمین خواهد کرد.
او با تاکید بر نقش دولت دوازدهم در حمایت از کتاب و کتابخوانی بیان کرد: افزایش 50 درصدی یارانه خرید کتاب به دلیل شرایط حاکم بر اقتصاد نشر و حمایت از توسعه فرهنگ مکتوب و کتاب و کتابخوانی در کشور صورت گرفته است.
دانشجویان و طلاب میتوانند برای چگونگی از شرایط و نحوه ثبتنام به سایت TIBF.IR مراجعه کنند.
سی و دومین نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران از تاریخ 4 تا 14 اردیبهشت ماه در مصلی امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.
- نمایشگاه , همایش و سمینار , کنفرانس و کنگره و سمپوزیوم , وبینار و رویدادهای آنلاین , رویدادهای استارتاپی و تجاری , جشنواره و مسابقات , کارگاه آموزشی , مجامع , گردهمایی و بزرگداشت , رویدادهای جهان , رویدادهای استان ها , سازمان توسعه تجارت ایران , شرکت نمایشگاههای بین المللی , ایران مراسم نیوز؛ رسانه مرجع صنعت همایش و نمایشگاهی , یسنا همایش؛ طراح و برگزارکننده همایش و نمایشگاه , کلینیک کاربرند؛کارآفرینی , خلاقیت , آموزش و برندینگ