دبیر کارگروه مد و لباس وزارت ارشاد مطرح کرد:
اهمیت استفاده از ظرفیت های غیر دولتی در تولید پوشاک کودکان
اخبار نمایشگاه
بزرگنمایی:
ایران مراسم نیوز: دبیر کارگروه مد و لباس وزارت ارشاد گفت: ما در این کارگروه معتقدیم اگر قرار است در زمینه طراحی پارچه و لباس کودک پیشرفتی حاصل شود لازم است تا به طور کامل از ظرفیت های غیر دولتی استفده شود.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ایران مراسم نیوز، حمید قبادی دبیر کارگروه مد و لباس وزارت ارشاد در نشست خبری که در دومین جشنواره طراحی پارچه و لباس کودک برگزار شد در رابطه با سیاستگذاری و برنامه ریزی های اصولی که به هر نحو با فعالیت های مربوط به مد و لباس انجام می شود گفت: یکی از سیاستگذاری های مهم و محوری کارگروه مدل و لباس، تکیه به ظرفیت های غیر دولتی و بهره مندی از تشکل ها و انجمن های خصوصی متشکل از هنرمندان و اعضای متعلق به آن حوزه است.
قبادی ادامه داد: در همین راستا مجموعه کارگروه مدل و لباس تصمیم گرفت تا اجرای جشنواره مدل و لباسی جشنواره فجر را به انجمن طراحان پارچه و لباس ایران واگذار کند.
دبیر کارگروه مد و لباس وزارت ارشاد با اشاره به اینکه ما در این کارگروه معتقدیم که اگر قرار است در این زمینه پیشرفتی حاصل شود نیازمند بهره مندی کامل از ظرفیت های غیر دولتی است تصریح کرد: بر همین اساس بد که مسئولیت اجرای این جشنواره میز بر عهده انجمن طراحان پارچه و لباس قرار گرفت.
حمید قبادی گفت: سیاست دیگری که در کارگروه مد و لباس مدنظر قرار گرفته است استقلال و تخصصی کردن فعالیت های مد و لباس است. از آنجایی که حجم قابل توجهی از مصرف گروه های کالایی در بخش کودک و نوجوان نهفته است می توان با تخصصی کردن فعالیت های موضوع بر روی مد و لباس از جمله طراحی، تولید و عرضه می توان به این سمت رفت تا اهمیت و ویژگی هر بخش را آنطور که باید به جامعه معرفی کنیم.
- سه شنبه ۱۸ دي ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۱:۰۴
- منبع: ایران مراسم نیوز
- نمایشگاه , همایش و سمینار , کنفرانس و کنگره و سمپوزیوم , وبینار و رویدادهای آنلاین , رویدادهای استارتاپی و تجاری , جشنواره و مسابقات , کارگاه آموزشی , مجامع , گردهمایی و بزرگداشت , رویدادهای جهان , رویدادهای استان ها , سازمان توسعه تجارت ایران , شرکت نمایشگاههای بین المللی , ایران مراسم نیوز؛ رسانه مرجع صنعت همایش و نمایشگاهی , یسنا همایش؛ طراح و برگزارکننده همایش و نمایشگاه , کلینیک کاربرند؛کارآفرینی , خلاقیت , آموزش و برندینگ