مادامی که جهان به انرژی نیاز دارد
همایش و سمینار
بزرگنمایی:
ایران مراسم نیوز: رئیس ستاد مشترک و معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: مادامی که "انرژی" و "منطقه بیضی انرژی" در جهان اهمیت داشته و جهان نیاز به انرژی دارد، نگاه جهانخوارن به ایران طمعورزانه خواهد بود.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، امیر دریادار حبیبالله سیاری در همایش گام دوم انقلاب در تبریز، با تاکید بر اینکه جایگاه جغرافیایی ویژه و با اهمیت ایران، همواره مدنظر قدرتهای جهانخوار و استکباری بوده است، گفت: نزدیک 70 درصد نفت و گاز جهان در منطقه "بیضی انرژی جهان" قرار دارد و بسیار مورد توجه قدرت های جهانی است. ایران در وسط این بیضی انرژی قرار دارد.
وی با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب، پاسخی مقتدرانه به یاوهگویان بود، گفت: در شرایطی که دشمنان جمهوری اسلامی ایران تلاش میکردند تا انقلاب اسلامی چهل سالگی خود را جشن نگیرد، بیانیه گام دوم انقلاب توسط رهبر معظم انقلاب صادر شد که این موضوع نشانه اقتدار و قدرت ایران اسلامی است.
وی با تاکید بر اینکه ایران در نقطهای قرار دارد که به عنوان چهارراه جهان مشهور است، افزود: ایران، موقعیت جغرافیایی ویژهای در جهان دارد که اگر قدرتمند باشیم میتوانیم از موقعیت خود به خوبی استفاده کنیم، اما اگر ضعیف باشیم مورد تهدیدات مختلفی واقع خواهیم شد.
معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه کشور ما علیرغم اعلام بیطرفی در جنگ جهانی اول و دوم، به علت موقعیت جغرافیایی ویژه، مورد تهدید و اشغال قرار گرفت، ادامه داد: علت این اشغال شدن، موقعیت جغرافیای ویژه کشور است، چرا که میخواستند با تسلط بر ایران به اهداف خود برسند.
وی با بیان اینکه نام ایران در جنگ جهانی دوم، "پل پیروزی" گذاشته شد، افزود: پل پیروزی یعنی مسیری که پیروزی را به ارمغان آورده بود و متفقین با اشغال ایران توانستند بر متحدین پیروز شوند.
- نمایشگاه , همایش و سمینار , کنفرانس و کنگره و سمپوزیوم , وبینار و رویدادهای آنلاین , رویدادهای استارتاپی و تجاری , جشنواره و مسابقات , کارگاه آموزشی , مجامع , گردهمایی و بزرگداشت , رویدادهای جهان , رویدادهای استان ها , سازمان توسعه تجارت ایران , شرکت نمایشگاههای بین المللی , ایران مراسم نیوز؛ رسانه مرجع صنعت همایش و نمایشگاهی , یسنا همایش؛ طراح و برگزارکننده همایش و نمایشگاه , کلینیک کاربرند؛کارآفرینی , خلاقیت , آموزش و برندینگ