بزرگنمایی:
ایران مراسم نیوز: معاون ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد ایران، خطاب به تمامی فعالان اقتصادی، تولیدکنندگان، ارائه کنندگان خدمات، شرکت های تجاری و بازرگانی و تعاونی ها، گفت: از اتکاء به جوایز متفرقه فاقد اعتبار و بی پایه و اساس که حاصلی جز اتلاف منابع ندارد، پرهیز کنید.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوزبه نقل از روابط عمومی سازمان استاندارد، مسلم بیات با بیان اینکه جایزه ملی کیفیت ایران، تنها جایزه رسمی کشور در زمینه کیفیت و تعالی است افزود: بر اساس قانون، جایزه ملی کیفیت ایران به عنوان تنها جایزه رسمی، ملی و قانونی کشور در زمینه کیفیت است که لزوم دریافت تندیس زرین آن از دست عالی ترین مقام اجرایی کشور مصوب شده است.
معاون ارزیابی کیفیت اظهار داشت: سازمان ملی استاندارد ایران به عنوان مسئول تدوین و اجرای نظام ملی کیفیت در کشور، همه فعالان حقوقی در عرصه کسب و کار، تولید، تجارت و ارائه خدمات در کشور را به توجه و مشارکت در فرآیند ارزیابی جایزه ملی کیفیت ایران دعوت کرد.
وی با اشاره به برگزاری پانزدهمین دوره ارزیابی کیفیت با حضور مقامات عالی کشور تصریح کرد: این جایزه با مسئولیت قانونی سازمان ملی استاندارد ایران و با مشارکت جدی وزارتخانه ها و سازمان های حاکمیتی به منظور جاری نمودن مدیریت کیفیت اثربخش و دستیابی به موفقیت پایدار بنگاه های تولیدی و خدماتی در کشور پایه گذاری شده است و هر سال از برگزیدگان در روز ملی کیفیت ( 18 آبان ) تقدیر به عمل می آید.
وی با بیان اینکه دبیرخانه جایزه مستقر در معاونت ارزیابی کیفیت این سازمان پاسخگوی سوالات مرتبط است یادآور شد: فرآیند ثبت نام و ارزیابی در چارچوب مصوبات شورای سیاست گذاری جایزه ملی کیفیت ایران در وبگاه رسمی جایزه ملی کیفیت ایران به نشانی (www.inqa.org) انجام می شود.
- يکشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۴:۵۳
- منبع: سازمان ملی استاندارد ایران
- نمایشگاه , همایش و سمینار , کنفرانس و کنگره و سمپوزیوم , وبینار و رویدادهای آنلاین , رویدادهای استارتاپی و تجاری , جشنواره و مسابقات , کارگاه آموزشی , مجامع , گردهمایی و بزرگداشت , رویدادهای جهان , رویدادهای استان ها , سازمان توسعه تجارت ایران , شرکت نمایشگاههای بین المللی , ایران مراسم نیوز؛ رسانه مرجع صنعت همایش و نمایشگاهی , یسنا همایش؛ طراح و برگزارکننده همایش و نمایشگاه , کلینیک کاربرند؛کارآفرینی , خلاقیت , آموزش و برندینگ