آخرین مطالب

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خبرداد

تاسیس اتحادیه کانو‌های تبلیغاتی کشور در ‏آینده‌ای نزدیک همایش و سمینار

تاسیس اتحادیه کانو‌های تبلیغاتی کشور در ‏آینده‌ای نزدیک

  بزرگنمایی:

ایران مراسم نیوز: معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین افتتاحیه چهارمین جشنواره تبلیغات ایران در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار شد از تاسیس اتحادیه کانو‌های تبلیغاتی کشور در ‏آینده‌ای نزدیک خبر داد.‏
به‌گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز به نقل از روابط‌عمومی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی، محمد سلطانی فر در چهارمین جشنواره تبلیغات ایران با اشاره به وظایف حوزه تبلیغات و سیاست های معاونت مطبوعاتی اظهار کرد: تبلیغات و رسانه جزء لاینفک هم هستند و داشتن نگاه درآمدی به این حوزه امری ذاتی است. این موضوع هم برای ما مهم است و هم به حوزه های صنعتی کمک می کند.
معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به «زیبایی در تبلیغات و تبلیغاتِ زیبا» به عنوان نکات مهم و موثر حوزه تبلیغات اشاره کرد و با بیان اینکه ثبات در هر حوزه ای با تبلیغات رابطه مستقیم دارد، گفت: در معاونت مطبوعاتی هم تحقیقاتی در این زمینه انجام دادیم‌.  تبلیغات در هر کشوری که ثبات بیشتری در همه زمینه های توسعه داشته باشد، حجیم تر و بارزتر است. به همین دلیل باید نگاه ویژه ای به این رابطه داشته باشیم.
سلطانی فر افزود: در حوزه اطلاع رسانی تبلیغات، اصل صداقت و صحت موثر است نه تبلیغات کاذب و دروغین، به گونه ای که امروز اثر بخشی برخی تبلیغات 60 ساله را می بینیم که هنوز هم با همان بسته بندی و پکیج قدیمی ادامه دار هستند. رمز موفقیت این تبلیغات صداقت و صحت است و با این عنوان هویت دار شده اند.
معاون امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اهمیت و تاثیر جریان دسترسی آزاد به اطلاعات در عرصه تبلیغاتی، اظهار کرد: اگر در این جریان، اعتماد مردم از دست برود تشکیلات تبلیغاتی هم از بین رفته و نبود اطلاعات درست تبلیغاتی به تمام صنعت تبلیغات خدشه وارد می‌کند. بنابراین لازم است در این زمینه نگاه جدی داشته باشید.
سلطانی فر در ادامه از تاسیس اتحادیه کانون های تبلیغاتی در آینده نزدیک خبر داد و گفت: این مهمترین رویدادی است که در زمینه تبلیغات ایجاد شده است. معتقدم دامنه دخالت دولت در امور مربوط به کانون‌های تبلیغاتی باید کم شود و اصرار برای ایجاد اتحادیه کانون های تبلیغاتی برای همین است. ما می توانیم با آموزش به نهادهای خصوصی و توانمند کردن آن ها موضوع صدور مجوز را نیز به آن ها واگذار کنیم. این رقابت باعث افزایش کیفیت عرصه تبلیغات می شود.
سلطانی فر با بیان اینکه عرصه تبلیغات در ایران نیازمند پوست اندازی است، گفت: بسیاری از نگاه های ما در کانون های تبلیغاتی معطوف به گذشته و تبلیغات سنتی است. دنیا به سرعت از این مرحله عبور کرده و بر تبلیغات مبتنی بر وب، شبکه های اجتماعی و دیجیتال متمرکز شده است. اگر در این فضا رشد و پیشرفت نکنیم در فضای بیرون و داخل باخته ایم.
معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه گریزی به قانون تبلیغات زد و از رایزنی با مجلس شورای اسلامی برای اصلاح قانون تبلیغات در ایران خبر داد.
وی همچنین به ظرفیت های گسترده شبکه های اجتماعی و دیجیتال برای تبلیغات اشاره و آماری از فعالیت کاربران در هر دقیقه در برخی شبکه ها و فضاهای تحت وب ارائه کرد و گفت: امروزه در هر دقیقه در شبکه اجتماعی فیس بوک 973 هزار لاگین شکل می گیرد، 3.7 میلیون سرچ در گوگل انجام می شود. 266 ساعت فیلم در نت‌فیکس مشاهده می شود. 38 میلیون پیام در واتس آپ تبادل می شود. 481 هزار توئیت ارسال شده و 178 میلیون ایمیل ارسال می شود. 4.3 میلیون فیلم در یوتیوپ دیده می شود. این همه فضای گسترده تبلیغات وجود دارد و ما به عنوان دولت باید تسهیل گر، حامی تبلیغات در این عرصه باشیم. 
معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به تاثیر تبلیغات در حمایت و صادرات کالای ایرانی افزود: در فضای تحریم ما می توانیم به شرایط سخت فعلی، به چشم فرصت نگاه کنیم و برای تبلیغ و معرفی کالای ایرانی به دنیا از آن بهره ببریم.

در پایان این مراسم ضمن تجلیل از احمد روستا و ابراهیم حقیقی به‌عنوان دو چهره ماندگار تبلیغات کشور، از برگزیدگان چهارمین ‏جشنواره تبلیغات ایران تقدیر به‌عمل آمد.‏ در این دوره، از مجموع آثاری که در 16 شاخه ‏مختلف به دبیرخانه جشنواره ارسال شده، 350 اثر داوری شد که پس از ارزیابی‌ها 45 اثر به‌عنوان آثار برگزیده این ‏جشنواره انتخاب و معرفی شدند.‏


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

lastnews

یسنا همایش؛ مجری و کارگزار برگزاری دومین رویداد ملی باور

مروری بر چالش ها و فرصت های پیش روی طرح ملی ترویج کارآفرینی برای دانشجویان

طرح ملی ترویج کارآفرینی کلید انتقال مهارت های کسب و کار است

یسنا همایش؛ مجری و کارگزار برگزاری چهاردهمین همایش ملی نخبگان شد

ثبت نام بنیاد ملی نخبگان آغاز شد

شروع ثبت نام سومین کنفرانس و نمایشگاه بین المللی صنعت نمایشگاهی

پنجمین نمایشگاه بین المللی مدیریت پسماند و بازیافت افتتاح شد

50 هنرمند ایرانی در نمایشگاه هنر جهانی دبی حضور دارند

ایثارگران و جانبازان سرافراز سرمایه واقعی شرکت هستند

اقدامات شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سال 1399

1400؛ سال شکوفایی صنعت نمایشگاهی

شرط اعتلای صنعت نمایشگاهی در سال 1400

افزایش کمی و کیفی فعالیت‌های معاونت فنی و مهندسی در سال 99

ضرورت پوست‌اندازی صنعت نمایشگاهی ایران در سال 1400

برگزاری بزرگترین نمایشگاه مجازی ایران

ایران‌شناسی و جذب سرمایه‌گذاران بین‌المللی هدف استراتژیک پاویون ایران در اکسپو 2020

اهداف و عملکرد شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران در سال 99

ساخت نمایشگاه جدید اصفهان مهمترین رخداد اقتصادی سال 99 بود

ضرر 14 میلیارد تومانی نمایشگاه بین‌المللی تبریز از کرونا

برگزاری یک نمایشگاه در ساختمان مجلس

دهمین اجلاس کمیسیون مشترک ایران و اتریش به صورت مجازی برگزار شد

تغییر در زمان برگزاری نمایشگاه اختصاصی ایران در اربیل

بزرگترین نقطه ضعف ایران در رویدادهای خارجی

جای خالی نقشه راهبردی صنعت نمایشگاهی

حضور دکتر زمانی درنشست صمیمی فعالان صنعت نمایشگاهی

برگزاری دومین نشست بانوان تعاونگر و کارآفرین از ایران و آفریقای جنوب

دومین وبینار آموزشی جایکا در اتاق تعاون ایران برگزار شد

محل کار را اجاره کنید

3300 نفر ساعت آموزش مجازی در قشم برگزار شد

نمایشگاه عکس کیوسک 99 در آخرین روزهای سال برگزار می‌شود

نمایشگاه مشاغل خانگی و دستی در بندرعباس آغاز به کار کرد

اولین نمایشگاه ایران و سوریه، خردادماه 1400 برگزار می‌شود

ریشه چالش‌های اقتصاد و صنعت نمایشگاهی کشور

نشست هم‌اندیشی فعالان صنعت نمایشگاهی ایران برگزار می‌شود

گره 14 ساله نمایشگاه کهگیلویه و بویراحمد باز شد

برگزاری اولین نمایشگاه هنرهای سنتی و دستی بانوان ناشنوا

تشکیل شوراهای راهبردی با هدف تسهیل سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد هشت‌گانه کشور

12 مزرعه استخراج ارز دیجیتال در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی فعال و یا در حال ساخت هستند

مهم‌ترین نمایشگاه گردشگری جهان بدون سوغاتی!

زمان برگزاری سومین نمایشگاه ملی فولاد اعلام شد

تأسیس مرکز تجاری ایران در سلیمانیه عراق

اکسپو دوبی، محلی برای تغییر نگاه ایران‌هراسی دنیا

تشریح سیره نبوی در سمینار زندگی اسلامی و جهان معاصر در پیشاور پاکستان

جزئیات طرح‌های برگزیده در رویداد نانواستارت‌آپ

تنها نمایشگاه بین‌المللی دارویی خاورمیانه در ایران

مراکش در نمایشگاه گردشگری در اراضی اشغالی شرکت می‌کند

برگزاری نمایشگاه دستاوردهای فناورانه کرونا در شیراز

نخبگان و برگزیدگان نخستین رویداد ملی شاهد تجلیل شدند

نمایشگاه «موج رنگ» در تهران افتتاح شد

5 مشکل مشابه برای استارت آپ‌ها

نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب
یسنا همایش
سیویلیکا
دورهای مجازی مرکز تجارت بین الملل
وزارت صنعت، معدن و تجارت
ufi
انجمن صنفی غرفه سازان
انجمن صنفی برگزارکنندگان
کاربرند؛ کلینیک کارآفرینی، خلاقیت و تجربه
انجمن تولیدکنندگان مستربچ و کامپاند ایران
اهدای عضو
بانک صادرات ایران
سایت نمایشگاهی ایران مال
بانک ایران زمین
سامانه ورود و خروج آنلاین دینگ
پست بانک
بانک پارسیان
شرکت نمایشگاهی تانا
بانک ملی
انتشارات بلخ مجری کتاب نمایشگاه
شرکت سامع پاد نوین

ایران مراسم نیوز؛ رسانه مرجع صنعت همایش و نمایشگاهی کشور

ایران مراسم نیوز؛ رسانه مرجع صنعت همایش و نمایشگاهی کشور