کارنامه 18 دوره نمایشگاه محیط زیست
اخبار نمایشگاه
بزرگنمایی:
ایران مراسم نیوز: هجدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست امروز 2 اسفندماه درحالی در نمایشگاه بین المللی تهران گشایش یافت که بشر یکی از دشوارترین دوران آلودگی و بحران های زیست محیطی را سپری می کند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ایران مراسم نیوز، در این نمایشگاه 4 روزه که صاحبان غرفه ها آخرین دستاوردهای خود را در موضوع محیط زیست به نمایش گذاشته اند در تلاش هستند که مخاطرات محیط زیست را به بازدیدکنندگان گوشزد کنند.
نمایشگاه تهران مانند خیلی از نمایشگاه محیط زیست معلوم نیست تا چه میزان بتواند در حفظ محیط زیست و تخریب آن موثر باشد اما چنانچه در این نمایشگاه ها همان مطالب قبلی و تکراری به بازدیدکنندگان بازگو شود بطور طبیعی نمی تواند کارنامه قابل قبولی از خود بجای گذارد.هر چند برای حفظ محیط زیست فقط نباید به نمایشگاه ها و رویدادهایی از این دست امید بست که تاکنون نیز چنین نبوده اما رویدادهای این چنینی می تواند آخرین نوآوری و تکنولوژی مقابله با آلودگی محیط زیست را به جامعه ارائه کند.
نمایشگاه محیط زیست می تواند رقابت سالم بین شرکت ها و متولیان امور محیط زیست فراهم کند تا آنان با خلاقیت و ابداع طرحهای تازه، جامعه را نسبت به حفظ محیط زیست حساس تر کند.
گفته می شود نمایشگاه محیط زیست بزرگترین رویداد در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات مرتبط با محیط زیست کشور است که همه ساله با حضور دست اندرکاران این حوزه و مخاطبان آنها دایر می شود.
امسال هجدهمین دوره این نمایشگاه برگزار می شود. متولیان این رویداد باید بگویند که کارکرد نمایشگاه در این 18 سال چه بوده و برای ارتقای حفظ محیط زیست چه برنامه هایی دارند و اصولا کارنامه 18 دوره برگزاری این رویداد در تهران چه بوده است؟ تا معایب این رویداد برطرف و محاسن نیر بیشتر مورد توجه قرار گیرد.
در این نمایشگاه که تا پنجم اسفندماه جاری برگزار می شود شرکت کنندگان به تبادل نظر و مذاکره درباره موضوعات نمایشگاه و آخرین یافته های محیط زیست می پردازند. برگزارکنندگان این نمایشگاه معتقدند که این رویداد منشای بسیاری از همکاری های تجاری دست اندرکاران حوزه محیط زیست را فراهم می کند و همچنین نقش مهمی در تحرک بخشیدن به تولیدکنندگان و بازرگانان شاغل در این صنعت می شود.
این کارشناسان می گویند نمایشگاه محیط زیست امسال فرصتی تکرار نشدنی را در اختیار فعالان این حوزه در داخل و خارج کشور قرار دهد تا با یافتن مخاطبان بالقوه خود، سطح تعامل بین المللی خویش را بطور چشمگیری ارتقاء بخشند. /5
- نمایشگاه , همایش و سمینار , کنفرانس و کنگره و سمپوزیوم , وبینار و رویدادهای آنلاین , رویدادهای استارتاپی و تجاری , جشنواره و مسابقات , کارگاه آموزشی , مجامع , گردهمایی و بزرگداشت , رویدادهای جهان , رویدادهای استان ها , سازمان توسعه تجارت ایران , شرکت نمایشگاههای بین المللی , ایران مراسم نیوز؛ رسانه مرجع صنعت همایش و نمایشگاهی , یسنا همایش؛ طراح و برگزارکننده همایش و نمایشگاه , کلینیک کاربرند؛کارآفرینی , خلاقیت , آموزش و برندینگ