بزرگنمایی:
ایران مراسم نیوز: مدیر کمیته ناشران داخلی سی و دومین دوره نمایشگاه کتاب تهران از برنامهریزیها انجام شده برای مدیریت این بخش از نمایشگاه خبر داد و گفت:
نوع نگاه ما به مدیریت این بخش نگاه رئیسی معاونی نیست و تصمیم داریم در
قالب کارگروهی این کمیته را مدیریت کنیم که این کمیته احتمالا شامل پنج نفر
خواهد بود و در قالب یک برنامه گروهی سعی خواهند کرد کارها را به صورت اهم
فیالاهم جلو ببرند.
به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، سید رفیع احمد جواهری، درباره این بخش و برنامهریزیهای
صورت گرفته برای مدیریت ناشران داخلی برای حضور در این رویداد افزود: سعی می کنیم با همفکری دوستان اتحادیه ناشران و
کتابفروشان تهران این بخش را امسال به شکلی جلو ببریم که حاشیههای موجود
در آن کم شود. در همین زمینه قوانین و مقررات حضور در بخش داخلی نمایشگاه و
نیز ثبت نام از ناشران نسبت به سال قبل تغییر نمیکند ولی استثناءهایی
مانند تمامی دورههای قبل قائل می شویم.
جواهری درباره شیوه و متراژ تخصیص غرفهها به ناشران نیز گفت: هر کدام
از بخشها برنامهای برای تخصیص متراژ به ناشران زیرمجموعه خود دارند. ما
تلاش داریم در کار آنها چندان دخالتی نداشته باشیم و با همان شیوهنامه
سابق و با احترام به راه و روش تجربه شده در این زمینه کار به نتیجه برسد
در این زمینه البته من فکر میکنم نباید تنها شمارگان و تعداد کتاب را مد
نظر قرار داد و از منظر مفهوم نیز باید به تولیدات ناشران توجه کرد.
او گفت: شاید باشند ناشرانی که از نظر تعداد اثر و
شمارگان همانند یک ناشر پرکار نباشند اما اثری منتشر کنند که از منظر
محتوایی بتواند با تولیدات متعدد آنها برابری کند در چنین شرایطی ما حتما به او توجه لازم می شود.
وی درباره مبلغ دریافتی بابت اجارهبهای غرفههای نمایشگاه کتاب نیز
گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصمیم گرفته است تا مبالغ مربوط به این
مساله نسبت به سال قبل تغییری پیدا نکند. /5
- نمایشگاه , همایش و سمینار , کنفرانس و کنگره و سمپوزیوم , وبینار و رویدادهای آنلاین , رویدادهای استارتاپی و تجاری , جشنواره و مسابقات , کارگاه آموزشی , مجامع , گردهمایی و بزرگداشت , رویدادهای جهان , رویدادهای استان ها , سازمان توسعه تجارت ایران , شرکت نمایشگاههای بین المللی , ایران مراسم نیوز؛ رسانه مرجع صنعت همایش و نمایشگاهی , یسنا همایش؛ طراح و برگزارکننده همایش و نمایشگاه , کلینیک کاربرند؛کارآفرینی , خلاقیت , آموزش و برندینگ