حسن احمدیان در گفتوگو با پایگاه خبری اتاق ایران
بزرگنمایی:
ایران مراسم نیوز: عضو هیات نمایندگان اتاق ایران برگزاری نمایشگاهها را فرصتی برای
معرفی برندها و شناسایی تولیدکنندگان در بازارهای داخلی و خارجی و کشورهای
هدف دانست و گفت: نمایشگاه ظرفیتی در راستای توسعه کسبوکارهاست و به
شناسایی بازار و سلایق موجود کمک میکند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز به نقل از اتاق ایران، حسن احمدیان برگزاری نمایشگاهها را فرصتی برای معرفی برندها و شناسایی تولیدکنندگان در بازارهای داخلی و خارجی و کشورهای هدف دانست و گفت: نمایشگاه ظرفیتی در راستای توسعه کسبوکارهاست و به شناسایی بازار و سلایق موجود کمک میکند.
عضو هیات نمایندگان اتاق ایران با اشاره به برگزاری اولین نمایشگاه مجازی ایران از انعقاد تفاهمنامه بین برگزارکنندگان این نمایشگاه و اتحادیه صادرکنندگان مبلمان خبر داد و گفت: بهروزرسانی و رفع اشکالات احتمالی نمایشگاههای مجازی و ارتقای سطح بهرهوری آنها با ارتباط مستمر بین برگزارکنندگان نمایشگاهی و اعضای تشکلها امکانپذیر خواهد بود.
حسن احمدیان، رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان مبلمان ایران و عضو هیات نمایندگان اتاق ایران درباره تفاهمنامه منعقدشده میان اتحادیه تولیدکنندگان مبلمان ایران و برگزارکنندگان نخستین نمایشگاه مجاری اظهار کرد: این تفاهمنامهها چند شاخص را مدنظر دارد که انتقال سریعتر اطلاعات به اعضا، افزایش میزان مشارکت با توجه به اعتمادی که اعضا به تشکلها دارند، همراهی تشکلها، آموزش و ارتباط بیشتر با برگزارکنندگان نمایشگاهی از جمله اهداف تفاهمنامههای منعقدشده با تشکلها است.
وی در گفتوگو با پایگاه خبری اتاق ایران با اشاره به نخستین نمایشگاه مجازی ایران که از 5 تا 20 اسفندماه برگزار میشود، افزود: از سوی دیگر اگر مشکلاتی در طول برگزاری نمایشگاه وجود داشته باشد، تشکلها میتوانند صدای اعضا باشند و در رفع معایب برگزاری به برگزارکنندگان نمایشگاهی کمک کنند.
احمدیان با اشاره به تخفیفهای در نظر گرفته شده اعضای تشکلها برای مشارکت در نمایشگاهها خاطرنشان کرد: وقتی گروه و تشکل به مشارکت در برگزاری نمایشگاه اقدام کند، نمایشگاه پربارتر میشود و اثر مثبت برای کل نمایشگاه ایجاد میکند.
به اعتقاد این فعال اقتصادی، نمایشگاهها فرصتی برای معرفی برندها و شناسایی تولیدکنندگان مغفول مانده در بازارهای داخلی و خارجی و کشورهای هدف است و نقش مهمی در توسعه کسبوکارها دارد. رفت و برگشت اطلاعات و انعکاس صدای مشتری به شناسایی بازار و سلیقه مشتری کمک میکند و اتصال به شبکه جهانی را فراهم میکند.
عضو هیات نمایندگان اتاق ایران تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه مجازی کاری نو است و قدمهای نخستین را در ایران برمیدارد، منابعی وجود دارد که برای ایجاد پلت فرم نمایشگاهی به آن مراجعه میشود و نقاط ضعف و قوت آن قابل شناسایی است تا بتوان دستاوردهای مناسبی از برگزاری نمایشگاه به دست آورد.
وی ادامه داد: ممکن است در طول برگزاری نمایشگاه مجازی کمی و کاستیهایی وجود داشته باشد اما این بدان معنا نیست که کل ایده برگزاری نمایشگاه مجازی غلط است. در این بین باید خود را تقویت کرده و با افزایش دانش و تجربیات، نمایشگاههای مجازی بهتری را برگزار کرد.
احمدی تعداد اعضای اتحادیه تولیدکنندگان مبلمان را 400 عضو اعلام کرد و افزود: اگرچه هنوز درباره میزان مشارکت اعضای این صنف در نمایشگاه مجازی زود است اما به نظر میرسد مطابق برنامهریزیها شاهد حضور حداکثری اعضا باشیم.
- نمایشگاه , همایش و سمینار , کنفرانس و کنگره و سمپوزیوم , وبینار و رویدادهای آنلاین , رویدادهای استارتاپی و تجاری , جشنواره و مسابقات , کارگاه آموزشی , مجامع , گردهمایی و بزرگداشت , رویدادهای جهان , رویدادهای استان ها , سازمان توسعه تجارت ایران , شرکت نمایشگاههای بین المللی , ایران مراسم نیوز؛ رسانه مرجع صنعت همایش و نمایشگاهی , یسنا همایش؛ طراح و برگزارکننده همایش و نمایشگاه , کلینیک کاربرند؛کارآفرینی , خلاقیت , آموزش و برندینگ