آخرین مطالب

حسن احمدیان در گفت‌وگو با پایگاه خبری اتاق ایران

نمایشگاه مجازی در دوران کرونا به توسعه کسب‌وکارها کمک می‌کند اخبار نمایشگاه - اخبار انجمن، اتاق ها و تشکل

نمایشگاه مجازی در دوران کرونا به توسعه کسب‌وکارها کمک می‌کند

  بزرگنمایی:

ایران مراسم نیوز: عضو هیات نمایندگان اتاق ایران برگزاری نمایشگاه‌ها را فرصتی برای معرفی برندها و شناسایی تولیدکنندگان در بازارهای داخلی و خارجی و کشورهای هدف دانست و گفت: نمایشگاه ظرفیتی در راستای توسعه کسب‌وکارهاست و به شناسایی بازار و سلایق موجود کمک می‌کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز به نقل از اتاق ایران، حسن احمدیان برگزاری نمایشگاه‌ها را فرصتی برای معرفی برندها و شناسایی تولیدکنندگان در بازارهای داخلی و خارجی و کشورهای هدف دانست و گفت: نمایشگاه ظرفیتی در راستای توسعه کسب‌وکارهاست و به شناسایی بازار و سلایق موجود کمک می‌کند.

عضو هیات نمایندگان اتاق ایران با اشاره به برگزاری اولین نمایشگاه مجازی ایران از انعقاد تفاهم‌نامه بین برگزارکنندگان این نمایشگاه و اتحادیه صادرکنندگان مبلمان خبر داد و گفت: به‌روزرسانی و رفع اشکالات احتمالی نمایشگاه‌های مجازی و ارتقای سطح بهره‌وری آنها با ارتباط مستمر بین برگزارکنندگان نمایشگاهی و اعضای تشکل‌ها امکان‌پذیر خواهد بود.

حسن احمدیان، رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان مبلمان ایران و عضو هیات نمایندگان اتاق ایران درباره تفاهم‌نامه منعقدشده میان اتحادیه تولیدکنندگان مبلمان ایران و برگزارکنندگان نخستین نمایشگاه مجاری اظهار کرد:‌ این تفاهم‌نامه‌ها چند شاخص را مدنظر دارد که انتقال سریع‌تر اطلاعات به اعضا، افزایش میزان مشارکت با توجه به اعتمادی که اعضا به تشکل‌ها دارند، همراهی تشکل‌ها، آموزش و ارتباط بیشتر با برگزارکنندگان نمایشگاهی از جمله اهداف تفاهم‌نامه‌های منعقدشده با تشکل‌ها است.

وی در گفت‌وگو با پایگاه خبری اتاق ایران با اشاره به نخستین نمایشگاه مجازی ایران که از 5 تا 20 اسفندماه برگزار می‌شود، افزود:‌ از سوی دیگر اگر مشکلاتی در طول برگزاری نمایشگاه وجود داشته باشد، تشکل‌ها می‌توانند صدای اعضا باشند و در رفع معایب برگزاری به برگزارکنندگان نمایشگاهی کمک کنند.

احمدیان با اشاره به تخفیف‌های در نظر گرفته شده اعضای تشکل‌ها برای مشارکت در نمایشگاه‌ها خاطرنشان کرد:‌ وقتی گروه و تشکل به مشارکت در برگزاری نمایشگاه اقدام کند، نمایشگاه پربارتر می‌شود و اثر مثبت برای کل نمایشگاه ایجاد می‌کند.

به اعتقاد این فعال اقتصادی، نمایشگاه‌ها فرصتی برای معرفی برندها و شناسایی تولیدکنندگان مغفول مانده در بازارهای داخلی و خارجی و کشورهای هدف است و نقش مهمی در توسعه کسب‌وکارها دارد. رفت و برگشت اطلاعات و انعکاس صدای مشتری به شناسایی بازار و سلیقه مشتری کمک می‌کند و اتصال به شبکه جهانی را فراهم می‌کند.

عضو هیات نمایندگان اتاق ایران تصریح کرد:‌ برگزاری نمایشگاه مجازی کاری نو است و قدم‌های نخستین را در ایران برمی‌دارد، منابعی وجود دارد که برای ایجاد پلت فرم نمایشگاهی به آن مراجعه می‌شود و نقاط ضعف و قوت آن قابل شناسایی است تا بتوان دستاوردهای مناسبی از برگزاری نمایشگاه به دست آورد.

وی ادامه داد: ممکن است در طول برگزاری نمایشگاه مجازی کمی و کاستی‌هایی وجود داشته باشد اما این بدان معنا نیست که کل ایده برگزاری نمایشگاه مجازی غلط است. در این بین باید خود را تقویت کرده و با افزایش دانش و تجربیات، نمایشگاه‌های مجازی بهتری را برگزار کرد.

احمدی تعداد اعضای اتحادیه تولیدکنندگان مبلمان را 400 عضو اعلام کرد و افزود: اگرچه هنوز درباره میزان مشارکت اعضای این صنف در نمایشگاه مجازی زود است اما به نظر می‌رسد مطابق برنامه‌ریزی‌ها شاهد حضور حداکثری اعضا باشیم.


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

lastnews

یسنا همایش؛ مجری و کارگزار برگزاری دومین رویداد ملی باور

مروری بر چالش ها و فرصت های پیش روی طرح ملی ترویج کارآفرینی برای دانشجویان

طرح ملی ترویج کارآفرینی کلید انتقال مهارت های کسب و کار است

یسنا همایش؛ مجری و کارگزار برگزاری چهاردهمین همایش ملی نخبگان شد

ثبت نام بنیاد ملی نخبگان آغاز شد

شروع ثبت نام سومین کنفرانس و نمایشگاه بین المللی صنعت نمایشگاهی

پنجمین نمایشگاه بین المللی مدیریت پسماند و بازیافت افتتاح شد

50 هنرمند ایرانی در نمایشگاه هنر جهانی دبی حضور دارند

ایثارگران و جانبازان سرافراز سرمایه واقعی شرکت هستند

اقدامات شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سال 1399

1400؛ سال شکوفایی صنعت نمایشگاهی

شرط اعتلای صنعت نمایشگاهی در سال 1400

افزایش کمی و کیفی فعالیت‌های معاونت فنی و مهندسی در سال 99

ضرورت پوست‌اندازی صنعت نمایشگاهی ایران در سال 1400

برگزاری بزرگترین نمایشگاه مجازی ایران

ایران‌شناسی و جذب سرمایه‌گذاران بین‌المللی هدف استراتژیک پاویون ایران در اکسپو 2020

اهداف و عملکرد شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران در سال 99

ساخت نمایشگاه جدید اصفهان مهمترین رخداد اقتصادی سال 99 بود

ضرر 14 میلیارد تومانی نمایشگاه بین‌المللی تبریز از کرونا

برگزاری یک نمایشگاه در ساختمان مجلس

دهمین اجلاس کمیسیون مشترک ایران و اتریش به صورت مجازی برگزار شد

تغییر در زمان برگزاری نمایشگاه اختصاصی ایران در اربیل

بزرگترین نقطه ضعف ایران در رویدادهای خارجی

جای خالی نقشه راهبردی صنعت نمایشگاهی

حضور دکتر زمانی درنشست صمیمی فعالان صنعت نمایشگاهی

برگزاری دومین نشست بانوان تعاونگر و کارآفرین از ایران و آفریقای جنوب

دومین وبینار آموزشی جایکا در اتاق تعاون ایران برگزار شد

محل کار را اجاره کنید

3300 نفر ساعت آموزش مجازی در قشم برگزار شد

نمایشگاه عکس کیوسک 99 در آخرین روزهای سال برگزار می‌شود

نمایشگاه مشاغل خانگی و دستی در بندرعباس آغاز به کار کرد

اولین نمایشگاه ایران و سوریه، خردادماه 1400 برگزار می‌شود

ریشه چالش‌های اقتصاد و صنعت نمایشگاهی کشور

نشست هم‌اندیشی فعالان صنعت نمایشگاهی ایران برگزار می‌شود

گره 14 ساله نمایشگاه کهگیلویه و بویراحمد باز شد

برگزاری اولین نمایشگاه هنرهای سنتی و دستی بانوان ناشنوا

تشکیل شوراهای راهبردی با هدف تسهیل سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد هشت‌گانه کشور

12 مزرعه استخراج ارز دیجیتال در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی فعال و یا در حال ساخت هستند

مهم‌ترین نمایشگاه گردشگری جهان بدون سوغاتی!

زمان برگزاری سومین نمایشگاه ملی فولاد اعلام شد

تأسیس مرکز تجاری ایران در سلیمانیه عراق

اکسپو دوبی، محلی برای تغییر نگاه ایران‌هراسی دنیا

تشریح سیره نبوی در سمینار زندگی اسلامی و جهان معاصر در پیشاور پاکستان

جزئیات طرح‌های برگزیده در رویداد نانواستارت‌آپ

تنها نمایشگاه بین‌المللی دارویی خاورمیانه در ایران

مراکش در نمایشگاه گردشگری در اراضی اشغالی شرکت می‌کند

برگزاری نمایشگاه دستاوردهای فناورانه کرونا در شیراز

نخبگان و برگزیدگان نخستین رویداد ملی شاهد تجلیل شدند

نمایشگاه «موج رنگ» در تهران افتتاح شد

5 مشکل مشابه برای استارت آپ‌ها

نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب
یسنا همایش
سیویلیکا
دورهای مجازی مرکز تجارت بین الملل
وزارت صنعت، معدن و تجارت
ufi
انجمن صنفی غرفه سازان
انجمن صنفی برگزارکنندگان
کاربرند؛ کلینیک کارآفرینی، خلاقیت و تجربه
انجمن تولیدکنندگان مستربچ و کامپاند ایران
اهدای عضو
بانک صادرات ایران
سایت نمایشگاهی ایران مال
بانک ایران زمین
سامانه ورود و خروج آنلاین دینگ
پست بانک
بانک پارسیان
شرکت نمایشگاهی تانا
بانک ملی
انتشارات بلخ مجری کتاب نمایشگاه
شرکت سامع پاد نوین

ایران مراسم نیوز؛ رسانه مرجع صنعت همایش و نمایشگاهی کشور

ایران مراسم نیوز؛ رسانه مرجع صنعت همایش و نمایشگاهی کشور