آخرین مطالب

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران توضیح داد:

تجارت بی‌مرز با استفاده از نمایشگاه‌ مجازی اخبار نمایشگاه - اخبار انجمن، اتاق ها و تشکل

تجارت بی‌مرز با استفاده از نمایشگاه‌ مجازی

  بزرگنمایی:

ایران مراسم نیوز: محمدرضا طلایی، عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی‌ تهران، با اشاره به برگزاری نخستین نمایشگاه مجازی ایران در اسفند ماه جاری، مزیت‌های آن را افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه‌های بازاریابی و نبود محدودیت‌های زمانی و مکانی برای تبلیغات دانست.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی‌ تهران، درباره نخستین نمایشگاه مجازی ایران که از 5‌ تا 20 اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد، عنوان کرد: این نمایشگاه ‌می‌تواند با حذف محدودیت‌های مکانی و زمانی و با کمترین هزینه، محصولات و خدمات ایرانی را در معرض نمایش بگذارد.

محمدرضا طلایی، با اشاره به تاثیر فناوری اطلاعات بر رفتارها و فرهنگ جوامع در دهه‌های گذشته اظهار کرد: امروز شاهد آن هستیم که از این ابزار در بخش‌های مختلف استفاده ‌می‌شود که نمود آن را ‌می‌توان در دولت الکترونیک، تجارت الکترونیک، بانکداری الکترونیک و مواردی از این دست دید.

وی افزود: در یک سال گذشته کرونا تغییر دیدگاهی و رفتاری دیگری را با سرعت بیشتر در دنیا ایجاد کرده است. کووید 19 موجب شد کشورها به منظور تاب‌آوری اقتصاد خود از فناوری اطلاعات بهره بیشتری بگیرند. کما اینکه در این مدت شاهد برگزاری وبینارها، جلسات آنلاین و دوره‌های آموزشی آنلاین در این راستا بوده‌ایم.

طلایی از نمایشگاه مجازی به عنوان یکی از ابزارهای فناورانه یاد کرد و گفت: این ابزار به عنوان یک ابزار تبلیغاتی ‌می‌تواند در اختیار تجار قرار بگیرد. به‌گونه‌ای که یک فعال اقتصادی در این تجربه نوین قادر خواهد بود از محل کار خود، توانمندی‌های شرکتش را‌ چه برای بازدیدکنندگان داخلی و چه برای بازدیدکنندگان خارجی معرفی کند.

رئیس کمیسیون ارتباطات و فناوری اطلاعات اتاق ایران افزود: از مزیت‌های پلتفرم‌های نمایشگاه مجازی ‌می‌توان به افزایش بهره‌وری، کاهش هزینه‌های بازاریابی و نبود محدودیت‌های زمانی و مکانی برای تبلیغات اشاره کرد. این در حالی است که در نمایشگاه فیزیکی با محدودیت‌های مکانی و زمانی مواجه هستیم. بنابراین نمایشگاه مجازی این امکان را ‌می‌دهد تا شرکت‌ها بتوانند با کمترین هزینه بدون ایجاد محدودیت به تبلیغات محصولات و خدمات خود بپردازند.

طلایی با اشاره به نخستین تجربه حضور شرکت‌های ایرانی در نمایشگاه مجازی ایران اظهار کرد: یکی از اهداف این نمایشگاه، فرهنگ‌سازی استفاده از ابزار فناوری در جامعه اقتصادی کشور است. امیدواریم محیطی فراهم شود که صاحبان صنایع بتوانند از این پلتفرم برای معرفی محصولات و خدماتشان به داخل و خارج از کشور استفاده کنند.

وی بیان کرد: اتاق بازرگانی تهران با تمام توان خود از این حرکت نوین حمایت کرده و امکاناتی را فراهم آورده که حتی بازدیدکنندگان خارجی نیز امکان حضور در این نمایشگاه را دارند. در شرایطی که کرونا، موجب محدودیت سفر شده است، نمایشگاه مجازی ایران بستری است که مرزهای فیزیکی را برداشته و تجارت بی‌مرز را رواج ‌می‌دهد.

 


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

lastnews

یسنا همایش؛ مجری و کارگزار برگزاری دومین رویداد ملی باور

مروری بر چالش ها و فرصت های پیش روی طرح ملی ترویج کارآفرینی برای دانشجویان

طرح ملی ترویج کارآفرینی کلید انتقال مهارت های کسب و کار است

یسنا همایش؛ مجری و کارگزار برگزاری چهاردهمین همایش ملی نخبگان شد

ثبت نام بنیاد ملی نخبگان آغاز شد

شروع ثبت نام سومین کنفرانس و نمایشگاه بین المللی صنعت نمایشگاهی

پنجمین نمایشگاه بین المللی مدیریت پسماند و بازیافت افتتاح شد

50 هنرمند ایرانی در نمایشگاه هنر جهانی دبی حضور دارند

ایثارگران و جانبازان سرافراز سرمایه واقعی شرکت هستند

اقدامات شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سال 1399

1400؛ سال شکوفایی صنعت نمایشگاهی

شرط اعتلای صنعت نمایشگاهی در سال 1400

افزایش کمی و کیفی فعالیت‌های معاونت فنی و مهندسی در سال 99

ضرورت پوست‌اندازی صنعت نمایشگاهی ایران در سال 1400

برگزاری بزرگترین نمایشگاه مجازی ایران

ایران‌شناسی و جذب سرمایه‌گذاران بین‌المللی هدف استراتژیک پاویون ایران در اکسپو 2020

اهداف و عملکرد شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران در سال 99

ساخت نمایشگاه جدید اصفهان مهمترین رخداد اقتصادی سال 99 بود

ضرر 14 میلیارد تومانی نمایشگاه بین‌المللی تبریز از کرونا

برگزاری یک نمایشگاه در ساختمان مجلس

دهمین اجلاس کمیسیون مشترک ایران و اتریش به صورت مجازی برگزار شد

تغییر در زمان برگزاری نمایشگاه اختصاصی ایران در اربیل

بزرگترین نقطه ضعف ایران در رویدادهای خارجی

جای خالی نقشه راهبردی صنعت نمایشگاهی

حضور دکتر زمانی درنشست صمیمی فعالان صنعت نمایشگاهی

برگزاری دومین نشست بانوان تعاونگر و کارآفرین از ایران و آفریقای جنوب

دومین وبینار آموزشی جایکا در اتاق تعاون ایران برگزار شد

محل کار را اجاره کنید

3300 نفر ساعت آموزش مجازی در قشم برگزار شد

نمایشگاه عکس کیوسک 99 در آخرین روزهای سال برگزار می‌شود

نمایشگاه مشاغل خانگی و دستی در بندرعباس آغاز به کار کرد

اولین نمایشگاه ایران و سوریه، خردادماه 1400 برگزار می‌شود

ریشه چالش‌های اقتصاد و صنعت نمایشگاهی کشور

نشست هم‌اندیشی فعالان صنعت نمایشگاهی ایران برگزار می‌شود

گره 14 ساله نمایشگاه کهگیلویه و بویراحمد باز شد

برگزاری اولین نمایشگاه هنرهای سنتی و دستی بانوان ناشنوا

تشکیل شوراهای راهبردی با هدف تسهیل سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد هشت‌گانه کشور

12 مزرعه استخراج ارز دیجیتال در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی فعال و یا در حال ساخت هستند

مهم‌ترین نمایشگاه گردشگری جهان بدون سوغاتی!

زمان برگزاری سومین نمایشگاه ملی فولاد اعلام شد

تأسیس مرکز تجاری ایران در سلیمانیه عراق

اکسپو دوبی، محلی برای تغییر نگاه ایران‌هراسی دنیا

تشریح سیره نبوی در سمینار زندگی اسلامی و جهان معاصر در پیشاور پاکستان

جزئیات طرح‌های برگزیده در رویداد نانواستارت‌آپ

تنها نمایشگاه بین‌المللی دارویی خاورمیانه در ایران

مراکش در نمایشگاه گردشگری در اراضی اشغالی شرکت می‌کند

برگزاری نمایشگاه دستاوردهای فناورانه کرونا در شیراز

نخبگان و برگزیدگان نخستین رویداد ملی شاهد تجلیل شدند

نمایشگاه «موج رنگ» در تهران افتتاح شد

5 مشکل مشابه برای استارت آپ‌ها

نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب
یسنا همایش
سیویلیکا
دورهای مجازی مرکز تجارت بین الملل
وزارت صنعت، معدن و تجارت
ufi
انجمن صنفی غرفه سازان
انجمن صنفی برگزارکنندگان
کاربرند؛ کلینیک کارآفرینی، خلاقیت و تجربه
انجمن تولیدکنندگان مستربچ و کامپاند ایران
اهدای عضو
بانک صادرات ایران
سایت نمایشگاهی ایران مال
بانک ایران زمین
سامانه ورود و خروج آنلاین دینگ
پست بانک
بانک پارسیان
شرکت نمایشگاهی تانا
بانک ملی
انتشارات بلخ مجری کتاب نمایشگاه
شرکت سامع پاد نوین

ایران مراسم نیوز؛ رسانه مرجع صنعت همایش و نمایشگاهی کشور

ایران مراسم نیوز؛ رسانه مرجع صنعت همایش و نمایشگاهی کشور