بزرگنمایی:
ایران مراسم نیوز: دبیر ستاد تنظیم بازار گفت: امسال بهخاطر کرونا نمایشگاه عرضه مستقیم کالا نداریم و فروش فوقالعاده در فروشگاههای منتخب انجام میشود.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز به نقل از روزنامه ایران، عباس قبادی همچنین از تدارک گسترده برای تنظیم بازار شب عید خبر داد و افزود: امسال، برای شب عید فروشهای فوقالعاده در سطح کشور داریم، فروشگاههای اصناف منتخب را برای فروش فوقالعاده انتخاب میکنیم و مانند سال گذشته، امسال نیز توان و قدرت بیشتری عرضه کالا انجام می شود.
وی تاکید کرد: امسال بهخاطر کرونا نمایشگاه عرضه مستقیم کالا نداریم، اما با میادین میوه و تره بار شهرداری در استانهایی که امکانات دارند هماهنگی کردیم که کالاهای ویژه مانند مرغ، تخم مرغ، برنج، شکر، گوشت، میوه و مرکبات را به آنها اختصاص میدهیم.
به گفته قبادی، فروشگاههای زنجیرهای فروش فوقالعاده همراه با تخفیف خواهند داشت، البته نه تخفیفی که الان انتقاداتی نسبت به آن هست، بلکه تخفیف جدی و مرتب و عرضه کالا در این فروشگاه ها بیشتر خواهد بود؛ چون امسال احتمالاً مسافرتها کمتر است، تدارک دیدیم مردم با کمترین مشکل بتوانند کالای خودشان را تأمین کنند؛ علاوه بر فروش فوقالعاده و تخفیف، نظارت ویژه بر توزیع و فروش داریم؛ سازمان تعزیرات، سازمان حمایت، مجموعه صمت در استانها بازرسی و نظارتهای ویژه را شروع میکنند تا مانند سال گذشته شرایط بازار مطلوب باشد.
وی همچنین با اشاره به مشکل تولید و عرضه برخی کالاها گفت: در حال حاضر فقط روغن و تخم مرغ مشکل عرضه و تولید دارند که این مشکلات بزودی رفع میشود. مشکل روغن ظرف 10 روز آینده حل می شود.مشکل روغن مربوط به حملونقل آن است، تانکرهایی که روغن خام حمل میکنند مشغول جابهجایی کالاهای دیگر هستند. نبود کامیون مشکل ما است البته با وزارت راه برای تأمین کامیون هماهنگ کردهایم. کمبود تولید تخم مرغ هم با توجه به افزایش جوجهریزی و تأمین نهاده تا 20 روز دیگر حل میشود.
- نمایشگاه , همایش و سمینار , کنفرانس و کنگره و سمپوزیوم , وبینار و رویدادهای آنلاین , رویدادهای استارتاپی و تجاری , جشنواره و مسابقات , کارگاه آموزشی , مجامع , گردهمایی و بزرگداشت , رویدادهای جهان , رویدادهای استان ها , سازمان توسعه تجارت ایران , شرکت نمایشگاههای بین المللی , ایران مراسم نیوز؛ رسانه مرجع صنعت همایش و نمایشگاهی , یسنا همایش؛ طراح و برگزارکننده همایش و نمایشگاه , کلینیک کاربرند؛کارآفرینی , خلاقیت , آموزش و برندینگ