جلسه نهایی هماهنگی برگزاری دو نمایشگاه لوازم خانگی و ایران ریتل شو انجام شد
اخبار شرکت نمایشگاههای بین المللی
بزرگنمایی:
ایران مراسم نیوز: جلسه هماهنگی مدیران واحدهای مختلف شرکت سهامی نمایشگاه ها جهت برگزاری بهتر نمایشگاه لوازم خانگی و ایران ریتل شو با تدابیر ویژه و تاکید بر رعایت و اجرای دقیق پروتکل های چهار گانه اعلامی ستاد ملی کرونا برگزار شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، روابط عمومی و امور بین الملل شرکت نمایشگاه ها ، در ابتدای این نشست جهانگیر حبیبی عضو هیأت مدیره و سرپرست مدیریت ، منابع و برنامه ریزی با تاکید بر لزوم استمرار برگزاری رویدادهای نمایشگاهی با تدابیر ویژه اظهارکرد : برگزاری نمایشگاه ها را با پیگیری های انجام گرفته با اجرای تمام پروتکل های بهداشتی و رعایت همه جوانب بعد از وقفه چند ماهه با نظارت کامل برگزار خواهیم کرد.
وی با تاکید بر لزوم اهتمام مدیران واحد های مختلف نسبت به انجام وظایف محوله با دقت بالا گفت : همه مدیران واحدها و بخش های مختلف شرکت به صورت آماده باش کامل در روز بازگشایی دو رویداد پیش رو در نمایشگاه حضور خواهند داشت.
حبیبی افزود : سیاست اصلی در برگزاری نمایشگاه ها براساس دستورالعمل اعلامی ممنوعیت برای بازدید کنندگان عام است و صرفا بازدید با داشتن کارت دعوت مکتوب انجام خواهد گرفت.
در ادامه این جلسه محمدجواد قنبری سرپرست معاونت امورنمایشگاهی درخصوص اهمیت این دو نمایشگاه و لزوم مدیریت جمعیت و جلوگیری از ازدحام و همچنین وظایف محوله به مدیران واحدها نکات لازم را یاد آوری کردند.
در این نشست هر یک از مدیران واحد های مختلف با تشریح مجدد وظایف بخش خود و همچنین نسبت به رعایت و اجرای دقیق موارد چهارگانه پروتکل های بهداشتی اعلامی از سوی ستاد ملی کرونا با دقت و حساسیت بالا آمادگی خود را اعلام کردند.
- ایران مراسم نیوز , نمایشگاه , جلسه , نهایی , برگزاری , نمایشگاه , لوازم , خانگی , ایران , ریتل , شو
- نمایشگاه , همایش و سمینار , کنفرانس و کنگره و سمپوزیوم , وبینار و رویدادهای آنلاین , رویدادهای استارتاپی و تجاری , جشنواره و مسابقات , کارگاه آموزشی , مجامع , گردهمایی و بزرگداشت , رویدادهای جهان , رویدادهای استان ها , سازمان توسعه تجارت ایران , شرکت نمایشگاههای بین المللی , ایران مراسم نیوز؛ رسانه مرجع صنعت همایش و نمایشگاهی , یسنا همایش؛ طراح و برگزارکننده همایش و نمایشگاه , کلینیک کاربرند؛کارآفرینی , خلاقیت , آموزش و برندینگ