بزرگنمایی:
ایران مراسم نیوز: مدیرکل بازاریابی و تبلیغات گردشگری گفت:با برگزاری «نشست هماندیشی شورای سیاستگذاری نمایشگاههای گردشگری خارجی» که با هدف تصمیمگیری پیرامون شرکت در نمایشگاههای مجازی نظیر ITB برلین و COTTM چین با حضور نمایندگان کلیه تشکلهای گردشگری کشور و شرکت مادر تخصصی گردشگری تشکیل شد و بر اساس استقبال و آمادگی بخش خصوصی کشور؛ زمینه لازم جهت حضور مجازی فعالین بخش خصوصی در نمایشگاههای خارجی پیش رو فراهم آمد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز،محمد قاسمی، اظهار داشت:با توجه به اینکه برگزاری نمایشگاههای مجازی در حوزه گردشگری امری نسبتاً جدید و تازه است، یکی از اقدامات توافق شده جهت دستیابی به اهداف مورد نظر، برگزاری وبینار «آشنایی با مبانی و نحوه حضور در نمایشگاههای مجازی» ویژه متقاضیان حضور در رویدادهای پیش رو و فعالین بخش خصوصی است که به صورت مشترک توسط جامعه تخصصی گردشگری الکترونیک و جامعه تورگردانان ایران برگزار خواهد شد. مقرر است در این وبینار نحوه حضور مؤثر و همچنین امکانات گوناگون و متنوعی که شرکتکنندگان این نوع خاص از نمایشگاهها میتوانند جهت معرفی محصولات و ظرفیتهای خود از آن بهره بگیرند به صورت مشروح و کاربردی تبیین و تشریح شود.
قاسمی با بیان اینکه استعلام از مجری نمایشگاه ITB برلین در خصوص امکان مشارکت غرفهداران جمهوری اسلامی ایران در یک فضای مجازی واحد در این رویداد، آنگونه که در نمایشگاههای فیزیکی پیشین در قالب پاویون ملی صورت میپذیرفت، نیز در دستور کار قرار گرفته است؛ یادآور شد: بر این اساس امکان حضور یکپارچه شرکتکنندگان ایرانی در نمایشگاه ITB برلین تحت نام، لوا و برند ملی گردشگری ایران محقق خواهد شد.
مدیرکل بازاریابی و تبلیغات گردشگری همچنین از همکاری مستمر وزارت گردشگری، جامعه تخصصی گردشگری الکترونیک و نیز جامعه تورگردانان ایران به منظور اجرای غرفه مجازی ایران و فراهم آوردن امکانات مورد نیاز جهت حضور مجازی فعالین بخش خصوصی در رویدادهای پیش رو خبر داد.
قاسمی در ادامه افزود: بنا بر مصوبات «شورای سیاستگذاری نمایشگاههای گردشگری خارجی» مقرر است تا از تجربه حضور مجازی در رویدادهای بینالمللی مورد اشاره، در برگزاری نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران که در صورت تأیید ستاد ملی کرونا در اسفند ماه سال جاری با همکاری و مشارکت انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و گردشگری ایران برگزار خواهد شد؛ استفاده شود و راهاندازی نسخه مجازی نمایشگاه به موازات برگزاری فیزیکی در دستور کار قرار گیرد.
وی گفت: حضور قوی و منسجم در نمایشگاههای مجازی بینالمللی میتواند یکی از اقدامات تضمینکننده رونق گردشگری بینالمللی کشور پس از فروکش کردن بیماری کرونا باشد؛ چرا که نه تنها به تداوم ارتباطات کاری و حرفهای بخش خصوصی گردشگری کشور با همتایان و شرکای تجاری خود کمک شایانی میکند بلکه باعث میشود تا نام ایران به عنوان یک مقصد گردشگری برای دوران پساکرونا در خاطره بازار جهانی باقی بماند.
- نمایشگاه , همایش و سمینار , کنفرانس و کنگره و سمپوزیوم , وبینار و رویدادهای آنلاین , رویدادهای استارتاپی و تجاری , جشنواره و مسابقات , کارگاه آموزشی , مجامع , گردهمایی و بزرگداشت , رویدادهای جهان , رویدادهای استان ها , سازمان توسعه تجارت ایران , شرکت نمایشگاههای بین المللی , ایران مراسم نیوز؛ رسانه مرجع صنعت همایش و نمایشگاهی , یسنا همایش؛ طراح و برگزارکننده همایش و نمایشگاه , کلینیک کاربرند؛کارآفرینی , خلاقیت , آموزش و برندینگ