فراخوان صندوق نوآوری برای ارائه مدل تشخیص نارساییهای گفتاری با استفاده از یادگیری عمیق
رویدادهای استارتاپی و تجاری
بزرگنمایی:
ایران مراسم نیوز: فراخوان حل نیاز تحقیقاتی در زمینه ارائه مدل تشخیص نارساییهای گفتاری با استفاده از یادگیری عمیق با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی و به سفارش یک شرکت دانش بنیان منتشر شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز،گروههای پژوهشی و فناور توانمند برای ارائه راهحل مذکور باید تا چهارم دی ماه سال جاری پروپوزال خود را از طریق سایت صندوق نوآوری ثبت کنند.
صندوق نوآوری و شکوفایی به منظور تقویت توان توسعه فناوری شرکتهای دانش بنیان با رویکرد نوآوری باز و همکاری فناورانه، خدمت جدیدی را طراحی کرده است که از این طریق نیازهای تحقیقاتی و فناورانه شرکتهای دانش بنیان و پس از آن گروههای پژوهشی و فناور توانمند برای اجرای طرحهای تحقیقاتی و توسعه فناوریهای مورد نیاز این شرکتها را شناسایی میکند.
در صورت توافق پروپوزال دهنده منتخب (مجری تحقیق) و شرکت دانش بنیان (متقاضی تحقیق) قرارداد سه جانبهای بین «صندوق نوآوری و شکوفایی»، «متقاضی» و «مجری» منعقد خواهد شد که صندوق نوآوری در قالب این قرارداد تا 70 درصد از هزینه اجرای تحقیقات را به شکل بلاعوض به متقاضی پرداخت خواهد کرد. این مبلغ به طور مرحلهای و متناسب با پیشرفت اجرای طرح در اختیار مجری قرار میگیرد.
بر اساس این گزارش، این پروژه درنظر دارد تا متخصصان حوزه گفتار درمانی و انفورماتیک پزشکی بستر مناسبی برای تشخیص نارساییهای گفتاری به کمک هوش مصنوعی و یادگیری عمیق ایجاد کنند تا تمام افراد جامعه امکان دسترسی به ابزاری قدرتمند برای تشخیص مشکلات گفتاری را داشته باشند.
علاقمندان میتوانند تا چهارم دی ماه پروپوزال خود را در قالب فایل WORD از طریق سامانه غزال به آدرس ghazal.inif.ir/grant ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز با شرکت بومرنگ به شماره 88398543 و 88398563 تماس بگیرند.
- نمایشگاه , همایش و سمینار , کنفرانس و کنگره و سمپوزیوم , وبینار و رویدادهای آنلاین , رویدادهای استارتاپی و تجاری , جشنواره و مسابقات , کارگاه آموزشی , مجامع , گردهمایی و بزرگداشت , رویدادهای جهان , رویدادهای استان ها , سازمان توسعه تجارت ایران , شرکت نمایشگاههای بین المللی , ایران مراسم نیوز؛ رسانه مرجع صنعت همایش و نمایشگاهی , یسنا همایش؛ طراح و برگزارکننده همایش و نمایشگاه , کلینیک کاربرند؛کارآفرینی , خلاقیت , آموزش و برندینگ