نمایشگاه گردشگری برلین مجازی برگزار می شود
اخبار رویدادهای جهان
بزرگنمایی:
ایران مراسم نیوز: نمایشگاه گردشگری آلمان (ITB) که دوره گذشته با شیوع ویروس کرونا برگزار نشد، در سال 2021 به شکل «مجازی» برگزار خواهد شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز،مرکز نمایشگاهی برلین اعلام کرد: با درنظر گرفتن شرایط موجود، نمایشگاه گردشگری و کنوانسیون برلین از 9 تا 12 مارس 2021 برابر با 19 تا 22 اسفندماه سال 1399 نسخه مجازی و دیجیتالی خود را برای نخستینبار برگزار میکند. این نمایشگاه و کنفرانس، B2B خواهد بود. اطلاعات بیشتر درباره غرفهدارها، بلیت بازدیدکنندگان تجاری و حامیان مالی در سطح جهانی از 16 نوامبر 2020 (26 آبانماه 99) در وبسایت نمایشگاه برلین قرار میگیرد.
مسؤولان نمایشگاه برلین که در اسفندماه سال گذشته با شیوع ویروس کرونا ناچار به تعطیلی این رویداد مهم شدند، اینک با به کار گرفتن تجربههای جدید گردشگری و بازاریابی دیجیتالی، قول دادهاند نسخه جدید این نمایشگاه همانند گذشته شماره یک باشد و تجارتی موفق و ارتباطاتی جدید را رقم بزند و کماکان الهامبخش و تعاملی باقی بماند.
این نمایشگاه پس از آنکه در دوره قبل با همهگیری ویروس کرونا لغو شد، چندی پیش یک رویداد مجازی را برای شیفتگان و اهالی سفر برگزار کرد. با پشت سر گذاشتن آن تجربه، مسؤولان نمایشگاه گردشگری آلمان اینک میگویند: نظرات شما در ماههای گذشته به ما نشان داده است که شبکهسازی، تبادل دانش و تجارت جدید بیش از هر زمان دیگری مناسب است.
نمایشگاه صنعت سفر از سال 1966 میلادی، هر سال مستمر در ماه مارس و در شهر برلین به صورت چهره به چهره برگزار میشد. ITB برلین به عنوان بورس گردشگری جهان شناخته میشود و از مهمترین رویدادهای بینالمللی گردشگری نیز به حساب میآید. در سال 2019 حدود 160 هزار نفر از این نمایشگاه بازدید کرده بودند. برآورد شده بود این نمایشگاه در سال 2020 حدود 7 بیلیون یورو درآمد کسب کند.
آلمان بازار گردشگری قدیمی ایران به حساب میآید در نتیجه حضور در نمایشگاه آن برای ایران اهمیت ویژهای دارد. ایران بیش از یک دهه تجربه حضور در این نمایشگاه را دارد.
نمایشگاه WTM لندن نیز قرار است این هفته به صورت مجازی برگزار شود. این نمایشگاه از 9 تا 11 نوامبر برابر با 19 تا 21 آبانماه به شکلی مجازی به تأثیر ویروس همهگیر کرونا بر صنعت سفر و جهانگردی میپردازد و نقشه راه بهبودی را بررسی میکند و به شناسایی روشها و نوآوریهایی که آینده صنعت گردشگری را میسازد، میپردازد.
- نمایشگاه , همایش و سمینار , کنفرانس و کنگره و سمپوزیوم , وبینار و رویدادهای آنلاین , رویدادهای استارتاپی و تجاری , جشنواره و مسابقات , کارگاه آموزشی , مجامع , گردهمایی و بزرگداشت , رویدادهای جهان , رویدادهای استان ها , سازمان توسعه تجارت ایران , شرکت نمایشگاههای بین المللی , ایران مراسم نیوز؛ رسانه مرجع صنعت همایش و نمایشگاهی , یسنا همایش؛ طراح و برگزارکننده همایش و نمایشگاه , کلینیک کاربرند؛کارآفرینی , خلاقیت , آموزش و برندینگ