کدام استارتآپها در دهمین رویداد جذب سرمایه در حوزه خودرو حضور داشتند؟
رویدادهای استارتاپی و تجاری
بزرگنمایی:
ایران مراسم نیوز: رویداد آنلاین «دوشنبههای استارتآپی» با هدف جذب سرمایه در حوزه خودرو با حضور 5 استارتآپ شامل «بازار خودرو»، «تاکسی بورد»، «چارچرخ»، «ماشینو» و «اینوباس» برگزار شد که طی آن این استارتآپها ویژگیهای محصول و مدل کسب و کار و نیازهای سرمایهگذاری خود را به سرمایهگذاران حاضر و وبیناری رویداد ارائه کردند.استارتآپ «بازار خودرو» اولین تیم متقاضی سرمایه در رویداد جذب سرمایه در حوزه خودرو بود که برای پلتفرم آنلاین خرید و فروش خودروهای کارکرده، محصول خود را معرفی کرد. سرمایه مورد تقاضای این استارتآپ 1.3 میلیارد تومان برای توسعه محصول، بازاریابی و نیروی انسانی است.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز،این استارتآپ در حال حاضر بیش از 100 هزار بار از طریق اپلیکیشن کافه بازار، 100 هزار بار از طریق اپلیکیشن Google Play، بیش از 50 هزار بار از طریق اپلیکیشن مایکت و بیش از 10 هزار نسخه iOS از طریق اپلیکیشن IAPPS نصب شده است. همچنین بیش از 35 هزار نفر دنبال کننده در اینستاگرام با 70 میلیون تومان درآمد دارد. ویژگی منحصربهفرد این محصول، صرفهجویی در زمان، خدمات کارشناسی آنلاین، شفافیت قیمتها و ارائه قیمتهای به روز و تولید محتوای تخصصی و با کیفیت است.
استارتآپ «تاکسی بورد» دومین تیم متقاضی سرمایه در رویداد جذب سرمایه در حوزه خودرو بود که در حوزه رسانه تبلیغاتی نوین و دیجیتالی برای ناوگان حمل و نقل عمومی به خصوص تاکسی، محصول خود را معرفی کرد. سرمایه مورد تقاضای این استارتآپ 2.7 میلیارد تومان در ازای 20 درصد سهام برای توسعه محصول، بازاریابی و نیروی انسانی است.
این استارتآپ در حال حاضر دارای ثبت مالکیت معنوی طرح در وزارت ارشاد، مجوز انحصاری از سازمان تاکسیرانی تهران و نصب سازه تبلیغاتی بر روی 100 تاکسی است. ویژگی منحصربهفرد این محصول، استفاده مفید از زمان برای مسافران، استفاده از ویدئو برای نمایش و تبلیغات تمام جنبههای یک کالا، امکان گزارشگیری آنلاین از میزان بازدیدها و امکان بخشبندی مشتریان برای تبلیغات است.
استارتآپ «چارچرخ» سومین تیم متقاضی سرمایه در رویداد جذب سرمایه در حوزه خودرو بود که برای سامانه هوشمند خدمات تعمیر و نگهداری خودرو، محصول خود را معرفی کرد. سرمایه مورد تقاضای این استارتآپ 3 میلیارد تومان در ازای 30 درصد سهام برای توسعه محصول، بازاریابی و نیروی انسانی است.
این استارتآپ در حال حاضر دارای بیش از 10 هزار نصب از طریق اپلیکیشن کافه بازار، Google Play و مایکت است که بیش از 4 هزار کاربر آن فعال هستند. این استارتآپ حائز رتبه هفتم الکامپ سال 98، رتبه سوم یازدهمین جشنواره سراسری کارآفرینی و توسعه کسب و کار شریف و محصول برگزیده هفتمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات در سال 98 شده است. ویژگی منحصربهفرد این محصول، معرفی مراکز خدماتی خودرو، ارائه انواع خدمات خودرو در محل، امداد اضطراری و حمل خودرو، یادآوری بازدیدها و مدیریت خودروها است.
استارتآپ «ماشینو» چهارمین تیم متقاضی سرمایه در رویداد جذب سرمایه در حوزه خودرو بود که برای پلتفرم آنلاین تامین لوازم یدکی خودرو ، محصول خود را معرفی کرد. سرمایه مورد تقاضای این استارتآپ 3 میلیارد تومان برای توسعه محصول، بازاریابی و نیروی انسانی است.
این استارتآپ در حال حاضر دارای دریافت درخواست همکاری از سوی ایران خودرو، اسنپ و کارت حکمت است. ویژگی منحصربهفرد این محصول، قیمت مناسب، کیفیت و اصالت کالا و امکان مرجوع کردن کالا است.
استارتآپ «اینوباس» پنجمین تیم متقاضی سرمایه در رویداد جذب سرمایه در حوزه خودرو بود که برای سامانه آنلاین رزرو اتوبوسهای شهری مسیرهای پرتردد، محصول خود را معرفی کرد. سرمایه مورد تقاضای این استارتآپ 4 میلیارد تومان برای توسعه محصول، بازاریابی و نیروی انسانی است.
این استارتآپ در حال حاضر دارای تست بازار در سه دانشگاه شهر یزد شامل دانشگاه حائری میبد، دانشگاه یزد و دانشگاه اردکان و دارنده 11 دستگاه اتوبوس است. این استارتآپ تاکنون 2700 بار نصب شده و 700 کاربر فعال دارد. ویژگی منحصربهفرد این محصول، صرفهجویی در زمان، شفافیت قیمتها و ارائه خدمات با کیفیت است.
- نمایشگاه , همایش و سمینار , کنفرانس و کنگره و سمپوزیوم , وبینار و رویدادهای آنلاین , رویدادهای استارتاپی و تجاری , جشنواره و مسابقات , کارگاه آموزشی , مجامع , گردهمایی و بزرگداشت , رویدادهای جهان , رویدادهای استان ها , سازمان توسعه تجارت ایران , شرکت نمایشگاههای بین المللی , ایران مراسم نیوز؛ رسانه مرجع صنعت همایش و نمایشگاهی , یسنا همایش؛ طراح و برگزارکننده همایش و نمایشگاه , کلینیک کاربرند؛کارآفرینی , خلاقیت , آموزش و برندینگ