انصراف چین از برگزاری مسابقه سنگنوردی انتخابی المپیک به دلیل شیوع مجدد کرونا
جشنواره و مسابقات
بزرگنمایی:
ایران مراسم نیوز: فدراسیون کوهنوردی چین از میزبانی رقابتهای سنگنوردی انتخابی المپیک در قاره آسیا انصراف داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، فدراسیون کوهنوردی چین CMA میزبان برگزاری
رقابتهای سنگنوردی در قاره آسیا، در نامه ای به اتحادیه سنگنوردی آسیا و
فدراسیونهای عضو از میزبانی مسابقه سنگنوردی انتخابی المپیک در این قاره
انصراف داد.
در این نامه که توسط فدراسیون کوهنوردی منتشر شده، آمده است:
همانطور که استحضار دارید، شیوع بیماری COVID -19 هنوز در بین بسیاری از
کشورها و مناطق جهان در حال گسترش است و فشار زیادی را بر دولتها و مردم
جهان وارد میکند. در برخی از مناطق جهان، مشخص شده است که همه گیری در حال
بازگشت است. با توجه به لزوم اهمیت توجه به سلامتی همه سنگنوردان و مربیان
تیمهای مختلف آسیایی و کادر برگزاری و همچنین شرایط سخت برای جلوگیری گسترش
این بیماری، اتحادیه کوهنوردی چین تصمیم سختی گرفت تا انصراف خود از
برگزاری این رقابتها را که طبق برنامه قبلی قرار بود در آذر ماه (دسامبر)
برگزار شود لغو کند.
ما از اتحادیه سنگنوردی آسیا و همه فدراسیونهای
عضو و دوستانی که از CMA برای برگزاری مسابقه انتخابی پشتیبانی می کنند و
از همه کسانی که تمایل به حضور در این رخداد را داشتند و به چین سفر نمی
کنند عذرخواهی میکنیم.
لازم به ذکر است، دیگر متقاضی میزبانی این رقابتها، اندونزی نیز با
توجه به شرایط سخت فعلی در اخذ روادید این کشور در دوره بیماری کرونا، و
لزوم اعمال قرنطینه دوهفته ای و تخلیه شهر محل برگزاری مسابقه، از میزبانی
انصراف داده بود.
بنابر اعلام فدراسیون کوهنوردی ایران ، باتوجه به اعلام پیشین یک سهمیه
خانم و یک سهمیه آقا از قاره آسیا از ردهبندی مسابقه قهرمانی جهان سال
2019 انتخاب خواهد شد.
- نمایشگاه , همایش و سمینار , کنفرانس و کنگره و سمپوزیوم , وبینار و رویدادهای آنلاین , رویدادهای استارتاپی و تجاری , جشنواره و مسابقات , کارگاه آموزشی , مجامع , گردهمایی و بزرگداشت , رویدادهای جهان , رویدادهای استان ها , سازمان توسعه تجارت ایران , شرکت نمایشگاههای بین المللی , ایران مراسم نیوز؛ رسانه مرجع صنعت همایش و نمایشگاهی , یسنا همایش؛ طراح و برگزارکننده همایش و نمایشگاه , کلینیک کاربرند؛کارآفرینی , خلاقیت , آموزش و برندینگ