برپایی نمایشگاههای داخلی و خارجی موثر در جذب گردشگر/ ظرفیت ویژه جنوب شرق کشور برای رونق گردشگری مجازی در روزهای کرونایی
اخبار نمایشگاه
بزرگنمایی:
ایران مراسم نیوز: میرحسینی گفت: حضور در نمایشگاه های داخلی و خارجی پیش از شیوع کرونا نقش عمده ای در جذب گردشگر به سیستان و بلوچستان داشت.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، مجتبی میرحسینی، معاون گردشگری
اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان در گفت و
گو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: سیستان و بلوچستان با حضور در نمایشگاه
های داخلی و خارجی اقدامات موثری را جهت جذب گردشگر انجام داده است.
وی ادامه داد: نمایشگاه های خارجی آی تی بی برلین آلمان، فیتور اسپانیا، ام
آی تی تی مسکو از جمله نمایشگاه هایی بود که توانست در جذب گردشگران خارجی
به استان پیش از شیوع کرونا نقش داشته باشد.
این مقام مسئول تصریح
کرد: نمایشگاه های گردشگری سلامت عمان، گردشگری امارات و پاکستان هم از
جمله نمایشگاه هایی بود که سیستان و بلوچستان با ظرفیت های مختلف خود شرکت
کرد و سهم بسزایی در معرفی هنر، صنایع دستی، آثار باستانی و جاذبه های بکر
طبیعی استان داشت.
میرحسینی اظهار کرد: امسال با شیوع کرونا و کاهش سفرها، برنامه ریزی ها در جهت گسترش گردشگری مجازی بود، بر این اساس در 6 ماهه اول حدود 550 هزار بازدید کننده از ظرفیتهای مختلف سیستان و بلوچستان به صورت مجازی بازدید کردند.
وی ادامه داد: سایت های گردشگری، اداره کل میراث فرهنگی و هم دیگر شبکه
های مجازی مانند اینستاگرام و ... بسترهایی است که جاذبه های گردشگری
سیستان و بلوچستان را به صورت مجازی معرفی می کند.
معاون گردشگری
اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان تصریح کرد:
هرچه بیشتر در زمینه معرفی آثار باستانی کار شود به همان اندازه می توانیم
در سیستان و بلوچستان سرمایه گذار جذب کنیم و نگاهها را به سیستان و
بلوچستان تغییر دهیم.
- نمایشگاه , همایش و سمینار , کنفرانس و کنگره و سمپوزیوم , وبینار و رویدادهای آنلاین , رویدادهای استارتاپی و تجاری , جشنواره و مسابقات , کارگاه آموزشی , مجامع , گردهمایی و بزرگداشت , رویدادهای جهان , رویدادهای استان ها , سازمان توسعه تجارت ایران , شرکت نمایشگاههای بین المللی , ایران مراسم نیوز؛ رسانه مرجع صنعت همایش و نمایشگاهی , یسنا همایش؛ طراح و برگزارکننده همایش و نمایشگاه , کلینیک کاربرند؛کارآفرینی , خلاقیت , آموزش و برندینگ