بزرگنمایی:
ایران مراسم نیوز: چهارمین نشست برنامه ریزی برگزاری نمایشگاه های تخصصی دام، طیور، شیلات آبزیان، سم، کود و بذر، ادوات باغبانی و گلخانه ها ( GOLPOLEX ) با حضور معاونین، مدیران و کارشناسان سازمان جهاد کشاورزی در محل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان گلستان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز،روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان گلستان، مهندس مهرداد یزدی با اشاره به جزئیات اقدامات انجام شده پیرامون این رویدادها در استان گلستان اظهار داشت: توانستیم در سال گذشته برند رویداد دام وطیور گلستان را با عنوان GOLPLOEX پیاده سازی کنیم و از دوره گذشته تاکنون نسبت به تقویت اطلاع رسانی و زمانبندی برگزاری نمایشگاه با درنظر گرفتن همپوشانی نمایشگاه های مشابه کشوری فعالیت منحصر به فردی را در منطقه شمال کشور آغاز کنیم.
وی با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه کشاورزی گلستان که هفته گذشته برگزار شد تجربه بسیار خوبی از یک رویداد تخصصی را از خود به جای گذاشت افزود: توانستیم تمامی پروتکل ها، دستورالعمل ها و توصیه ها و همچنین اقدامات لازم را در رعایت فاصله گذاری اجتماعی و معیارهای اعلام شده وزارت بهداشت و درمان را در برگزاری نمایشگاه های تخصصی پیاده سازی کرده و به تصویر بکشیم.
یزدی با اشاره به اینکه استان گلستان در حال توسعه و جهش نمایشگاهی قرارگرفته است ادامه داد: برگزاری نمایشگاه های تخصصی و شاخص با دریافت نظرات مشارکت کنندگان و بازدید کنندگان قطعا می تواند تبدیل ملاک عمل خوبی برای تصمیم گیری های مدیریت استانی و ملی باشد که شرکت نمایشگاه های بین المللی استان گلستان توانسته است به آن دست یابد.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان گلستان در خصوص برنامه ریزی و اطلاع رسانی چگونگی برگزاری و بازدید از این رویداد افزود: طبق برنامه ریزی های انجام شده و تجربه قبلی، کارت های دعوت روزانه ویژه متخصصین، کشاورزان، غرفه داران، دامداران، اتحادیه و تشکل های تخصصی مرتبط با گروه های کالایی این نمایشگاه تهیه شده است که باهمکاری سازمان جهاد کشاورزی و مدیران شهرستان ها و تمامی دستگاه های اجرایی مرتبط اقدام به اطلاع رسانی ویژه بازدیدکنندگان متخصص خواهد شد.
وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر اولویت اول صنعت نمایشگاهی ایران حفظ سلامتی مشارکت کنندگان، بازدیدکنندگان و مخاطبان متخصصین حضور یافته در نمایشگاه ها است افزود: برای نخستین بار در تاریخ صنعت نمایشگاهی ایران، تمامی رویدادهای درحال برگزاری کشور وضعیت و جایگاه تخصصی به خود گرفته اند که این مساله حائز اهمیت بوده و همچنین در این راستا مخاطبان نیز با دعوت نامه های اختصاصی و با رعایت شرایط ویژه و دستورالعمل های مصوب ملی و استانی در نمایشگاه ها حضور می یابند و تمامی مراکز نمایشگاهی ایران نیز توانسته است دراین باره اقدامات و فعالیت های گسترده و فراگیری را در دستور کار قراردهند.
در ادامه این نشست ضمن بررسی گروه های کالایی، معرفی استانها و تولید کنندگان حضور یافته در نمایشگاه و اعلام مقایسه وضعیت فعلی این رویداد در مقایسه با سال گذشته و همچنین سایر نمایشگاهی مشابه در کشور، معاونان و مدیران سازمان جهاد کشاورزی نیز با اشاره به اهمیت و اثرگذاری برگزاری این رویدادها در سطح استان، با توجه به ویژگی ها و تولیدات خاص گلستان در حوزه های دام، طیور، خوراک دام، شیلات، بذر و نهاده ها، گلخانه ها و ادوات باغبانی نسبت به توجه بیشتر شرکت های تولید کننده مرتبط در استان گلستان و تقویت حضور سرمایه گذاران جهت بهره مندی از فرصت های سرمایه گذاری ارایه شده در صنایع مرتبط با گروه های کالایی این نمایشگاه تاکید کردند.
گفتنی است در پایان این نشست مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان گلستان به رسم یاد بود از تلاش ها و حمایت های مدیران سازمان جهاد کشاورزی گلستان در برگزاری نمایشگاه کشاورزی که هفته گذشته برگزار شد با اهدای لوح سپاس تقدیر کرد.
به گزارش شرکت نمایشگاه های بین المللی استان گلستان هجدهمین نمایشگاه تخصصی دام، طیور، شیلات آبزیان، هفتمین نمایشگاه سم، کود و بذر و نهاده های کشاورزی و سومین نمایشگاه تخصصی ادوات باغبانی، گلخانه ها و صنایع وابسته گلستان ( GOLPOLEX ) با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی از 29 مهرماه لغایت 2 آبان ماه 1399 در محل دائمی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان گلستان با حضور بازدیدکنندگان متخصص برگزار می شود.
- نمایشگاه , همایش و سمینار , کنفرانس و کنگره و سمپوزیوم , وبینار و رویدادهای آنلاین , رویدادهای استارتاپی و تجاری , جشنواره و مسابقات , کارگاه آموزشی , مجامع , گردهمایی و بزرگداشت , رویدادهای جهان , رویدادهای استان ها , سازمان توسعه تجارت ایران , شرکت نمایشگاههای بین المللی , ایران مراسم نیوز؛ رسانه مرجع صنعت همایش و نمایشگاهی , یسنا همایش؛ طراح و برگزارکننده همایش و نمایشگاه , کلینیک کاربرند؛کارآفرینی , خلاقیت , آموزش و برندینگ