آخرین مطالب

کدام استارت‌آپ‌ها در هفتمین رویداد جذب سرمایه در حوزه ورزش حضور داشتند؟ رویدادهای استارتاپی و تجاری

کدام استارت‌آپ‌ها در هفتمین رویداد جذب سرمایه در حوزه ورزش حضور داشتند؟

  بزرگنمایی:

ایران مراسم نیوز: رویداد آنلاین «دوشنبه‌های استارت‌آپی» با هدف جذب سرمایه در حوزه ورزش با حضور هفت استارتاپ «سینرمی»، «کفپوش تعاملی ورزش»، «توپ شوت کن»، «با مربی»، «آسانرو»، «برنا تلنت» و «هیدرو واک» برگزار شد که طی آن این استارت‌آپ‌ها ویژگی‌های محصول و مدل کسب و کار و نیاز‌های سرمایه‌گذاری خود را به سرمایه‌گذاران حاضر و وبیناری رویداد ارائه کردند.استارت‌آپ «سینرمی» اولین تیم متقاضی سرمایه در رویداد جذب سرمایه در حوزه ورزش بود که محصول خود را با عنوان دستگاه قابل حمل شبیه‌ساز تمرین در ارتفاع معرفی کرد. سرمایه مورد تقاضای این استارت‌آپ 1.5 میلیارد تومان در ازای 25 درصد از سهام برای توسعه محصول، بازاریابی و نیروی انسانی است.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز،این استارت‌آپ در حال حاضر 18 میلیون تومان فروش دارد. ویژگی منحصربه‌فرد این محصول افزایش توان بدنی ورزشکاران و ایجاد توانمندی برای ثبت رکورد‌های بین‌المللی است.
استارت‌آپ «کفپوش تعاملی ورزش» دومین تیم متقاضی سرمایه در رویداد جذب سرمایه در حوزه ورزش بود که برای تولید کفپوش هوشمند و تعاملی باشگاه‌های ورزشی، محصول خود را معرفی کرد. سرمایه مورد تقاضای این استارت‌آپ 7.5 میلیارد تومان در ازای 10 درصد از سهام برای توسعه محصول، بازاریابی و نیروی انسانی است.
 این استارت‌آپ در حال حاضر مستقر در مرکز ملی نوآوری فناوری‌های ورزشی به عنوان واحد فناور است و در نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری شرکت و رتبه 8 نمایشگاه TRL را کسب کرده است و از پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی نیز تائیدیه علمی دارد. ویژگی منحصربه‌فرد این محصول نصب رایگان و خدمات پس از فروش، افزایش سطح عملکردی باشگاه ورزشی، جذب مشتری بیشتر، ارائه خدمات توانبخشی و توان‌یابی است.
استارت‌آپ «توپ شوت کن» سومین تیم متقاضی سرمایه در رویداد جذب سرمایه در حوزه ورزش بود که برای دستگاه توپ شوت کن فوتبال در ایران، محصول خود را معرفی کرد. سرمایه مورد تقاضای این استارت‌آپ یک میلیارد تومان در ازای 20 درصد از سهام برای توسعه محصول، بازاریابی و نیروی انسانی است.
این استارت‌آپ در حال حاضر دارای گواهی ثبت اختراع دستگاه توپ شوت کن فوتبال و تنیس روی میز است. ویژگی منحصربه‌فرد این محصول مناسب بودن قیمت دستگاه نسبت به نمونه خارجی آن، کاربری آسان و راحت، گارانتی یک ساله و ارائه خدمات مادام‌العمر، سبک و قابل انتقال به نقاط مختلف زمین است.
استارت‌آپ «با مربی» چهارمین تیم متقاضی سرمایه در رویداد جذب سرمایه در حوزه ورزش بود که برای سامانه آنلاین برای جستجوی مربیان رسمی و فعال ورزشی کشور در تمامی شاخه‌های ورزشی و در تمامی نقاط کشور، محصول خود را معرفی کرد. سرمایه مورد تقاضای این استارت‌آپ 2 میلیارد تومان برای توسعه محصول، بازاریابی و نیروی انسانی است.
این استارت‌آپ توانسته است 792 مربی، 40 باشگاه ورزشی و حدود هزار کاربر جذب کند و رتبه 7 نمایشگاه TRL سال 98 را به خود اختصاص دهد. این استارت آپ هم‌اکنون عضو پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی است. ویژگی منحصربه‌فرد این محصول دسترسی سریع و آسان، صرفه‌‎جویی در هزینه‌ها، ایجاد قدرت انتخاب برای ورزشکاران و مربیان و تولید محتوای تخصصی است.
استارت‌آپ «آسانرو» پنجمین تیم متقاضی سرمایه در رویداد جذب سرمایه در حوزه ورزش بود که برای دستگاه کمک به معلولین ضایعه نخایی، محصول خود را معرفی کرد. سرمایه مورد تقاضای این استارت‌آپ 2 میلیارد تومان برای توسعه محصول، بازاریابی و نیروی انسانی است.
این استارت‌آپ در حال حاضر دارای گواهی ثبت اختراع، تاییدیه بهزیستی استان اصفهان و تاییدیه مرکز کارآفرینی آرمان بوده و حائز رتبه در جشنواره اختراعات کوهرنگ است. فروش این استارت‌آپ 220 میلیون تومان است. ویژگی منحصربه‌فرد این محصول استفاده از مفصل در قسمت مچ پا و لگن، حرکت آسان‌تر دستگاه و نیاز به نیروی کمتر برای حرکت است.
استارت‌آپ «برنا تلنت» ششمین تیم متقاضی سرمایه در رویداد جذب سرمایه در حوزه ورزش بود که برای استعدادیابی ورزشی و پایش تندرستی محصول خود را معرفی کرد. سرمایه مورد تقاضای این استارت‌آپ یک میلیارد تومان در ازای 20 درصد سهام برای توسعه محصول، بازاریابی و نیروی انسانی است.
این استارت‌آپ 500 کودک و نوجوان را طی سه سال گذشته استعدادیابی کرده که همگی در آزمون‌های ورزشی استانی مدال کسب کرده‌اند. این استارت آپ بیش از 50 رشته ورزشی را پوشش می‌دهد، اما به هر کودک و نوجوان سه رشته معرفی می‌شود. ویژگی منحصربه‌فرد این محصول جذابیت و بکر بودن بازار استعدادیابی ورزشی، بکارگیری متخصصان مرتبط، تیم‌‎سازی حرفه‌ای، آزمون و خطای انجام شده و بازارسازی عنوان شده است.
استارت‌آپ «هیدرو واک» هفتمین تیم متقاضی سرمایه در رویداد جذب سرمایه در حوزه ورزش بود که برای دستگاه پیاده‌روی بر سطح آب، محصول خود را معرفی کرد. سرمایه مورد تقاضای این استارت‌آپ 2.3 میلیارد تومان برای توسعه محصول، بازاریابی و نیروی انسانی است.
این استارت‌آپ در حال حاضر فروش 420 میلیون تومانی دارد و دارای گواهی ثبت اختراع و تاییدیه‌های مربوبطه است. ویژگی منحصربه‌فرد این محصول ایجاد هیجان راه رفتن بر روی سطح آب، عدم وجود محدودیت سنی و پزشکی برای استفاده کننده، عملکرد دو منظوره هم در خشکی و هم روی سطح آب، قابلیت ماهیگیری در تالاب‌ها و دریاچه‌های کم عمق و استفاده از جلیقه‌های نجات در مواقع ضروری است.




نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

lastnews

یسنا همایش؛ مجری و کارگزار برگزاری دومین رویداد ملی باور

مروری بر چالش ها و فرصت های پیش روی طرح ملی ترویج کارآفرینی برای دانشجویان

طرح ملی ترویج کارآفرینی کلید انتقال مهارت های کسب و کار است

یسنا همایش؛ مجری و کارگزار برگزاری چهاردهمین همایش ملی نخبگان شد

ثبت نام بنیاد ملی نخبگان آغاز شد

شروع ثبت نام سومین کنفرانس و نمایشگاه بین المللی صنعت نمایشگاهی

پنجمین نمایشگاه بین المللی مدیریت پسماند و بازیافت افتتاح شد

50 هنرمند ایرانی در نمایشگاه هنر جهانی دبی حضور دارند

ایثارگران و جانبازان سرافراز سرمایه واقعی شرکت هستند

اقدامات شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سال 1399

1400؛ سال شکوفایی صنعت نمایشگاهی

شرط اعتلای صنعت نمایشگاهی در سال 1400

افزایش کمی و کیفی فعالیت‌های معاونت فنی و مهندسی در سال 99

ضرورت پوست‌اندازی صنعت نمایشگاهی ایران در سال 1400

برگزاری بزرگترین نمایشگاه مجازی ایران

ایران‌شناسی و جذب سرمایه‌گذاران بین‌المللی هدف استراتژیک پاویون ایران در اکسپو 2020

اهداف و عملکرد شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران در سال 99

ساخت نمایشگاه جدید اصفهان مهمترین رخداد اقتصادی سال 99 بود

ضرر 14 میلیارد تومانی نمایشگاه بین‌المللی تبریز از کرونا

برگزاری یک نمایشگاه در ساختمان مجلس

دهمین اجلاس کمیسیون مشترک ایران و اتریش به صورت مجازی برگزار شد

تغییر در زمان برگزاری نمایشگاه اختصاصی ایران در اربیل

بزرگترین نقطه ضعف ایران در رویدادهای خارجی

جای خالی نقشه راهبردی صنعت نمایشگاهی

حضور دکتر زمانی درنشست صمیمی فعالان صنعت نمایشگاهی

برگزاری دومین نشست بانوان تعاونگر و کارآفرین از ایران و آفریقای جنوب

دومین وبینار آموزشی جایکا در اتاق تعاون ایران برگزار شد

محل کار را اجاره کنید

3300 نفر ساعت آموزش مجازی در قشم برگزار شد

نمایشگاه عکس کیوسک 99 در آخرین روزهای سال برگزار می‌شود

نمایشگاه مشاغل خانگی و دستی در بندرعباس آغاز به کار کرد

اولین نمایشگاه ایران و سوریه، خردادماه 1400 برگزار می‌شود

ریشه چالش‌های اقتصاد و صنعت نمایشگاهی کشور

نشست هم‌اندیشی فعالان صنعت نمایشگاهی ایران برگزار می‌شود

گره 14 ساله نمایشگاه کهگیلویه و بویراحمد باز شد

برگزاری اولین نمایشگاه هنرهای سنتی و دستی بانوان ناشنوا

تشکیل شوراهای راهبردی با هدف تسهیل سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد هشت‌گانه کشور

12 مزرعه استخراج ارز دیجیتال در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی فعال و یا در حال ساخت هستند

مهم‌ترین نمایشگاه گردشگری جهان بدون سوغاتی!

زمان برگزاری سومین نمایشگاه ملی فولاد اعلام شد

تأسیس مرکز تجاری ایران در سلیمانیه عراق

اکسپو دوبی، محلی برای تغییر نگاه ایران‌هراسی دنیا

تشریح سیره نبوی در سمینار زندگی اسلامی و جهان معاصر در پیشاور پاکستان

جزئیات طرح‌های برگزیده در رویداد نانواستارت‌آپ

تنها نمایشگاه بین‌المللی دارویی خاورمیانه در ایران

مراکش در نمایشگاه گردشگری در اراضی اشغالی شرکت می‌کند

برگزاری نمایشگاه دستاوردهای فناورانه کرونا در شیراز

نخبگان و برگزیدگان نخستین رویداد ملی شاهد تجلیل شدند

نمایشگاه «موج رنگ» در تهران افتتاح شد

5 مشکل مشابه برای استارت آپ‌ها

نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب
یسنا همایش
سیویلیکا
دورهای مجازی مرکز تجارت بین الملل
وزارت صنعت، معدن و تجارت
ufi
انجمن صنفی غرفه سازان
انجمن صنفی برگزارکنندگان
کاربرند؛ کلینیک کارآفرینی، خلاقیت و تجربه
انجمن تولیدکنندگان مستربچ و کامپاند ایران
اهدای عضو
بانک صادرات ایران
سایت نمایشگاهی ایران مال
بانک ایران زمین
سامانه ورود و خروج آنلاین دینگ
پست بانک
بانک پارسیان
شرکت نمایشگاهی تانا
بانک ملی
انتشارات بلخ مجری کتاب نمایشگاه
شرکت سامع پاد نوین

ایران مراسم نیوز؛ رسانه مرجع صنعت همایش و نمایشگاهی کشور

ایران مراسم نیوز؛ رسانه مرجع صنعت همایش و نمایشگاهی کشور