بزرگنمایی:
ایران مراسم نیوز: در این نمایشگاه که با همکاری وزارت بازرگانی چین و شهرداری پکن دایر شده است سازمان های بین المللی، سفارتخانه های مستقر در چین، انجمن های بازرگانی خارجی و شرکت هایی از 148 کشور و منطقه شرکت دارند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز،در این نمایشگاه در مجموع 18 هزار شرکت از سراسر جهان به دو صورت آنلاین و آفلاین حضور دارند و بیش از 10 هزار نفر هم به صورت حضوری در نمایشگاه شرکت کرده اند.
نمایشگاه تجارت خدمات 2020 با موضوع «خدمات جهانی، مزایای متقابل و اشتراکی» با ترکیبی از روش های آنلاین و آفلاین برگزار می شود.
برگزار کنندگان یک سکوی دیجیتالی برای بخش آفلاین نمایشگاه ساخته اند که غرفه داران می توانند محصولات خود را در ان به نمایش بگذارند، جلسات مجازی برگزار کنند و معاملات با مشتریان خود را به صورت آنلاین امضا کنند.
نمایشگاه امسال که هفتمین دور از این نمایشگاه است در 7 بخش رویدادهای مهم، نشست های سران، همایش های صنعتی و انجمن های تخصصی، رویدادهای جانبی، نمایشگاه ها و دستاوردها برگزار شده است.
در نمایشگاه تجارت خدمات سال گذشته افزون بر 440 میلیارد دلار بین شرکت های حاضر در نمایشگاه قرارداد خرید و فروش و همکاری امضا شد.
چین برای سال جاری میلادی علاوه بر این نمایشگاه، دو نمایشگاه بزرگ دیگر صادرات و واردات شانگهای و نمایشگاه صادرات واردات کانتون را برگزار خواهد کرد.
نمایشگاه تجارت خدمات امسال در شرایطی برگزار می شود که به دلیل شیوع ویروس کرونا تجارت در بخش های خدماتی مانند گردشگری، حمل و نقل و آموزش به شدت مختل شده است از طرف دیگر، این شرایط، سرعت رشد خدمات آنلاین را افزایش داده است زیرا از حضور فیزیکی مشاغل به دلیل ترس از شیوع کرونا کاسته شده است.
این نمایشگاه که اولین رویداد مهم تجاری چین بعد از شیوع ویروس کرونا از ابتدای سال جاری میلادی است تا 9 سپتامبر (19 شهریور) دایر است.
- نمایشگاه , همایش و سمینار , کنفرانس و کنگره و سمپوزیوم , وبینار و رویدادهای آنلاین , رویدادهای استارتاپی و تجاری , جشنواره و مسابقات , کارگاه آموزشی , مجامع , گردهمایی و بزرگداشت , رویدادهای جهان , رویدادهای استان ها , سازمان توسعه تجارت ایران , شرکت نمایشگاههای بین المللی , ایران مراسم نیوز؛ رسانه مرجع صنعت همایش و نمایشگاهی , یسنا همایش؛ طراح و برگزارکننده همایش و نمایشگاه , کلینیک کاربرند؛کارآفرینی , خلاقیت , آموزش و برندینگ