بزرگنمایی:
ایران مراسم نیوز: مدیر امور نمایشگاهی نمایشگاه بینالمللی کرمانشاه از آغاز ضدعفونی و گندزدایی نمایشگاه از فردا (چهارم شهریور) خبر داد و گفت: اولین نمایشگاه تخصصی را 17 شهریور برگزار خواهیم کرد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز،بنفشه امامینیا با اشاره به محدودیتی که طی چند ماه اخیر به دلیل شیوع بیماری کرونا برای برپایی نمایشگاه در کرمانشاه وجود داشت، افزود: در نهایت در جلسه ستاد کرونای استان هفته جاری، برپایی نمایشگاه بلامانع اعلام شد.
وی ادامه داد: در همین راستا با همکاری دانشگاه علوم پزشکی کار شست و شو، ضدعفونی و گندزدایی نمایشگاه از فردا (چهارم شهریور) آغاز خواهد شد.
مدیر امور نمایشگاهی نمایشگاه بینالمللی کرمانشاه اولین نمایشگاهی که قرار است برپا شود را نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون داخلی منازل اعلام کرد که 17 شهریورماه فعالیت خود را آغاز میکند.
امامینیا تاکید کرد: این نمایشگاه با رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی برگزار میشود و به این جهت نمایشگاه مبلمان را انتخاب کردیم که متراژ مورد نیاز برای غرفهها زیاد است و در هر سالن تعداد کمی از شرکتها غرفه دایر میکنند که این امر باعث کاهش ازدحام خواهد شد.
وی با بیان اینکه برنامههایی برای رعایت موازین بهداشتی حین برپایی نمایشگاه در نظر گرفته شده، یادآور شد: قرار است نیروهای نمایشگاه وضعیت ازدحام راهروها را کنترل کنند، بگونهای که اگر زمانی راهروها شلوغ شد مردم را به حضور در فضای سبز بیرون نمایشگاه دعوت کنند تا بعد از خلوت شدن مجدد دوباره وارد نمایشگاه شوند. ضمن اینکه نمایشگاه بینالمللی کرمانشاه فضای مناسب و بزرگی را نسبت به بسیاری از نمایشگاههای دیگر کشور در اختیار دارد که مانع تراکم جمعیت خواهد شد.
امامینیا همچنین برپایی هرگونه نمایشگاه مرتبط با مواد غذایی و خوراکی و همچنین نمایشگاه غیرتخصصی پرمخاطب را تا اطلاع ثانوی ممنوع دانست.
- نمایشگاه , همایش و سمینار , کنفرانس و کنگره و سمپوزیوم , وبینار و رویدادهای آنلاین , رویدادهای استارتاپی و تجاری , جشنواره و مسابقات , کارگاه آموزشی , مجامع , گردهمایی و بزرگداشت , رویدادهای جهان , رویدادهای استان ها , سازمان توسعه تجارت ایران , شرکت نمایشگاههای بین المللی , ایران مراسم نیوز؛ رسانه مرجع صنعت همایش و نمایشگاهی , یسنا همایش؛ طراح و برگزارکننده همایش و نمایشگاه , کلینیک کاربرند؛کارآفرینی , خلاقیت , آموزش و برندینگ