آخرین مطالب

شرکت غرفه سازی اسپیس سازان برند غرفه سازی نمایشگاه ها انجمن صنفی کارفرمایی غرفه سازان تهران

شرکت غرفه سازی اسپیس سازان برند غرفه سازی نمایشگاه ها

  بزرگنمایی:

ایران مراسم نیوز: غرفه سازی یکی از فعالیت هایی است که برای نمایشگاه ها از آن ها استفاده می شود. در این محتوا متریال سازنده آن را نام بردیم. به اهمیت آن اشاره کردیم. اثر خلاقیت در هنگام طراحی غرفه بر موفقیت را گفتیم. همچنین مواردی که در هنگام غرفه سازی باید به آن توجه داشت را بیان کردیم.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز،طراحی غرفه نمایشگاهی هرچه بهتر باشد، آن نمایشگاه موفق تر عمل می کند. اگر بخواهیم یک تعریف از غرفه ارائه دهیم باید چنین بگوییم، غرفه مکانی است که شما برای چند روز در آن مستقر می شوید تا محصولات یا خدمات خود را در معرض نمایش بگذارید. در گذشته هنگام برپایی غرفه ها از وسایل محدودی استفاده می کردند اما امروزه ابزارهای زیادی مثل سازه های مدولار هشت پر و اسپیس فریم ها ظهور کرده اند تا این فعالیت را گسترش دهند. تمامی این ابزارها در راستای زیباتر شدن غرفه های نمایشگاهی عمل می کنند.
اهمیت غرفه سازی در جذب مشتری
چگونگی غرفه سازی به جذب مشتری کمک می کند. اینکه چطور این جذب اتفاق می افتد، مطلبی است که در ادامه خواهیم گفت. یکی از نکته های مهم این است که افراد وقتی به نمایشگاه پا می گذارند در واقع بخشی از بازار هدف شما به حساب می آیند، پس باید در ساخت غرفه نمایشگاه نهایت دقت به خرج داده شود تا مشتری هدف هرچه بیشتر به شما جذب شود. زمانی که افراد به محل نمایشگاه وارد می شوند هرچه غرفه ی شما در میان سایر غرفه ها طراحی بهتری داشته باشد، مشتری به سمت غرفه شما می آید و این یعنی موفقیتی که انتظار آن را داشتید. یکی از مهمترین دلایلی که در نمایشگاه حضور می یابید این است که نسبت به رقیبان خود موقعیت بهتری پیدا کنید، با توجه به آنچه گفته شد طراحی زیبای غرفه یکی از راه ها برای رسیدن به این موفقیت است.

غرفه سازینکات مهم در هنگام غرفه سازی چیست
زمانی که یک غرفه سازی به شکل حرفه ای صورت بگیرد، جذب مشتری هدف در نمایشگاه بهتر انجام می شود. کسی که به طور حرفه ای این کار را بلد باشد، می داند که چه کارهایی باعث می شود غرفه به بهترین شکل درآید. به عبارتی او ویژگی غرفه نمایشگاهی را می داند، اینکه باید بین طرحی که برای غرفه ریخته می شود و فعالیت شرکت مربوطه هماهنگی وجود داشته باشد. همچنین وضعیت مکانی غرفه را بررسی می کند و متناسب با آن بهترین طراحی غرفه را انجام می دهد. فضاهایی که باید در غرفه وجود داشته باشد را به خوبی می داند و حواسش هست بخشی از غرفه را به تعدادی از افراد که برای مذاکره وارد غرفه می شوند، اختصاص دهد. با توجه به همه ی این ها مطلب به اینجا می رسد که غرفه سازی فقط به یک سازه هندسی بودن ختم نمی گردد. در واقع شما از طریق آن به یک نوع بازاریابی در نمایشگاه می پردازید که در نتیجه جذب مشتری و سود بیشتر را به همراه دارد. پس طراحی درست و حساب شده ی غرفه به معرفی شرکت شما ختم می گردد و همین نشان می دهد که اهمیت آن چقدر بالا می باشد.خلاقیت در غرفه سازی
حال که فهمیدیم غرفه سازی چه اهمیت بالایی در موفقیت شما دارد بهتر است به تاثیر گذاری خلاقیت در آن بپردازیم. هر چقدر غرفه خلاقانه تر طراحی شود، بیشتر جلب توجه می کند. فرض کنید وارد نمایشگاهی شده اید، غرفه ای را از دور می بینید که با رنگ های شاد و جیغ طراحی شده است، به سمت آن نمی روید؟ شما را قلقلک نمی دهد که برای بازدید به آن نزدیک شوید؟ به نظر من احتمالا جواب شما باید مثبت باشد. می خواهم بگویم استفاده از رنگ های جذاب و نحوه ی خلاقانه به کار بردن آن ها در کنار یکدیگر باعث می شود توجه افراد به غرفه شما بیشتر جذب شود. یکی دیگر از خلاقیت ها به کار بردن برند شما در هنگام طراحی غرفه است. برند شما هویت شما را نشان می دهد، پس بهترین کار است که هویت خود را در غرفه به نمایش بگذارید. حتی کارهای خلاقانه ی دیگری نیز می توانید انجام دهید مثل اینکه از رنگ هایی استفاده کنید که نماد محصول شما باشد. برای مثال اگر محصول شما لبنیات است از رنگ های آبی و سفید که نماد پاکی است، استفاده نمایید یا اگر اسنک های خوراکی محصول شما می باشد از رنگ هایی مثل نارنجی و قرمز استفاده کنید تا مشتری مخصوصا کودکان بیشتر به آن جلب گردند. با کارهایی این چنینی می توانید موفقیت خود را افزایش دهید. این ها فقط بخشی از کارهای خلاقانه بود که به آن اشاره کردیم.اهمیت طراحی در غرفه سازی
متریال مورد نیاز در غرفه سازیامروزه اکثرا از غرفه پیش ساخته استفاده می کنند. برای ساخت این غرفه ها از متریال پلی اتیلن و pvc استفاده می گردد. ویژگی غرفه هایی که با این متریال ساخته می شوند شامل سبک بودن و حمل آسان است. همچنین ترکیب بندی آن ها راحت تر است و شکل های زیبایی را می توان با آن ها ایجاد کرد. در مقابل این متریال سبک یک سری از غرفه ها با آلومینیوم ساخته می شوند که وزن سنگین تر و دوام بالاتری دارند.
تخصص در غرفه سازیکار غرفه سازی به معنای پر کردن یک فضا نیست بلکه یک اثر هنری می باشد. برای ساخت آن باید به افراد متخصص مراجعه شود. شرکت غرفه سازی اسپیس سازان در این زمینه خدماتی را به شما ارائه می دهد.
برای خدمات مربوط به غرفه نمایشگاهی شامل ساخت غرفه نمایشگاه و اجاره غرفه نمایشگاهی می توانید به ما مراجعه کنید. ما بهترین خدمات را به شما ارائه می دهیم و برای شما شرایطی را فراهم می کنیم که از ساخت غرفه ارزان برخوردار شوید. اگر برای برپایی غرفه نمایشگاهی تهران به دنبال افراد حرفه ای هستید می توانید به شرکت اسپیس سازان اعتماد کنید و بهترین نتیجه را بگیرید. ما با برنامه ریزی های دقیق در طراحی و به کار بردن ایده های خلاقانه سعی می کنیم بهترین ها را برای اجرای غرفه نمایشگاهی شما بسازیم. امروزه چون این فعالیت گسترش پیدا کرده است، افراد بسیاری به ارائه خدمات می پردازند اما باید به این نکته ی مهم توجه داشته باشید که از مکانی معتبر و درست آن ها را تامین کنید چون این یک فعالیت کاملا تخصصی می باشد و اگر به دست افراد ناشی سپرده شود بدون شک نتیجه ی مطلوب را نخواهید گرفت.


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

lastnews

یسنا همایش؛ مجری و کارگزار برگزاری دومین رویداد ملی باور

مروری بر چالش ها و فرصت های پیش روی طرح ملی ترویج کارآفرینی برای دانشجویان

طرح ملی ترویج کارآفرینی کلید انتقال مهارت های کسب و کار است

یسنا همایش؛ مجری و کارگزار برگزاری چهاردهمین همایش ملی نخبگان شد

ثبت نام بنیاد ملی نخبگان آغاز شد

شروع ثبت نام سومین کنفرانس و نمایشگاه بین المللی صنعت نمایشگاهی

پنجمین نمایشگاه بین المللی مدیریت پسماند و بازیافت افتتاح شد

50 هنرمند ایرانی در نمایشگاه هنر جهانی دبی حضور دارند

ایثارگران و جانبازان سرافراز سرمایه واقعی شرکت هستند

اقدامات شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سال 1399

1400؛ سال شکوفایی صنعت نمایشگاهی

شرط اعتلای صنعت نمایشگاهی در سال 1400

افزایش کمی و کیفی فعالیت‌های معاونت فنی و مهندسی در سال 99

ضرورت پوست‌اندازی صنعت نمایشگاهی ایران در سال 1400

برگزاری بزرگترین نمایشگاه مجازی ایران

ایران‌شناسی و جذب سرمایه‌گذاران بین‌المللی هدف استراتژیک پاویون ایران در اکسپو 2020

اهداف و عملکرد شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران در سال 99

ساخت نمایشگاه جدید اصفهان مهمترین رخداد اقتصادی سال 99 بود

ضرر 14 میلیارد تومانی نمایشگاه بین‌المللی تبریز از کرونا

برگزاری یک نمایشگاه در ساختمان مجلس

دهمین اجلاس کمیسیون مشترک ایران و اتریش به صورت مجازی برگزار شد

تغییر در زمان برگزاری نمایشگاه اختصاصی ایران در اربیل

بزرگترین نقطه ضعف ایران در رویدادهای خارجی

جای خالی نقشه راهبردی صنعت نمایشگاهی

حضور دکتر زمانی درنشست صمیمی فعالان صنعت نمایشگاهی

برگزاری دومین نشست بانوان تعاونگر و کارآفرین از ایران و آفریقای جنوب

دومین وبینار آموزشی جایکا در اتاق تعاون ایران برگزار شد

محل کار را اجاره کنید

3300 نفر ساعت آموزش مجازی در قشم برگزار شد

نمایشگاه عکس کیوسک 99 در آخرین روزهای سال برگزار می‌شود

نمایشگاه مشاغل خانگی و دستی در بندرعباس آغاز به کار کرد

اولین نمایشگاه ایران و سوریه، خردادماه 1400 برگزار می‌شود

ریشه چالش‌های اقتصاد و صنعت نمایشگاهی کشور

نشست هم‌اندیشی فعالان صنعت نمایشگاهی ایران برگزار می‌شود

گره 14 ساله نمایشگاه کهگیلویه و بویراحمد باز شد

برگزاری اولین نمایشگاه هنرهای سنتی و دستی بانوان ناشنوا

تشکیل شوراهای راهبردی با هدف تسهیل سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد هشت‌گانه کشور

12 مزرعه استخراج ارز دیجیتال در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی فعال و یا در حال ساخت هستند

مهم‌ترین نمایشگاه گردشگری جهان بدون سوغاتی!

زمان برگزاری سومین نمایشگاه ملی فولاد اعلام شد

تأسیس مرکز تجاری ایران در سلیمانیه عراق

اکسپو دوبی، محلی برای تغییر نگاه ایران‌هراسی دنیا

تشریح سیره نبوی در سمینار زندگی اسلامی و جهان معاصر در پیشاور پاکستان

جزئیات طرح‌های برگزیده در رویداد نانواستارت‌آپ

تنها نمایشگاه بین‌المللی دارویی خاورمیانه در ایران

مراکش در نمایشگاه گردشگری در اراضی اشغالی شرکت می‌کند

برگزاری نمایشگاه دستاوردهای فناورانه کرونا در شیراز

نخبگان و برگزیدگان نخستین رویداد ملی شاهد تجلیل شدند

نمایشگاه «موج رنگ» در تهران افتتاح شد

5 مشکل مشابه برای استارت آپ‌ها

نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب
یسنا همایش
سیویلیکا
دورهای مجازی مرکز تجارت بین الملل
وزارت صنعت، معدن و تجارت
ufi
انجمن صنفی غرفه سازان
انجمن صنفی برگزارکنندگان
کاربرند؛ کلینیک کارآفرینی، خلاقیت و تجربه
انجمن تولیدکنندگان مستربچ و کامپاند ایران
اهدای عضو
بانک صادرات ایران
سایت نمایشگاهی ایران مال
بانک ایران زمین
سامانه ورود و خروج آنلاین دینگ
پست بانک
بانک پارسیان
شرکت نمایشگاهی تانا
بانک ملی
انتشارات بلخ مجری کتاب نمایشگاه
شرکت سامع پاد نوین

ایران مراسم نیوز؛ رسانه مرجع صنعت همایش و نمایشگاهی کشور

ایران مراسم نیوز؛ رسانه مرجع صنعت همایش و نمایشگاهی کشور