مدیرعامل نمایشگاه بینالمللی شهر آفتاب تشریح کرد:
بزرگنمایی:
ایران مراسم نیوز: مدیرعامل نمایشگاه بینالمللی شهر آفتاب گفت: همواره نمایشگاهها در ایران که حدود 50 سال از قدمت آنها میگذرد با یک انتقاد جدی رو به رو بودهاند. تولیدکنندگان، مجریان نمایشگاهی، غرفه داران و افرادی که در حوزه نمایشگاهی فعال هستند از این مساله گلهمند بوده اند که مخاطبین عام اجازه مذاکره b2b ومشاوره وارتباط تنگاتنگ با مخاطبین اصلی را به آن ها نمیدهند و این فرصتها را از آن ها میگیرند.
محمد رئوفقادری در گفتوگوی اختصاصی با مدیرمسئول این پایگاه خبری ادامه داد: از آنجا که نمایشگاهها در زمان محدود چند روزه برگزار میشود و تولیدکننده و صنعتگر میخواهد تکنولوژی خود را به مخاطببین خاص و به کسانی که مشتری های واقعی هستند معرفی کند، گاهی اوقات بازدیدکنندگان و مخاطبین عام شرایطی ایجاد میکنند که در واقع تولیدکننده و نماینده شرکت ها فرصتی برای معرفی کالای خود ندارد.
وی افزود: این نقد همواره بر نمایشگاه ها در ایران وارد بوده و هست. ما در نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب قصد داریم به سمت و سوی برگزاری نمایشگاه های تخصصی حرکت کنیم که در این نمایشگاه ها مخاطبین عام نداشته باشیم و با این که آمار بازدیدکننده کمتر میشود اما فواید کار بیشتر شده و در واقع نمایشگاه به سمت و سوی کیفی بودن پیش برود.
مدیرعامل نمایشگاه بینالمللی شهر آفتاب تصریح کرد: این امر در دنیا نیز مرسوم است و در واقع نمایشگاه ها به صورت خاص برگزار میشوند. این امر موجب میشود دقیقا با مشتریان واقعی در ارتباط باشند و زمان، فرصت و امکاناتی برای مخاطبین خاصی هزینه شود که مشتریان اصلی آن کالا، تولید و تکنولوژی هستند. خوشبختانه ما نیز به این سمت و سو حرکت کردهایم و بازتاب های خوبی نیز داشته و بسیاری از شاخصهای ما از نظر ارزیابی رشد کرده است.
وی افزود: همچنین عموما برخی از نمایشگاه ها به دلیل بار ترافیکی که در شهر ایجاد میکنند تلاش شده به شهر آفتاب منتقل شوند هر چند که با مخالفتهایی نیز رو به رو بودهایم اما به تلاش خود ادامه میدهیم زیرا شهر آفتاب در خدمت جامعه اقتصادی ایران است.
- نمایشگاه , همایش و سمینار , کنفرانس و کنگره و سمپوزیوم , وبینار و رویدادهای آنلاین , رویدادهای استارتاپی و تجاری , جشنواره و مسابقات , کارگاه آموزشی , مجامع , گردهمایی و بزرگداشت , رویدادهای جهان , رویدادهای استان ها , سازمان توسعه تجارت ایران , شرکت نمایشگاههای بین المللی , ایران مراسم نیوز؛ رسانه مرجع صنعت همایش و نمایشگاهی , یسنا همایش؛ طراح و برگزارکننده همایش و نمایشگاه , کلینیک کاربرند؛کارآفرینی , خلاقیت , آموزش و برندینگ