وبینار «عصر جدید فضا، چالشها و فرصتها» برگزار می شود
وبینار و رویدادهای آنلاین
بزرگنمایی:
ایران مراسم نیوز: وبینار «عصر جدید فضا، چالشها و فرصتها» در راستای بررسی چالشها و فرصتهای دوران جدید فناوری فضایی از وجوه مختلف، توسط پژوهشگاه فضایی ایران برگزار می شود.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز،به نقل از پژوهشگاه فضایی ایران، هادی رضایی، معاون پژوهش و فناوری این پژوهشگاه، در این باره گفت: بسیاری از مردم با عصر فضا که از حدود 60 سال پیش آغاز شده، آشنا هستند، اما گروه اندکی، شامل متخصصان حوزه صنعت فناوری فضایی می دانند که دوران جدیدی از حیات و تکامل این فناوری با نام Space 4 یا فضای نو آغاز شده است.
وی افزود: فضای نو در امتداد و همراه با مجموعه تحولاتی است که در موج بزرگتری به نام « انقلاب صنعتی چهارم»، زندگی بشر را به شکلی اساسی دگرگون خواهد کرد و به ویژه، کل دنیای صنعت و فناوری را تحت تاثیر قرار خواهد داد.
رضایی خاطرنشان کرد: با این رویکرد جهانی، استفاده از ظرفیتهای دانش و نوآوری ایرانی که همیشه در شرایط سخت به یاری صنعت و اقتصاد کشور آمده، نه تنها خالی از فایده نبوده، بلکه یک ضرورت است.
معاون پژوهش و فناوری پژوهشگاه فضایی ایران، با اشاره به اهمیت این موضوع یادآور شد: در این جهت، وبیناری با عنوان «عصر جدید فضا، چالشها و فرصتها» در پژوهشگاه فضایی ایران برنامهریزی شده که در روز پنجشنبه 26 تیر سال جاری برگزار خواهد شد.
رضایی افزود: در این وبینار عناوینی همچون «فضای نو، تعاملات ما و این موج»، «عصر جدید فضا و نقشآفرینی در آن»، «تغییرات ساختار تحقیق و توسعه فضایی در عصر جدید فضا» و «فرصتهای ورود بخش خصوصی و سرمایهگذاری در عصر جدید فضا»، توسط اعضای هیئت علمی، پژوهشگران و فعالان بخش خصوصی در حوزه فضا مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.
به گفته وی، شرکت در این وبینار رایگان بوده و به شرکتکنندگان گواهینامه حضور اعطا خواهد شد.
- نمایشگاه , همایش و سمینار , کنفرانس و کنگره و سمپوزیوم , وبینار و رویدادهای آنلاین , رویدادهای استارتاپی و تجاری , جشنواره و مسابقات , کارگاه آموزشی , مجامع , گردهمایی و بزرگداشت , رویدادهای جهان , رویدادهای استان ها , سازمان توسعه تجارت ایران , شرکت نمایشگاههای بین المللی , ایران مراسم نیوز؛ رسانه مرجع صنعت همایش و نمایشگاهی , یسنا همایش؛ طراح و برگزارکننده همایش و نمایشگاه , کلینیک کاربرند؛کارآفرینی , خلاقیت , آموزش و برندینگ