بزرگنمایی:
ایران مراسم نیوز: براساس نظریه مدیریت اقتضایی، هیچ روش مدیریتی وجود ندارد که کاربرد صددرصدی داشته باشد. نظریه مدیریت اقتضایی به توانمندی مدیر در تشخیص نیازها بستگی دارد، سازمانهای توانمند نهتنها بین خودشان با سازمان تناسب ایجاد میکنند، بلکه در تلاش هستند بین اعضای درونشان و ذینفعان نیز تناسب ایجاد کنند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز،شیوع و گسترش جهانی ویروس کووید19 جهان را بر آن داشت که نسبت به این معضل و آسیب، تغییر رفتار از خود نشان دهد. گفته میشود تا زمان کشف واکسن آن، این رفتار و ملاحظه ادامه خواهد داشت. برگزاری نخستین نمایشگاه پساکرونا در کشور چین که خود متهم به انتشار این ویروس است، نشان میدهد که بازدیدکنندگان بهویژه بازدیدکنندگان فرامرزی ملاحظات این ایام را لحاظ کردهاند.
برخی سایتهای نمایشگاه کشور آلمان در عمل سال 2020 را سال غیرنمایشگاهی دانسته و عناوین خود را لغو اعلام کردند، بزرگترین رویداد جهانی اکسپو 2020 دوبی مجبور به تاخیر یکساله شد شرایط فعلی اقتضا میکند نسبت به شناسایی نیازها اقدام کرده و اتاقهای خود را به اتاق شیشهای تبدیل کرده و بنا به اقتضائات زمانی برنامههای جایگزین را پیادهسازی کنیم، در غیر اینصورت پایان سال 99، افسوس خواهد بود بر زمان و فرصت از دست رفته و تبدیل تهدید به تهدید بزرگتر را برای این صنعت بهدنبال خواهد داشت. تا دیر نشده نسبت به اصلاح ساختاری برگزاری نمایشگاههایمان اقدام و تقویمهای نمایشگاهی را براساس واقعیت سازماندهی و دورنمای سالهای آینده را هم ترسیم کنیم. در غیر این صورت با افت کمی مواجه خواهیم شد و فقط برگزاری کمتر از نیمی از فهرست تقویم نمایشگاهها را شاهد هستیم. پس تا فرصت هست باید مغتنم شماریم و با تمام ظرفیت و توان وارد عرصه شویم. از اتحاد و همدلی انجمنها، پیشکسوتان و رسانه غافل نشویم و از تنگنظری و توزیع بذر نفاق پرهیز کنیم.
- نمایشگاه , همایش و سمینار , کنفرانس و کنگره و سمپوزیوم , وبینار و رویدادهای آنلاین , رویدادهای استارتاپی و تجاری , جشنواره و مسابقات , کارگاه آموزشی , مجامع , گردهمایی و بزرگداشت , رویدادهای جهان , رویدادهای استان ها , سازمان توسعه تجارت ایران , شرکت نمایشگاههای بین المللی , ایران مراسم نیوز؛ رسانه مرجع صنعت همایش و نمایشگاهی , یسنا همایش؛ طراح و برگزارکننده همایش و نمایشگاه , کلینیک کاربرند؛کارآفرینی , خلاقیت , آموزش و برندینگ