برنامه جشنواره بینالمللی فیلم «نوشاتل» اعلام شد
جشنواره و مسابقات
بزرگنمایی:
ایران مراسم نیوز: برنامه بیستمین دوره جشنواره بینالمللی فیلمهای فانتزی نوشاتل سوئیس که به دلیل شیوع کرونا از 3 تا 11 ژوئیه (21-13 تیر 99) به صورت آنلاین برگزار میشود، اعلام شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز،به گزارش اسکرین دیلی، 18 فیلم برای نمایش در این رویداد سینمایی معرفی شدهاند که از آن جمله میتوان به شکار (Av: The Hunt) محصول کشور ترکیه اشاره کرد.
کمدی-درام شام در آمریکا (Dinner In America) ساخته آدام رمیر (Adam Rehmeier) و فیلم ترسناک تب دریا (Sea Fever) به کارگردانی نسا هاردیمن (Neasa Hardiman) از جمله دیگر فیلمهای منتخب جشنواره نوشاتل امسال هستند.
این فیلمها بر روی پلتفرم ویدئو به درخواست Cinefile سوئیس پخش اینترنتی خواهند شد.
رویداد امسال یک تاک شو با محوریت بررسی روال و گرایشات حاضر در صنعت فیلمهای فانتری است و مصاحبه با کارگردانان مطرحی چون لوکا گوادانینو، نیکلاس ویندینگ رفن، الی راث، گرت ایوانز و تکنیسینها و متخصصان جلوههای ویژه در بخش فیلمهای فانتزی را نیز در برمیگیرد.
جشنواره فیلم نوشاتل یکی از جشنوارههای سینمایی کشور سوئیس است که به فیلمهای ژانر فانتزی اختصاص دارد. این جشنواره که کار خود را در سال 2000 آغاز کرد، امروز در جهان به عنوان یکی از فستیوالهای درجه یک در حوزه سینمای ژانر به حساب میآید. جشنواره نوشاتل حول چهار محور اصلی سینمای فانتزی، سینمای آسیا و نمونههای دیجیتال بنا شده است. فیلمهایی که در این جشنواره نمایش داده میشوند بسیار متنوع بوده و طیف وسیعی از آثار، از کارهای برجسته کارگردانان مشهور گرفته تا فیلمهای گمنام و زیرزمینی را در برمی گیرد.
برگزارکنندگان این جشنواره بینالمللی در اواخر ماه آوریل اعلام کردند که رویداد امسال به دلیل شیوع کرونا به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.
- نمایشگاه , همایش و سمینار , کنفرانس و کنگره و سمپوزیوم , وبینار و رویدادهای آنلاین , رویدادهای استارتاپی و تجاری , جشنواره و مسابقات , کارگاه آموزشی , مجامع , گردهمایی و بزرگداشت , رویدادهای جهان , رویدادهای استان ها , سازمان توسعه تجارت ایران , شرکت نمایشگاههای بین المللی , ایران مراسم نیوز؛ رسانه مرجع صنعت همایش و نمایشگاهی , یسنا همایش؛ طراح و برگزارکننده همایش و نمایشگاه , کلینیک کاربرند؛کارآفرینی , خلاقیت , آموزش و برندینگ