بزرگنمایی:
ایران مراسم نیوز: وبینار تخصصی مصرف گرایی رسانه ای در بحران، فرصت ها و چالش ها با محوریت بحران کووید-19، یکشنبه اول تیرماه برگزار میشود.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، افزایش استفاده مردم از رسانه ها، به ویژه در بحران ها، فرصت های نوینی پیش روی بازار رسانه قرار می دهد.
همچنین استفاده همزمان از منابع رسمی و غیررسمی موجب انتشار برخی اخبار
غیر علمی و غیرتخصصی شده است؛ همین امر آشفتگی و سردرگمی مردم و در نهایت
سخت شدن مسیر مدیریت بحران را در پی خواهد داشت.
به همین منظور دکتر هادی خانیکی، رییس کرسی ارتباطات علم و فناوری
یونسکو و دکتر حمید سوری، اپیدمیولوژیست و استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید
بهشتی، یکشنبه اول تیرماه در وبینار تخصصی مصرف گرایی رسانه ای در بحران
فرصت ها و چالش ها با محوریت بحران کووید-19، به بیان نظرات و تجارب علمی
در این حوزه می پردازند.
بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، لینک های دسترسی به
وبینار به زودی بر روی وبسایت، آپارات و اینستاگرام دانشگاه علوم پزشکی
شهید بهشتی قرار می گیرد.
- نمایشگاه , همایش و سمینار , کنفرانس و کنگره و سمپوزیوم , وبینار و رویدادهای آنلاین , رویدادهای استارتاپی و تجاری , جشنواره و مسابقات , کارگاه آموزشی , مجامع , گردهمایی و بزرگداشت , رویدادهای جهان , رویدادهای استان ها , سازمان توسعه تجارت ایران , شرکت نمایشگاههای بین المللی , ایران مراسم نیوز؛ رسانه مرجع صنعت همایش و نمایشگاهی , یسنا همایش؛ طراح و برگزارکننده همایش و نمایشگاه , کلینیک کاربرند؛کارآفرینی , خلاقیت , آموزش و برندینگ