جشنواره بینالمللی فیلم فانتزیا مجازی برگزار میشود
اخبار رویدادهای جهان
بزرگنمایی:
ایران مراسم نیوز: بیست و پنجمین دوره جشنواره فیلم فانتزیا از 20 اوت تا 2 سپتامبر (30 مرداد تا 12 شهریور) به صورت مجازی برگزار میشود.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز و به نقل از مجله فوربس forbes، مونترال کانادا هر ساله در ماه ژوئیه میزبان بزرگترین جشنواره فیلم ژانر در آمریکای شمالی است. این جشنواره که فانتزیا نام دارد امسال به دلیل شرایط فوقالعاده ناشی از شیوع کرونا، با اندکی تاخیر و به صورت دیجیتال برگزار خواهد شد.
مسئولان برگزاری این جشنواره به دنبال خلق فضایی درست مشابه جشنواره حضوری هستند؛ بنابراین فیلمها در زمانهای مشخصی نمایش داده خواهند شد و برای هر فیلم تعداد محدودی بلیت به فروش میرسد. تعداد بلیتهایی که برای هر فیلم فروخته خواهند شد به تناسب خود فیلم و خواسته فیلمسازان، بین 600 تا 1200 بلیت خواهد بود تا ظرفیت صندلیهای این رویداد حضوری را در مونترال تداعی کند.
برنامه فیلمهایی که در جشنواره فانتزیای 2020 نمایش داده خواهد شد، در سه مرحله اعلام میشود که تاکنون تنها گروه اول از آنها معرفی شدهاند. ویژگی برجسته این فهرست، تنوع در ژانر فیلمهاست که تولیداتی را از سبک علمی تخیلی و ترسناک گرفته تا کمدی دربرمیگیرد.
از شاخصترین فیلمهای فهرست اول این جشنواره، میتوان به تسویه حساب (The Reckoning) ساخته نیل مارشال، بازیگران ویژه (Special Actors) از شینایچرا یوادا، مارپیچ سینما (Labyrinth of Cinema) ساخته نوبوهیکو اوبایاشی و شیفت 12 ساعته (12 Hours Shift) از بریا گرنت اشاره کرد.
جشنواره بینالمللی فیلم فانتزیا یک جشنواره بینالمللی مختص فیلمهای درجه ب است که در سال 1996 پایهگذاری شد. این جشنواره که هرساله در شهر مونترال برگزار میشود، بزرگترین و معتبرترین جشنواره فیلمهای درجه ب در آمریکای شمالی به شمار میرود.
- نمایشگاه , همایش و سمینار , کنفرانس و کنگره و سمپوزیوم , وبینار و رویدادهای آنلاین , رویدادهای استارتاپی و تجاری , جشنواره و مسابقات , کارگاه آموزشی , مجامع , گردهمایی و بزرگداشت , رویدادهای جهان , رویدادهای استان ها , سازمان توسعه تجارت ایران , شرکت نمایشگاههای بین المللی , ایران مراسم نیوز؛ رسانه مرجع صنعت همایش و نمایشگاهی , یسنا همایش؛ طراح و برگزارکننده همایش و نمایشگاه , کلینیک کاربرند؛کارآفرینی , خلاقیت , آموزش و برندینگ