زادبوم با تاکید بر نقش نمایشگاهها در توسعه صادرات عنوان کرد:
پیگیری اعطای تسهیلات حمایتی به مجریان و مراکز نمایشگاهی
اخبار سازمان توسعه تجارت
بزرگنمایی:
ایران مراسم نیوز: معاون وزیر صمت و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران در دیدار با اعضای هیات مدیره انجمن نمایشگاهی ایران، برگزاری نمایشگاه را به عنوان مهمترین ابزار توسعه تجارت خارجی به خصوص در سال جهش تولید عنوان کرد و از پیگیری اعطای تسهیلات حمایتی به مجریان و مراکز نمایشگاهی خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه تجارت ایران، حمید زادبوم با اشاره به تشکیل شورای تجارت خارجی به مسئولیت سازمان توسعه تجارت ایران، امور نمایشگاهی را یکی از موضوعات مطروحه در این شورا دانست و اظهار داشت:
وی با اشاره به وظایف حاکمیتی سازمان توسعه تجارت ایران در خصوص صدور مجوز، نظارت و ارزیابی نمایشگاههای داخلی و خارجی دارای وظایف حاکمیتی است و مراکز نمایشگاهی سراسر کشور باید هماهنگیهای لازم جهت برگزاری هدفمند نمایشگاهها را در نظر داشته باشند.
معاون وزیر و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران، با اشاره به اهمیت صادرات غیرنفتی در سال جاری، نمایشگاهها را مهمترین ابزار توسعه صادرات دانست و گفت: یکی از دغدغههای سازمان توسعه تجارت ایران، پیگیری جهت آغاز به کار مراکز نمایشگاهی است که امیدواریم در آینده نزدیک در این خصوص تصمیمگیری شود.
رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران همچنین از انجام اقدامات لازم جهت برنامهریزی برای اعطای تسهیلات حمایتی به مراکز نمایشگاهی، مجریان نمایشگاهی و سایر مشاغل مرتبط با نمایشگاهها خبر داد.
وی همچنین انجمنهای نمایشگاهی را بازوی اجرایی سازمان توسعه تجارت ایران در امور نمایشگاهی دانست و از تلاشهای این انجمنها در جهت برگزاری نمایشگاه در راستای توسعه صادرات غیرنفتی تقدیر کرد.
- نمایشگاه , همایش و سمینار , کنفرانس و کنگره و سمپوزیوم , وبینار و رویدادهای آنلاین , رویدادهای استارتاپی و تجاری , جشنواره و مسابقات , کارگاه آموزشی , مجامع , گردهمایی و بزرگداشت , رویدادهای جهان , رویدادهای استان ها , سازمان توسعه تجارت ایران , شرکت نمایشگاههای بین المللی , ایران مراسم نیوز؛ رسانه مرجع صنعت همایش و نمایشگاهی , یسنا همایش؛ طراح و برگزارکننده همایش و نمایشگاه , کلینیک کاربرند؛کارآفرینی , خلاقیت , آموزش و برندینگ